Har du/har du haft en bolleven? Og synes du det er okay?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har du/har du haft en bolleven? Og synes du det er okay?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

17.834 visninger
39 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. januar 2012

mariamiss6

Der er plads til anonyme besvarelser

Ja, jeg har en bolleven. 

Det startede egentlig med vi bare underholdt hinanden, for almindelig selskabs skyld, og så blev vi glade for hinanden og forsøgte os som kærester. 

Kæresteriet gik dog kun i kort tid, så var vi enige om det var noget værre rod, og vi endte så med kun at være bollevenner, af den simple grund at vi er skide gode sammen på den måde.

Jeg synes det er rart at have sådan en ven, fordi man kan dyrke sex med en der kender dig lige så godt, som hvis du havde en kæreste.
Men når der så ikke lige er plads til en kæreste nu og her, eller man bare ikke kan finde en man synes er det værd, så er det rart nok med en bolleven. Synes jeg...

jeg kan ikke se der skulle være noget galt i at have en bolleven. For med en fast bolleven, er man næsten lige så sikker som med en fast kæreste, rent helbredsmæssigt, og det synes jeg da er en nok så vigtig faktor.

Desuden er det jo rigtig fint at have en fast god ven synes jeg. For oftest e rman jo ikke bollevenner med en man ikke også kan snakke med og have almindeligt venskab med. Jeg kunne i hvert fald ikke selv have en bolleven, som jeg ikke også ville kunne have et almindeligt sex-løst venskab til....

Friends with benefits siger de på engelsk, og det synes jeg faktisk er utroligt rammende 

Man skal bare huske at vurdere, om man kan finde ud af at holde et sådant forhold til reelt kun sex. For i grunden kan man jo ikke fornægte hinanden at søge en kæreste ud over, så man måske ender med at må afbryde sex-forholdet, til fordel for et mere seriøst forhold til en 3. part.

Jeg hører tit om folk som ender i et stort jalouxi drama, fordi de mener de har lige så meget eneret på en bolleven, som man synes at have til en kæreste. Og det synes jeg nu ikke rigtigt man kan forlange... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2012

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Har haft en... men da jeg selv er et følelsesmæssigt kaos inden i endte jeg med at blive forelsket i ham... og fremfor at være smart bare at tie stille så fortalte jeg det og han afbrød vores kontakt... Han var ikke klar til et forhold på det tidspunkt...

det var ellers meget sjovt at prøve af

Anmeld

30. januar 2012

Isabella_mor

jeg stemte andet.. fordi at der ikke var en der hed.. JA og jeg syntes det er helt i orden..

altså hvis man er single og fyren er single, så ser jeg ikke noget galt i at hygge lidt ind imellem hvor der ikke nødvendigvis behøver komme et forhold ud af det i sidste ende.. 

og jeg har da været i nogle gode "bolleven" forhold,, hvor det bare var sex.. og ikke mere end det.

og hvor der ikke var nogen der blev kede eller sure eller noget.. 

Anmeld

30. januar 2012

MelikkazMoar

ja til begge dele ..

da jeg var lidt yngre (nu lyder jeg herre gammel) havde jeg en 'ven med behov' som vi sagde. og det var samme fyr i over 1½ år.  vi forhindrede ikke hinanden i at være sammen med andre eller noget . og det at være rigtige venner og så kunne have sex også virkede for os..

Anmeld

30. januar 2012

mariamiss6

isabellamor skriver:

jeg stemte andet.. fordi at der ikke var en der hed.. JA og jeg syntes det er helt i orden..

altså hvis man er single og fyren er single, så ser jeg ikke noget galt i at hygge lidt ind imellem hvor der ikke nødvendigvis behøver komme et forhold ud af det i sidste ende.. 

og jeg har da været i nogle gode "bolleven" forhold,, hvor det bare var sex.. og ikke mere end det.

og hvor der ikke var nogen der blev kede eller sure eller noget.. 

Jo der er så Den aller første svar mulighed er 'ja - til begge dele'

Men godt med et svar

Anmeld

30. januar 2012

norenberg

har svaret ja til begge dele, havde før jeg mødte min mand en periode hvor jeg havde to bollevenner altså ikke samtidig men over to perioder....syntes det var fedt vi kunne have sex, nusse, hygge og gå i byen samme faktisk alt det kærester laver sammen bare uden at være kærester.....

Anmeld

30. januar 2012

Isabella_mor

mariamiss6 skriver:

Jo der er så Den aller første svar mulighed er 'ja - til begge dele'

Men godt med et svar

jamen jeg HAR jo ikke en bolleven, så kan jeg jo ikke sige ja til begge to... ^_^ 

Anmeld

30. januar 2012

Sujan

Ja jeg synes det er helt i orden.. man har nogle behov og hvis man kan få dem opfyldt på den måde, så er det super. Er da bedre end at blive kæreste med en man måske ikke rigtig gider, bare for at få lidt sex og tryghed.

Jeg synes det er rigtig at det er venner med fordele. Jeg bruger da også mine andre venner/veninder forskelligt. Nogle er gode og snakke med, andre er gode til byture o.s.v... Og ja nogle fungere man godt i sengen med. Så hvorfor skulle det ikke være i orden?????

Anmeld

30. januar 2012

nilletøz

Ja det har jeg..

Det varede nogle måneder også gik det stille og roligt i sig selv..
Han havde nogen meget store krav jeg ikke kunne forholde mig til, så jeg stoppede det igen..

Synes det er helt ok at nogen har en bolleven, kan ikke se problemet i det!

Anmeld

30. januar 2012

Anonym

Jeg havde en B-ven fra jeg var 15 til jeg var 22-23. Han var den 2. fyr jeg nogensind var sammen med og vi udveklede os sammen gennem årene.

Hvis ingen af os havde en kæreste ringede/smsede vi altid til hinnanen og så kunne vi få vores behov opfyldt.

Der var aldrig nogen følelser af andet end venskab mellem os, men vi passede rigtig godt sammen i sengen og hellere have sex med en, der kender mig en en fremmed man møder på gaden.

Det er ved at være mange år siden det sist skete da jeg har fået mand og børn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.