Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej piger <3
Hvornår offentliggjorde i jeres graviditet på facebook , og hvad skrev i ?Tænkte jeg ville skrive noegt sjovt på en måde .. Eller sødt ..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tillkke med graviditeten :-) Jeg skrev efter de 12 uger var gået - at "en stor nyhed kan også være en lille..."
jeg skrev det på facebook 2 januar som en nytårstale... jeg fik hjælp af en bruger her inde... og fik skrevet en tale der omhandlede vores år sammen og så var det skrevet mellem linjerne at vi ventede en lille en til sommer...
det var rigtig sjovt at læse hvad folk skrev og at folk begynte at gætte... hihi...
Jeg offentliggjorde det på Facebook efter NF scanningen og det samme gjorde kæresten. Skrev bare " Jeg skal være MOR " og senere lagde jeg billeder ind fra scanningen.
/Fenja
_-Kathrine-_ skriver: Jeg lagde et billede ind af et foto fra nf scanning da jeg var ca i uge 13-14...Har set en der har skrevet: "en stor nyhed, kan også være en lille" den synes jeg er sødOg endnu engang stort tillykke!
Jeg lagde et billede ind af et foto fra nf scanning da jeg var ca i uge 13-14...Har set en der har skrevet: "en stor nyhed, kan også være en lille" den synes jeg er sødOg endnu engang stort tillykke!
Ihh ja .. Jeg venter bare ikke så længe , da man allerede kan se det Heheh ..
Ja den er vildt sød
Og tak
Xeniakaas skriver: Tillkke med graviditeten :-) Jeg skrev efter de 12 uger var gået - at "en stor nyhed kan også være en lille..."
Tak Det er også rigtig sød !
Kay skriver: jeg skrev det på facebook 2 januar som en nytårstale... jeg fik hjælp af en bruger her inde... og fik skrevet en tale der omhandlede vores år sammen og så var det skrevet mellem linjerne at vi ventede en lille en til sommer... det var rigtig sjovt at læse hvad folk skrev og at folk begynte at gætte... hihi...
Orr .. Men nu er det desværre bare ikke nytår
Men tak for svar
Fenja09 skriver: Jeg offentliggjorde det på Facebook efter NF scanningen og det samme gjorde kæresten. Skrev bare " Jeg skal være MOR " og senere lagde jeg billeder ind fra scanningen. /Fenja
Okay .. Det gjorde jeg også sidste gang .. Tænkte bare jeg ville ha noget lidt anderledes denne gang
Tak for svar
Vi offentliggjorde det på facebook den dag vi havde været til nf scanning. Vi skrev bare: Så får I alle lige årets nyhed: Vi venter vores første barn til sommer
Ikke så opfindsomt, men informerende
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128