Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jeg skrev: Dap dap dap... omkring maj 2013 skulle vi gerne kunne høre denne lyd gennem huset, når vores nye familiemedlem begynder at gå.
Jeg skrev det i uge 14.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MyLille skriver: Jeg skrev bare 1+1=3 Også var der nogle kloge hoveder der hurtig kunne regne ud hvad det drejede sig om Jeg skrev det efter nf-scanningen. Min familie og de nærmeste venner fik selvfølgelig vide det længe inden jeg annoncerede det på FB
Jeg skrev bare 1+1=3 Også var der nogle kloge hoveder der hurtig kunne regne ud hvad det drejede sig om Jeg skrev det efter nf-scanningen. Min familie og de nærmeste venner fik selvfølgelig vide det længe inden jeg annoncerede det på FB
Kay skriver: jeg skrev det på facebook 2 januar som en nytårstale... jeg fik hjælp af en bruger her inde... og fik skrevet en tale der omhandlede vores år sammen og så var det skrevet mellem linjerne at vi ventede en lille en til sommer... det var rigtig sjovt at læse hvad folk skrev og at folk begynte at gætte... hihi...
jeg skrev det på facebook 2 januar som en nytårstale... jeg fik hjælp af en bruger her inde... og fik skrevet en tale der omhandlede vores år sammen og så var det skrevet mellem linjerne at vi ventede en lille en til sommer...
det var rigtig sjovt at læse hvad folk skrev og at folk begynte at gætte... hihi...
årh ja det kan jeg godt huske du skrev om.. har du ikke lagt en kopi af talen herinde?
morethanperfect skriver: Hej piger <3 Hvornår offentliggjorde i jeres graviditet på facebook , og hvad skrev i ?Tænkte jeg ville skrive noegt sjovt på en måde .. Eller sødt ..
Hej piger <3
Hvornår offentliggjorde i jeres graviditet på facebook , og hvad skrev i ?Tænkte jeg ville skrive noegt sjovt på en måde .. Eller sødt ..
Ej! Tillykke søde!! jeg vidste slet ikke at du var gravid! Hvor er det dejligt tillykke til jer
Jeg skrev: josephine skal være storesøster
Her skrev vi foerst noget paa facebook da han var kommet til verden, det er en god maade at overraske folk godt og grundigt paa
inde i min mave gemmer sig en lille gave
Jeg lagde et billede ind fra NF scanning, og skrev bare under - forventet levering xx.xx.xxxx
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128