Hvad skrev i på facebook ? Og hvornår ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2012

JJH

jeg skrev: Dap dap dap... omkring maj 2013 skulle vi gerne kunne høre denne lyd gennem huset, når vores nye familiemedlem begynder at gå. 

Jeg skrev det i uge 14.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2012

Mom2012

Jeg skrev efter nf scanningen: jeg glæder mig til det solskin der kommer til juni. Nogen skrev det gør jeg også og andre var hurtige til at gætte hvad jeg mente

Anmeld

30. januar 2012

Mom2012

MyLille skriver:

Jeg skrev bare 1+1=3 Også var der nogle kloge hoveder der hurtig kunne regne ud hvad det drejede sig om Jeg skrev det efter nf-scanningen. Min familie og de nærmeste venner fik selvfølgelig vide det længe inden jeg annoncerede det på FB

Anmeld

30. januar 2012

Nettemor

Kay skriver:

jeg skrev det på facebook 2 januar som en nytårstale... jeg fik hjælp af en bruger her inde... og fik skrevet en tale der omhandlede vores år sammen og så var det skrevet mellem linjerne at vi ventede en lille en til sommer...

det var rigtig sjovt at læse hvad folk skrev og at folk begynte at gætte... hihi...

årh ja det kan jeg godt huske du skrev om.. har du ikke lagt en kopi af talen herinde?

Anmeld

30. januar 2012

lilledittemor

morethanperfect skriver:

Hej piger <3

Hvornår offentliggjorde i jeres graviditet på facebook , og hvad skrev i ?
Tænkte jeg ville skrive noegt sjovt på en måde ..
Eller sødt ..  

Ej! Tillykke søde!! jeg vidste slet ikke at du var gravid! Hvor er det dejligt tillykke til jer

Anmeld

30. januar 2012

Josephinesmor

Jeg skrev: josephine skal være storesøster

Anmeld

30. januar 2012

Hulubulu86

Her skrev vi foerst noget paa facebook da han var kommet til verden, det er en god maade at overraske folk godt og grundigt paa

Anmeld

30. januar 2012

livhemdrup

morethanperfect skriver:

Hej piger <3

Hvornår offentliggjorde i jeres graviditet på facebook , og hvad skrev i ?
Tænkte jeg ville skrive noegt sjovt på en måde ..
Eller sødt ..  

inde i min mave gemmer sig en lille gave

Anmeld

30. januar 2012

Magsen

MyLille skriver:

Jeg skrev bare 1+1=3 Også var der nogle kloge hoveder der hurtig kunne regne ud hvad det drejede sig om Jeg skrev det efter nf-scanningen. Min familie og de nærmeste venner fik selvfølgelig vide det længe inden jeg annoncerede det på FB

Anmeld

30. januar 2012

JH12

Jeg lagde et billede ind fra NF scanning, og skrev bare under - forventet levering xx.xx.xxxx

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.