Hvad kan man blive sygemeldt for?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.367 visninger
31 svar
0 synes godt om
30. januar 2012

Guldimaven

Hej piger. Jeg vil gerne hører hvad man egentlig kan blive sygemeldt for, i sin graviditet? Jeg vil gerne være obs på hvad jeg skal være opmærksom på, og hvad jeg kan risikerer at blive sygemeldt for. Så fortæl hvad du var sygemeldt for i din graviditet. Ps. Skriver fra iphone derfor ingen afsnit! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2012

Bryndis

Guldimaven skriver:

Hej piger. Jeg vil gerne hører hvad man egentlig kan blive sygemeldt for, i sin graviditet? Jeg vil gerne være obs på hvad jeg skal være opmærksom på, og hvad jeg kan risikerer at blive sygemeldt for. Så fortæl hvad du var sygemeldt for i din graviditet. Ps. Skriver fra iphone derfor ingen afsnit! 

Jeg blev sygemeldt med slem bækkenløsning i uge 25.

Anmeld

30. januar 2012

Guldimaven

Bryndis skriver:

Jeg blev sygemeldt med slem bækkenløsning i uge 25.

ÅhÅhhhh.  Jeg når snart uge 25, håber godt nok ikke jeg kommer til at døje med det. Man er ikke i tvivl når man har det vel? Altså bækkenløsning. 

Anmeld

30. januar 2012

TineA

Lussingesyge! 3x6 uger! Gaaaaaaab

Anmeld

30. januar 2012

Bryndis

Guldimaven skriver:

ÅhÅhhhh.  Jeg når snart uge 25, håber godt nok ikke jeg kommer til at døje med det. Man er ikke i tvivl når man har det vel? Altså bækkenløsning. 

Nej bestemt ikke. Det gør så ufattelig ondt ved den mindste bevægelse.

Anmeld

30. januar 2012

Mor til L&S

Du kan blive sygemeldt for f.eks:

Bækkenløsning

Voldsom kvalme og opkast

Smerter i læn, ryg, baller

Ved hårdt fysisk arbejde

Svangerskabsforgiftning

Hvis du ikke kan udføre dit arbejde

Tja det var nogle, men det er jo op til din læge....

Anmeld

30. januar 2012

EnGodMor

Jeg blev sygemeldt fordi jeg kaster meget op, Render og kaster op tre til fire gange i timen,  hvilket resulterer i at jeg stort se intet kan spise og drikke, ligeså snart jeg får noget i maven, så kommer det på igen efter 5 10 minutter...

Og så pga opskat taber jeg mig meget, og det er lægerne ikke så glade for, da jeg jo burde tage på

Så når man får mangel på de to ting, så blir jeg dehydreret, svimmel, afkræftet.....Og så i nogen tilfælde bliver jeg indlagt for at få lagt drop til væske, og når prøverne viser at jeg igen er i overskud af væske, så får jeg os en pose med noget sukkerindholdigt, og når den er kommet ud i kroppen os, og alle prøver igen er fine må jeg tage hjem

Det kan tage 4 til 7 dage

Anmeld

30. januar 2012

Guldimaven

Bryndis skriver:

Nej bestemt ikke. Det gør så ufattelig ondt ved den mindste bevægelse.

Godt, så er jeg i hvert fald fri for det, indtil videre. 

Anmeld

30. januar 2012

Guldimaven

Mor til Liva skriver:

Du kan blive sygemeldt for f.eks:

Bækkenløsning

Voldsom kvalme og opkast

Smerter i læn, ryg, baller

Ved hårdt fysisk arbejde

Svangerskabsforgiftning

Hvis du ikke kan udføre dit arbejde

Tja det var nogle, men det er jo op til din læge....

Puha, det var ikke så lidt. Jeg går i skole, og skulle gerne gennem føre 1 hf derfor er jeg lidt bange for hvis nu jeg skulle rende ind i en sygemelding. Men indtil videre har jeg det fint, så det dejligt. 

Anmeld

30. januar 2012

Guldimaven

engodmor skriver:

Jeg blev sygemeldt fordi jeg kaster meget op, Render og kaster op tre til fire gange i timen,  hvilket resulterer i at jeg stort se intet kan spise og drikke, ligeså snart jeg får noget i maven, så kommer det på igen efter 5 10 minutter...

Og så pga opskat taber jeg mig meget, og det er lægerne ikke så glade for, da jeg jo burde tage på

Så når man får mangel på de to ting, så blir jeg dehydreret, svimmel, afkræftet.....Og så i nogen tilfælde bliver jeg indlagt for at få lagt drop til væske, og når prøverne viser at jeg igen er i overskud af væske, så får jeg os en pose med noget sukkerindholdigt, og når den er kommet ud i kroppen os, og alle prøver igen er fine må jeg tage hjem

Det kan tage 4 til 7 dage

Det lyder godt nok heller ikke behageligt!  Hvor langt er du henne? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.