Ser i også positiv ? 3.døgn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2012

Aqnete

michelledam skriver:

Normalt siger man at man helst skal have sex hver anden dag da manden ikke har ret mange sædceller hvis han har udløsning hver dag. Det er oftes det er grunden til unges dårlige sædkvalitet. Men jeg vil nu sige at chancerne er store for at i har ramt. Og hvis ikke så prøv hver anden dag næste månede

Jeg kunne mærke min æl om onsdagen hvor vi så havde sex men ægget blev første befrugtet om torsdagen. Og sæden kan jo holde i op til tre dage.

Ja det har jeg nemlig også forstået sådan ! Men min kæreste har dårlig sædkvalitet , faktisk meget . Så den holder nok ikke så længe ogsvømmer ikke lige så stærkt . Så derfor tænkte vi hver dag i denne periode omkring ÆL ,. Ellers har vi gjort hver anden dag normalt . 

Men ved ikke om det er værre det viøger nu ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2012

Mother-love

Aqnete skriver:

Ja det har jeg nemlig også forstået sådan ! Men min kæreste har dårlig sædkvalitet , faktisk meget . Så den holder nok ikke så længe ogsvømmer ikke lige så stærkt . Så derfor tænkte vi hver dag i denne periode omkring ÆL ,. Ellers har vi gjort hver anden dag normalt . 

Men ved ikke om det er værre det viøger nu ?

Altså det er jo forsøget værd. Men ved ikke lige hvordan og hvorledes kender nogen som stod i samme problem og de fik frosset sæd ned og fik regensglas ( staves) barn. Og de har stadig sæd frosset ned hvis de ønsker nr 2"

Anmeld

30. januar 2012

Aqnete

michelledam skriver:

Altså det er jo forsøget værd. Men ved ikke lige hvordan og hvorledes kender nogen som stod i samme problem og de fik frosset sæd ned og fik regensglas ( staves) barn. Og de har stadig sæd frosset ned hvis de ønsker nr 2"

Det er vores sidste chance den her gang , inden vores behandling skal påbegynde .. Det ville bage være dejligt ikke og skulle igennem alt det . Men det utroligt hvad de kan det dejligt.  

Anmeld

31. januar 2012

H+S Skjolgborg.

S.Maria skriver:

Som jeg ser det har den været positiv den 29, da de to streger er ens og meget tydelig der. Så hvis i ikke har haft sex igår ville jeg da gøre det idag 

Jeg siger også den 29 + den 30 om morgen så jeg håber i har gjort det disse på den 29-30 og 31.

Til dig der skrev.

En klog mand siger Svend lindberg jeg gik hos af man skal bare gøre det hveranden dag og i ens æl hverdag så er chancen største.

Håber du stå med en positiv test om ca 14 dage.

Mvh Henriette

Anmeld

31. januar 2012

Aqnete

Henriette Skjoldborg skriver:

Jeg siger også den 29 + den 30 om morgen så jeg håber i har gjort det disse på den 29-30 og 31.

Til dig der skrev.

En klog mand siger Svend lindberg jeg gik hos af man skal bare gøre det hveranden dag og i ens æl hverdag så er chancen største.

Håber du stå med en positiv test om ca 14 dage.

Mvh Henriette

Årh mange tak  Hvor er du sød , det håber vi også

Vi har hygget både 27,28,29 og 30 Og mon ikke den får lidt i aften også :p

Frygter bare når behandlingen starter  Vil gerne selv jo

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.