Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
EKBJ skriver: Jeg vil igang med at lave candy wrap tasker og punge
Jeg vil igang med at lave candy wrap tasker og punge
Ej hvor sejt Nogle du sælger ? Er det ikke svært?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Gode bøger
Puslespil
Bridge
Munder skriver: Gode bøger Puslespil Bridge
Puslespil har jeg ikke tålmodighed til
Kunne være jeg skulle gå på biblioteket
God ide.. Bridge har jeg ingen ide om hvordan fungerer, eller hvor
AalborgPigen skriver: Okay det vidste jeg ikke Hvad gør man så med dem ?
Okay det vidste jeg ikke Hvad gør man så med dem ?
Altså, jeg har ikke taget mig sammen til det endnu, men man ligger dem nogle gange ud på nettet.
www.asianfanfics.com er godt eksempel på en hjemmeside med fanfics...
AalborgPigen skriver: Perlebilleder ? Puhh ikke flere kager Syntes mine bukser strammer pokkers meget i for vejen.,. Og kage bagning har jeg forsøgt mig med.. Jeg er så utålmodig.. Og gør tit noget inden jeg har styr på tingene.. Så kan være lidt forjavet (staves) og få lavet noget værre rod
Perlebilleder ?
Puhh ikke flere kager Syntes mine bukser strammer pokkers meget i for vejen.,. Og kage bagning har jeg forsøgt mig med.. Jeg er så utålmodig.. Og gør tit noget inden jeg har styr på tingene.. Så kan være lidt forjavet (staves) og få lavet noget værre rod
https://www.baby.dk/debat/146716pi1/kreativ/et-nyt-perlebillede.aspx
Sådan her fx. Sys det er ret flot =D
IsabellaCiinea skriver: https://www.baby.dk/debat/146716pi1/kreativ/et-nyt-perlebillede.aspx Sådan her fx. Sys det er ret flot =D
Det tjekker jeg lige ud
Malle skriver: Altså, jeg har ikke taget mig sammen til det endnu, men man ligger dem nogle gange ud på nettet. www.asianfanfics.com er godt eksempel på en hjemmeside med fanfics...
Hvad skriver du så om ?
AalborgPigen skriver: Ej hvor sejt Nogle du sælger ? Er det ikke svært?
Jo lige til man kommer igang skal i hvert fald lige øve mig noget mere inden jeg kan være bekendt at sælge.
AalborgPigen skriver: Puslespil har jeg ikke tålmodighed til Kunne være jeg skulle gå på biblioteket God ide.. Bridge har jeg ingen ide om hvordan fungerer, eller hvor
Bridge er et kortspil Det kan anbefales at gå til det (ligesom italiensk, madlavning osv.) Det er rigtig sjovt (jaja, jeg er måske en nørd)
EKBJ skriver: Jo lige til man kommer igang skal i hvert fald lige øve mig noget mere inden jeg kan være bekendt at sælge.
Haha.: Det lyder ellers som en skide god ide
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128