Hvad skrev i på facebook ? Og hvornår ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2012

Thalia

Jeg er 16-17 uger henne nu og i går skrev jeg sådan her på Facebook:

er svært glad for sneen, men glæder sig for en gang skyld mere til sommer og solskin - og ny baby :-)

For mig har det været utroligt vigtigt ikke at annoncere noget på FB før jeg virkeligt følte mig sikker på at der også kommer en baby. Jeg har ærlig talt ikke lyst til at skulle skrive en status om at have mistet fx...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2012

Nolle

jeg skrev ikke noget. eller jo, vi kaldt ham bob da navnet var hemmligt, saa skrev nogen gange bare bob  .. det var ikke rigtig nogen der spurgte ind til det, foerst da der kom til billede a ham som ny foedt ..                                                                                                                                                                                           men vis jeg ville sige det paa en sjov maade ville jeg kom skrive, jeg hader naar folk spaker paa en, men jeg elsker det naar du goer det.

Anmeld

30. januar 2012

Cookiemonsteret

Jeg offentgjorde det på facebook dagen til md ved at skrive, món der gemmer sig en dreng eller pige , der lå et scanningsbillede inde på face men kun så jeg kunne se det, men det blev offentliggjort samme dag, og der var der nOget nært familie jeg ikk li havde fortalt det til der blev ret sur over at opdage det sådan  Ups  

Anmeld

30. januar 2012

Rosa

Jeg skrev først på FB efter NS, selvom alle som var tæt på mig faktisk vidste det samme dag som jeg testede positiv 

(Mit navn( venter sig...

Der var lige et par langsomtopfattende bekendte der spurgte "venter på hvad?" og den slags, men derefter tod det fart, og folk ønskede tillykke i hobetal 

Anmeld

30. januar 2012

Laura.

Jeg offentliggjorte det slet ikke på FB.. var sådan set kun interesseret i at min familie og de nærmeste venner fik det atvide og det gjorde de enten personligt eller over tlf. Jeg havde ikke behov for at alle skulle vide det.

Anmeld

30. januar 2012

K&S

morethanperfect skriver:

Hej piger <3

Hvornår offentliggjorde i jeres graviditet på facebook , og hvad skrev i ?
Tænkte jeg ville skrive noegt sjovt på en måde ..
Eller sødt ..  

Hvad med et billede af Oscar i bluse med teksten "jeg skal være storebror" :-) 

Anmeld

30. januar 2012

GønskE

morethanperfect skriver:

Hej piger <3

Hvornår offentliggjorde i jeres graviditet på facebook , og hvad skrev i ?
Tænkte jeg ville skrive noegt sjovt på en måde ..
Eller sødt ..  

Jeg har ikke skrevet noget derinde endnu, hehe. For vi havde det sådan lidt, at dem vi synes skulle vide det, fik det at vide og det var det - men jeg skriver det derinde, venter bare tiL vi her den 10 ved kønnet, og skriver noget med 'vi kan nu bladre videre i bogen og påskrive os en ny titel, som værende forældre til den lille *****\****, der kommer til sommer  

Anmeld

30. januar 2012

MorEllen

Jeg skrev bare 1+1=3 Også var der nogle kloge hoveder der hurtig kunne regne ud hvad det drejede sig om Jeg skrev det efter nf-scanningen. Min familie og de nærmeste venner fik selvfølgelig vide det længe inden jeg annoncerede det på FB

Anmeld

30. januar 2012

Maja_4000

Jeg kom lige til at tænnke på at jeg omkring uge 24 skrev noget med , at jeg havde ændret holdning til at blive sparket .. Der var en del , som reagerede på den

Men SÅ længe tror jeg sgu ikke du kan skjule de to du har i maven Hehe

Anmeld

30. januar 2012

AnneBJ

Jeg har ikke læst hele tråden! Men jeg kunne finde på at uploade en stak billeder af Felix, og deriblandt et, hvor han har en "jeg skal være storebror" bluse på... 

1. gang skrev vi ikke om det på facebook som sådan.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.