hvor lang tid skal man vente på svar på HCG blodprøve??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2012

ekebiv

Baagøe skriver:

Lyder besynderligt Da jeg blev testet, fik jeg svar hos lægen med det samme

Jeg ved heller ikke om de selv analyserer blodprøven imorgen men den i fredags blev sendt ud af huset véd jeg så jeg tror det ikke. Håber så at jeg evt kan blive ringet op senere imorgen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2012

Moar2012

Nogen update på dine blodprøver??

Anmeld

30. januar 2012

Moar2012

Anmeld

30. januar 2012

ekebiv

Jeg får først svar imorgen eller onsdag. Fredagens prøve gav et Hcg niveau på 15 og jeg testede "gravid" med en clearblue søndag så forvirringen er total. Sidder her med murren i underlivet og den der sitren i brystvorterne men jeg tror desværre det er resterne af den gamle graviditet der spøger. Søger rundt på nettet efter hvilket Hcg niveau Clearblur digital skal bruge for at skrive "gravid" men kan ikke finde noget. Ved at de alm strimmel skal have 25-50 for at kunne måle men mener at CD er mere følsomme.

Anmeld

30. januar 2012

mikkel2006

ekebiv skriver:

Tja, som overskriften siger .. Fik taget den første i fredags og skal have taget en igen imorgen men hvor længe skal jeg så vente på svar?? 

hver gang jeg har fået taget en har jeg fået svar dagen efter og min læge sender den oz videre...

Anmeld

30. januar 2012

MelikkazMoar

ekebiv skriver:

Tja, som overskriften siger .. Fik taget den første i fredags og skal have taget en igen imorgen men hvor længe skal jeg så vente på svar?? 

jeg fik den mellem med det samme og 3 timer

Anmeld

31. januar 2012

Pige2009

ekebiv skriver:

Jeg får først svar imorgen eller onsdag. Fredagens prøve gav et Hcg niveau på 15 og jeg testede "gravid" med en clearblue søndag så forvirringen er total. Sidder her med murren i underlivet og den der sitren i brystvorterne men jeg tror desværre det er resterne af den gamle graviditet der spøger. Søger rundt på nettet efter hvilket Hcg niveau Clearblur digital skal bruge for at skrive "gravid" men kan ikke finde noget. Ved at de alm strimmel skal have 25-50 for at kunne måle men mener at CD er mere følsomme.

Kan godt forstå, du er forvirret - håber på det bedste

Anmeld

31. januar 2012

ekebiv

SKOD MØG!!! tallet var 13 og jeg kunne ikke komme til at tale med lægen før imorgen så jeg ved ikke om jeg skal op og tjekkes eller om det er nye blodprøver eller hvad der skal ske. Vi ved jo nu at det IKKE er en ny graviditet men så lad mig da for hulen komme af med den "gamle"  

testede positiv med en alm strimmel imorges så jeg forstår ikke noget. (Ved godt det er fjollet at bliv ved med at teste men jeg kan ikke lade være &nbsp

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.