Ser i også positiv ? 3.døgn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.578 visninger
14 svar
0 synes godt om
30. januar 2012

Aqnete

Så fik jeg billed på ...

Eftersom jeg kan se har min ÆL test været positiv på 3 . døgn nu .

Tester både morgen og aften ...

Hva ser I ? Er det normalt ?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2012

Muhmi

Som jeg kan se, var de positive i går morges kun... Men jeg har kun hørt at de skal være ens i farverne.. Ved ikke om det er korrekt

Anmeld

30. januar 2012

S.Maria

Som jeg ser det har den været positiv den 29, da de to streger er ens og meget tydelig der. Så hvis i ikke har haft sex igår ville jeg da gøre det idag 

Anmeld

30. januar 2012

Muffinmus

vil sige positiv fra den 29....og ja, det er normalt at den viser positivt flere dage, fordi stoffet den aflæser kan være længere tid om at blive nedbrudt i kroppen end at blive dannet.

Så gå efter positiv test den 29, den ENESTE der tæller da det jo altid kun er den første man skal gå efter, resten er spild af teste..

Dvs hvis den var positiv første gang i går har du æl i dag eller i morgen højst sandsynligt.

Anmeld

30. januar 2012

Rockertand

Aqnete skriver:

Så fik jeg billed på ...

Eftersom jeg kan se har min ÆL test været positiv på 3 . døgn nu .

Tester både morgen og aften ...

Hva ser I ? Er det normalt ?

De ser ud til at være helt efter bogen.

Den første positive er ganske rigtigt den 29. - og jeg vil regne med middagstid og tælle 24-36 timer derfra.

(Obs.: Der er en lang indviklet biokemisk forklaring, men man bør ikke teste for ægløsning om morgenen, idet der kan være en døgnvariation på LH-hormonudskillelsen, den er dog teoretisk, og i dette tilfælde er der ikke så meget at være i tvivl om).

Pøj-pøj.

Anmeld

30. januar 2012

Aqnete

Rockertand skriver:

De ser ud til at være helt efter bogen.

Den første positive er ganske rigtigt den 29. - og jeg vil regne med middagstid og tælle 24-36 timer derfra.

(Obs.: Der er en lang indviklet biokemisk forklaring, men man bør ikke teste for ægløsning om morgenen, idet der kan være en døgnvariation på LH-hormonudskillelsen, den er dog teoretisk, og i dette tilfælde er der ikke så meget at være i tvivl om).

Pøj-pøj.

Det vil jeg lige huske hvis vi skal teste igen næste måned

Det vil sige ÆL postiv igår ..

Vi har sexet fredag, lørdag og søndag aften , så vi burde være dækket rimelig godt ind ? Eller er det ikke så godt med mange dage i træk . ? Vi kommer jo nok til det igen i aften

Tusind tak for din besvarelse

Anmeld

30. januar 2012

Aqnete

MariaE skriver:

vil sige positiv fra den 29....og ja, det er normalt at den viser positivt flere dage, fordi stoffet den aflæser kan være længere tid om at blive nedbrudt i kroppen end at blive dannet.

Så gå efter positiv test den 29, den ENESTE der tæller da det jo altid kun er den første man skal gå efter, resten er spild af teste..

Dvs hvis den var positiv første gang i går har du æl i dag eller i morgen højst sandsynligt.

Spændende

Vi hygger lidt de næste par dag også  Hehe .

tak fordi du ville svarer

Anmeld

30. januar 2012

Aqnete

Muhmi skriver:

Som jeg kan se, var de positive i går morges kun... Men jeg har kun hørt at de skal være ens i farverne.. Ved ikke om det er korrekt

Jo det mener jeg nemlig også

Dejligt du ville svarer

Anmeld

30. januar 2012

Mom2012

S.Maria skriver:

Som jeg ser det har den været positiv den 29, da de to streger er ens og meget tydelig der. Så hvis i ikke har haft sex igår ville jeg da gøre det idag 

Enig!

Anmeld

30. januar 2012

Mother-love

Aqnete skriver:

Det vil jeg lige huske hvis vi skal teste igen næste måned

Det vil sige ÆL postiv igår ..

Vi har sexet fredag, lørdag og søndag aften , så vi burde være dækket rimelig godt ind ? Eller er det ikke så godt med mange dage i træk . ? Vi kommer jo nok til det igen i aften

Tusind tak for din besvarelse

Normalt siger man at man helst skal have sex hver anden dag da manden ikke har ret mange sædceller hvis han har udløsning hver dag. Det er oftes det er grunden til unges dårlige sædkvalitet. Men jeg vil nu sige at chancerne er store for at i har ramt. Og hvis ikke så prøv hver anden dag næste månede

Jeg kunne mærke min æl om onsdagen hvor vi så havde sex men ægget blev første befrugtet om torsdagen. Og sæden kan jo holde i op til tre dage.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.