Hvad kan man blive sygemeldt for?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2012

Guldimaven

Tinehh skriver:

Hejsa..

Jeg havde en super okay graviditet indtil jeg var 32 uger henne. Hvor jeg var nødsaget til, at blive sygemeldt pga. sygdom. Babyen tog alt mit immunforsvar! Så jeg lå bare med feber, hoste, influenza, halsbetændelse. og endnu mere hoste i 2 MÅNEDER!!!  

Puha, det var bare hårdt. og jeg skulle også have afsluttet et forløb på skolen, men det måtte jeg desværre erkende at jeg ikke var i stand til da jeg havde været syg i 3 uger valgte vi i fællesskab med skolen at sygemelde mig, fordi hvordan i alverden skulle jeg nogensinde blive rask og samle kræfter til den kommende fødsel hvis jeg havde det sådan og så skulle tvinge mig selv op på skolen.

Så sådan blev det for mig. 2 måneder, sengeliggende stortset. Men heldigvis blev jeg rask inden fødslen. Sjovt nok lige op til næsten.. Og har ikke været syg siden faktisk.. Kun forkølelse.

Men kryds du bare finger for at alt går super duper godt for dig.. Og nyd din graviditet.. 

Ja, det er jo hvad der kan ske. Håber jeg ikke jeg render ind i!  Tak for 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2012

Guldimaven

Dubai skriver:

Den slags skal du da slet ikke bekymre dig om, saa gaar du bare og leder efter fare-signaler.

Der er langt flere der har en super graviditet end folk der bliver sygemeldt.

Jeg havde ikke et eneste lille problem i loebet af min graviditet og kunne snildt have gaaet et par uger til med lillemanden i maven.

Nej, man burde nok ikke bekymre sig, men man kan jo ikke lade vær!  Håber og tror også, at jeg bare kan forsætte hele min graviditet igennem! 

Anmeld

30. januar 2012

MariaJ

Når du er kommet så langt som du er uden problemer, behøver du sikkert ikke at bekymre dig så meget. De fleste klarer sig jo uden sygemeldinger, og som studerende har du måske alligevel lidt frihed til at kunne gøre noget af arbejdet hjemmefra, hvis det bliver for hårdt til sidst.

Anmeld

30. januar 2012

Kløver

Nu er der mange ting man kan blive sygemeldt for, og kommer jo også an på hvad man laver, kunne se i et andet indlæg du går i skole, og tror mit bedste råd må være ikke at tage sorgerne på forskud, og mærke efter hvordan du har det, heldigvis går du i skole, så risikoen er nok mindre end hvis du havde et feks fysisk hårdt arbejde. håber da bestemt for dig du kommer godt igennem det af din hf du kan nå

Anmeld

30. januar 2012

LR85

Dubai skriver:

Den slags skal du da slet ikke bekymre dig om, saa gaar du bare og leder efter fare-signaler.

Der er langt flere der har en super graviditet end folk der bliver sygemeldt.

Jeg havde ikke et eneste lille problem i loebet af min graviditet og kunne snildt have gaaet et par uger til med lillemanden i maven.

Helt enig her. 

Lad være med a tænk på hva man kan blive syg over. Det blir da en uudholdelig graviditet. 

Nyd den. Du er ikke i tvivl hvis det blir for hårdt for dig. Langt de fleste kan sagtens gå hele graviditeten ud, uden nogen mén. 

Nyd det

Anmeld

30. januar 2012

Guldimaven

MariaJ skriver:

Når du er kommet så langt som du er uden problemer, behøver du sikkert ikke at bekymre dig så meget. De fleste klarer sig jo uden sygemeldinger, og som studerende har du måske alligevel lidt frihed til at kunne gøre noget af arbejdet hjemmefra, hvis det bliver for hårdt til sidst.

Ja, der er heldigvis mulighed for en ekstra fridag, hvis det er det der er behov for. Og ja, det giver da håb forude at jeg ikke har været besværet indtil nu. 

Anmeld

30. januar 2012

Guldimaven

Maja84 skriver:

Nu er der mange ting man kan blive sygemeldt for, og kommer jo også an på hvad man laver, kunne se i et andet indlæg du går i skole, og tror mit bedste råd må være ikke at tage sorgerne på forskud, og mærke efter hvordan du har det, heldigvis går du i skole, så risikoen er nok mindre end hvis du havde et feks fysisk hårdt arbejde. håber da bestemt for dig du kommer godt igennem det af din hf du kan nå

Tak, det håber jeg også! 

Anmeld

30. januar 2012

Koen.

Jeg er sygemeldt pga bækkenløsning og så fordi jeg har fået brok i maven som de jo af gode grunde ikke kan operere før lillebror er ude

Anmeld

30. januar 2012

Guldimaven

louiseandersen85 skriver:

Helt enig her. 

Lad være med a tænk på hva man kan blive syg over. Det blir da en uudholdelig graviditet. 

Nyd den. Du er ikke i tvivl hvis det blir for hårdt for dig. Langt de fleste kan sagtens gå hele graviditeten ud, uden nogen mén. 

Nyd det

Ja, jeg nyder den også! Og nej, du har nok ret man er ikke i tvivl! 

Anmeld

30. januar 2012

Guldimaven

tanja. skriver:

Jeg er sygemeldt pga bækkenløsning og så fordi jeg har fået brok i maven som de jo af gode grunde ikke kan operere før lillebror er ude

I hvilken uge fik du bækkenløsning? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.