Hvad skrev i på facebook ? Og hvornår ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2012

Rødhætte

Først fortalte jeg det til alle som jeg har nært. Og da jeg var 14 uger henne satte jeg scannings billede ind uden kommentar! Vildt sjovt med alle de søde kommentar der efterfulgte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2012

serinasmor

Jeg tror ikke jeg skrev noget

min kusine skrev hun (da hun var 24 uger henne) at hun da ikke var helt så god til at være gravid som hun havde håbet ... hun havde intet skrevet før det og derfor vidste facebook (og jeg selv) intet om det før da

Anmeld

29. januar 2012

FruHolm <3

morethanperfect skriver:

Han har den trøje , men syns det for kedeligt

Hihi du kan da bare finde på en kæk kommentar <3 

Anmeld

29. januar 2012

morethanperfect

Rødhætte skriver:

Først fortalte jeg det til alle som jeg har nært. Og da jeg var 14 uger henne satte jeg scannings billede ind uden kommentar! Vildt sjovt med alle de søde kommentar der efterfulgte

JA det er sjovt og se om folk blir overraskede  

Anmeld

29. januar 2012

morethanperfect

serinasmor skriver:

Jeg tror ikke jeg skrev noget

min kusine skrev hun (da hun var 24 uger henne) at hun da ikke var helt så god til at være gravid som hun havde håbet ... hun havde intet skrevet før det og derfor vidste facebook (og jeg selv) intet om det før da

Haha .. Hvordan kan hun holde det hemmeligt så længe ??  

Anmeld

29. januar 2012

MyLittleBaby

morethanperfect skriver:

Hej piger <3

Hvornår offentliggjorde i jeres graviditet på facebook , og hvad skrev i ?
Tænkte jeg ville skrive noegt sjovt på en måde ..
Eller sødt ..  

Jeg var i uge 17 da vi lagde det ud på fb  Der havde været lidt uro i min familie omkring det, så derfor kom det lidt "sent" ind.

Men jeg lagde et billede ind af min killing som lå på min mave 

Jeg havde løftet blusen op så man kunne se min mave, og så lå katten ovenpå (det gjorde hun hver dag) og så skrev jeg som kommentar: Pjevs venter, venter, og venter. Og det gør vi også  Den 13 September er vi sat til at få vores lille prinsesse! 

Anmeld

29. januar 2012

morethanperfect

MinBabyOscar <3 skriver:

Hihi du kan da bare finde på en kæk kommentar <3 

"Rygestoppet holdte ikke en meter , men nu er jeg med sikkerhed stoppet , for baby i maven tåler det ikke"

...

Anmeld

29. januar 2012

morethanperfect

Thalita skriver:

Jeg var i uge 17 da vi lagde det ud på fb  Der havde været lidt uro i min familie omkring det, så derfor kom det lidt "sent" ind.

Men jeg lagde et billede ind af min killing som lå på min mave 

Jeg havde løftet blusen op så man kunne se min mave, og så lå katten ovenpå (det gjorde hun hver dag) og så skrev jeg som kommentar: Pjevs venter, venter, og venter. Og det gør vi også  Den 13 September er vi sat til at få vores lille prinsesse! 

Nååårh hvor sødt 

Anmeld

29. januar 2012

MyLittleBaby

morethanperfect skriver:

Nååårh hvor sødt 

Ja 

Anmeld

29. januar 2012

serinasmor

morethanperfect skriver:

Haha .. Hvordan kan hun holde det hemmeligt så længe ??  

nære venner og nær familie vidste det såmænd også godt

Jeg har en STOR familie og det er ikke én af de kusiner jeg snakker mest med   ... vores farmor vidste det også ... men havde ikke sagt det videre til nogen

det er hendes andet barn - den første er ikke så gammel endnu og hun er også selv forholdsvis ung .. så hun har nok ikke brændt helt så meget for at få det ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.