Æv noget L......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2009

Plysbjørnen

Kaufie skriver:

Øv-situation at komme i - og det ser ikke for godt ud med alle de fyringer i omegnen... Men held og lykke med at han snart finder sig et nyt job - der er jo for hulan nogen, der skal lave noget....

nej det ser rigtigt sort ud med alle de fyringer... Men det er jo ikke nemt når de 3 store virksomheder er afhængig af verdensmarkedet...

Men der må jo komme noget på et tidspunkt, det kan da ikke blive ved med at gå af h...... til...

Jeg kan ikke engang vende tilbage til mit arbejde før tid, for så for jeg en fyrreseddel stukket i hånden så lidt er der at lave... Venter faktisk lidt at jeg får en når jeg vender tilbage efter endt barsel...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2009

mor til en del

Det er dælme godt nok surt.....håber i finder et vildt godt spare trick, så i kan få det hele til at hænge sammen.

Anmeld

16. marts 2009

Plysbjørnen

Mor til en del skriver:

Det er dælme godt nok surt.....håber i finder et vildt godt spare trick, så i kan få det hele til at hænge sammen.

Jeg skal i hvert fald gøre hvad jeg kan for at finde det... Men det kommer til at holde hårdt... Da vi i forvejen lever for et minimum... Vi har ca 2500 kr hver 14. dag til alt... det være sig bleer, mad, vaskepulver... ja alt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.