Hvad skrev i på facebook ? Og hvornår ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2012

morethanperfect

Mor til 2, snart 3 skriver:

Vi offentliggjorde det i uge 10 den her gang, der var jeg ved og være godt tyk på maven
Jeg skrev: jeg har fået verdens bedste fødselsdage gave, og skulle være mor igen til Febuar.. Min mand skrev: jeg satser på at få en dreng denne gang!!!!
Vi venter endnu en pige

Heheh ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2012

morethanperfect

AdamsMor skriver:

Jeg skrev om morgenen på min 30 års fødselsdag "30 år, gravid og let snefald udenfor - det kan kun blive en dejlig dag"
Da var jeg ca 9 uger henne, så det vat lidt tidligt, men jeg kan ikke holde tæt om sådan noget

Nåår ..

Jamen jeg er også kun 6 uger henne , og kan snart ikke holde tæt mere .. Folk er begyndt at spørge til min mave , og så vil jeg jo helst sige det

Anmeld

29. januar 2012

Kay

morethanperfect skriver:

Jaaaa , det ku jeg egentlig godt ..
Hmm , det svært og finde på   

hvis ikke jeg var blevet gravid så det passede med nytårstalen havde jeg skrevet noget i stil med

"ja jeg har nu tabt xx kg. manglede x kg. for at være i mål... men nu siger lægerne stop... og det er tid til maven vokser igen"

tænker at hvis der er noget folk ved du har set frem til... fx. en drink på en bestemt dag eller noget du er nød til at lave om på fordi du er gravid kan du skrive om det... så skal folk nok gætte det

Anmeld

29. januar 2012

morethanperfect

Kay skriver:

hvis ikke jeg var blevet gravid så det passede med nytårstalen havde jeg skrevet noget i stil med

"ja jeg har nu tabt xx kg. manglede x kg. for at være i mål... men nu siger lægerne stop... og det er tid til maven vokser igen"

tænker at hvis der er noget folk ved du har set frem til... fx. en drink på en bestemt dag eller noget du er nød til at lave om på fordi du er gravid kan du skrive om det... så skal folk nok gætte det

Arrr ! Det kunne jo være noget med mit rygestop  

Tak for hjælpen

Anmeld

29. januar 2012

DitteFisk

Jeg føler mig gammel, jeg havde slet ikke en facebook da jeg ventede mig søn!! Det er 5 år siden jeg blev gravid nu. Det var faktisk her i slutningen af januar (2007). Jeg fik først facebook i 2008 xD ! Men jeg glæder mig også til den dag min statud skal rumme sådan en besked wee!

Anmeld

29. januar 2012

FruHolm <3

morethanperfect skriver:

Hej piger <3

Hvornår offentliggjorde i jeres graviditet på facebook , og hvad skrev i ?
Tænkte jeg ville skrive noegt sjovt på en måde ..
Eller sødt ..  

Hvad med at give Oscar en trøje på hvor der står : Jeg skal være storebror og så ligge et billed ud ?

Anmeld

29. januar 2012

morethanperfect

Gigl skriver:

Jeg føler mig gammel, jeg havde slet ikke en facebook da jeg ventede mig søn!! Det er 5 år siden jeg blev gravid nu. Det var faktisk her i slutningen af januar (2007). Jeg fik først facebook i 2008 xD ! Men jeg glæder mig også til den dag min statud skal rumme sådan en besked wee!

Heheh
Jeg fik også først facebook i 2008  

Anmeld

29. januar 2012

morethanperfect

MinBabyOscar <3 skriver:

Hvad med at give Oscar en trøje på hvor der står : Jeg skal være storebror og så ligge et billed ud ?

Han har den trøje , men syns det for kedeligt

Anmeld

29. januar 2012

Kay

morethanperfect skriver:

Arrr ! Det kunne jo være noget med mit rygestop  

Tak for hjælpen

velbekommen

Anmeld

29. januar 2012

morethanperfect

Hvad syns i om :

"Rygestoppet holdte ikke en meter , men nu er jeg med sikkerhed stoppet , for baby i maven tåler det ikke."

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.