hvor lang tid skal man vente på svar på HCG blodprøve??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.250 visninger
17 svar
0 synes godt om
29. januar 2012

ekebiv

Tja, som overskriften siger .. Fik taget den første i fredags og skal have taget en igen imorgen men hvor længe skal jeg så vente på svar?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2012

Pige2009

ekebiv skriver:

Tja, som overskriften siger .. Fik taget den første i fredags og skal have taget en igen imorgen men hvor længe skal jeg så vente på svar?? 

Hvor blev den taget? Jeg fik svar ved lægen med det samme...

Anmeld

29. januar 2012

ekebiv

Baagøe skriver:

Hvor blev den taget? Jeg fik svar ved lægen med det samme...

den er taget ved lægen og han sender den så videre desværre så jeg skal nok ikke regne med at få svar imorgen. Er ved at blive vanvittig over ikke at kunne finde ud af hvad der foregår

Anmeld

29. januar 2012

morbibi

Jeg blev ringet op senere samme dag

Anmeld

29. januar 2012

Emily2012<3

ekebiv skriver:

den er taget ved lægen og han sender den så videre desværre så jeg skal nok ikke regne med at få svar imorgen. Er ved at blive vanvittig over ikke at kunne finde ud af hvad der foregår

Mener det er de der 3 dages tid.. Måske mindre.. Det ved jeg ikke.. Det kommer jo an på hvor hurtige de er.

Anmeld

29. januar 2012

ekebiv

Emily2012<3 skriver:

Mener det er de der 3 dages tid.. Måske mindre.. Det ved jeg ikke.. Det kommer jo an på hvor hurtige de er.

ÅÅHH det er ikke til at holde ud.. Tester positiv men ved ikke om det er "rester" af hcg fra min MA for 8 uger siden eller om det er en ny graviditet (som jeg jo håber) så den eneste løsning var jo blodprøve  Jeg har ikke testet før nu her så jeg ved ikke om der har været et tidspunkt hvor en test ville ha været negativ.

Anmeld

29. januar 2012

ekebiv

morbibi skriver:

Jeg blev ringet op senere samme dag

DÈT ville båre være dejly hvis de gjorde det 

Anmeld

29. januar 2012

Kay

jeg fik taget prøven om morgnen og svar om aftenen

Anmeld

29. januar 2012

MyLittleBaby

ekebiv skriver:

Min venindes graviditet gik i stå, og inden lægen kunne bekræfte det fik hun taget blodprøver for at se om der var foreskel på hCG tallene. Hun fik svar to uger efter første blodprøve. Hun fik taget to.

Anmeld

29. januar 2012

Pige2009

ekebiv skriver:

Lyder besynderligt Da jeg blev testet, fik jeg svar hos lægen med det samme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.