Æv noget L......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

575 visninger
12 svar
0 synes godt om
16. marts 2009

Plysbjørnen

Fandme om ikke manden lige er kommet hjem fra arbejde... Han er blevet fyret. Han er blevet fritstillet, så han får løn for at gå hjemme i 2½ måned...

Så hvis økonomien var stram før, så er det noget lort nu... Det værste er at nu får vi ikke nogen bil... Det kan godt være vi kan få skillinget sammen til en bil, men der bliver ikke råd til benzin...

Sådan noget bæ...

Ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre...

Betina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2009

linemus

Sikke noget pis! Er det pga. nedskæringer og krise? Øv, hvor er det træls for jer

knus Line

Anmeld

16. marts 2009

Rasmine

LORT!
Pøj pøj...

Anmeld

16. marts 2009

Anja

Det lyder hårdt

Han må ud og søge job, der er jo ikke andet for.

Anmeld

16. marts 2009

Plysbjørnen

Ja det er pga af nedskæringer pga af finanskrisen...

Ja Anja han må "bare" ud og søge andet arbejde.... Men men men inden for de sidste 3 måneder er der blevet fyret ca 2000 på Danfoss (og SauerDanfoss) og Linak øens 3 største fabrikker... og ja hvad der er blevet fyrret fra de mindre fabrikker tør jeg slet ikke tænke på...

Godt nok åbner der en Bilka til sommer, men det er da begrænset hvor mange de skal bruge...

Anmeld

16. marts 2009

Anja

Jeg kan godt se, at det virker totalt håbløst

Håber I finder en okay løsning.

Anmeld

16. marts 2009

Plysbjørnen

Anja skriver:

Jeg kan godt se, at det virker totalt håbløst

Håber I finder en okay løsning.

ja det håber jeg også, men umiddelbart har vi ikke andre mulighedder end at tage en dag af gangen, rette økonomien så godt ind vi kan også håbe på at det holder... Det er heldigvis ikke eget hus vi sidder i så vi kan da ikke ryge på tvangs. Men har regnet lidt på det, og vi kan vist ikke få boligsikring, men vi kan vist godt på tilskud til børnepasning... Men det er jeg så ikke helt sikker på...

Anmeld

16. marts 2009

Juniors mor

Øv øv sikke noget L...! Håber han finder noget andet snart

Anmeld

16. marts 2009

Louise mortil4

øv noget l.... håber virkelig snart der kommer noget nyt arbejde til manden.

Anmeld

16. marts 2009

Kaufie

Øv-situation at komme i - og det ser ikke for godt ud med alle de fyringer i omegnen... Men held og lykke med at han snart finder sig et nyt job - der er jo for hulan nogen, der skal lave noget....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.