Hvad skrev i på facebook ? Og hvornår ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27.415 visninger
100 svar
3 synes godt om
29. januar 2012

morethanperfect

Hej piger <3

Hvornår offentliggjorde i jeres graviditet på facebook , og hvad skrev i ?
Tænkte jeg ville skrive noegt sjovt på en måde ..
Eller sødt ..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2012

_-Kathrine-_

Jeg lagde et billede ind af et foto fra nf scanning da jeg var ca i uge 13-14...
Har set en der har skrevet: "en stor nyhed, kan også være en lille" den synes jeg er sød
Og endnu engang stort tillykke!

Anmeld

29. januar 2012

A.n.onym.

Tillkke med graviditeten :-) Jeg skrev efter de 12 uger var gået - at "en stor nyhed kan også være en lille..."

Anmeld

29. januar 2012

Kay

jeg skrev det på facebook 2 januar som en nytårstale... jeg fik hjælp af en bruger her inde... og fik skrevet en tale der omhandlede vores år sammen og så var det skrevet mellem linjerne at vi ventede en lille en til sommer...

det var rigtig sjovt at læse hvad folk skrev og at folk begynte at gætte... hihi...

Anmeld

29. januar 2012

Fenja09

Jeg offentliggjorde det på Facebook efter NF scanningen og det samme gjorde kæresten. Skrev bare " Jeg skal være MOR "  og senere lagde jeg billeder ind fra scanningen.

/Fenja

Anmeld

29. januar 2012

morethanperfect

_-Kathrine-_ skriver:

Jeg lagde et billede ind af et foto fra nf scanning da jeg var ca i uge 13-14...
Har set en der har skrevet: "en stor nyhed, kan også være en lille" den synes jeg er sød
Og endnu engang stort tillykke!

Ihh ja .. Jeg venter bare ikke så længe , da man allerede kan se det Heheh ..

Ja den er vildt sød 

Og tak 

Anmeld

29. januar 2012

morethanperfect

Xeniakaas skriver:

Tillkke med graviditeten :-) Jeg skrev efter de 12 uger var gået - at "en stor nyhed kan også være en lille..."

Tak

Det er også rigtig sød !  

Anmeld

29. januar 2012

morethanperfect

Kay skriver:

jeg skrev det på facebook 2 januar som en nytårstale... jeg fik hjælp af en bruger her inde... og fik skrevet en tale der omhandlede vores år sammen og så var det skrevet mellem linjerne at vi ventede en lille en til sommer...

det var rigtig sjovt at læse hvad folk skrev og at folk begynte at gætte... hihi...

Orr .. Men nu er det desværre bare ikke nytår 

Men tak for svar 

Anmeld

29. januar 2012

morethanperfect

Fenja09 skriver:

Jeg offentliggjorde det på Facebook efter NF scanningen og det samme gjorde kæresten. Skrev bare " Jeg skal være MOR "  og senere lagde jeg billeder ind fra scanningen.

/Fenja

Okay .. Det gjorde jeg også sidste gang .. Tænkte bare jeg ville ha noget lidt anderledes denne gang 

Tak for svar

Anmeld

29. januar 2012

lycly

Vi offentliggjorde det på facebook den dag vi havde været til nf scanning. Vi skrev bare: Så får I alle lige årets nyhed: Vi venter vores første barn til sommer  

Ikke så opfindsomt, men informerende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.