Sex... Hvor lang tid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2012

FrkZier

mc90 skriver:

Hold da op.. Det var hurtigt.. Men så er det jo dejlig at du får sex 2 gange om dagen.. Ville jeg elske....

ja det er det, men har efterhånden lært at sætte pris på det selvom det er kort hehe..

- ja er også godt tilfreds med jeg for lov 2 gange om dagen (næsten) hverdag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2012

Pige2009

mc90 skriver:

Hey piger!

Har et spørgsmål jeg håber i vil svare på..

Dyrker sex 2-3 gange om ugen med min kæreste. Men allerede efter 10 min kommer han.. det er sjældendt vi dyrker sex længere tid, og det synes jeg er ærgerlig..

Vi har prøvet at holde lidt igen, når han bliver alt for ophidset men pludselig så kommer han bare..

Er jeg den eneste der kun får lov at nyde det i 10 min? Savner sådan at dyrke sex længere tid...

Håber i kan hjælpe......

Vores var meget forskelligt - alt lige fra quickie til flere timer

Anmeld

29. januar 2012

-Sigrid-

Herhjemme bestemmer jeg tempoet. Han kan selvfølgelig ikke blive ved med at stødde i 20 minutter, men hvis vi ligger (med ham oppe) og kysser et minut, er han ikke ved at komme igen Og vil jeg have et hurtigt knald jeg jeg rive lidt og så er han der 

Anmeld

29. januar 2012

mc90

-Sigrid- skriver:

Herhjemme bestemmer jeg tempoet. Han kan selvfølgelig ikke blive ved med at stødde i 20 minutter, men hvis vi ligger (med ham oppe) og kysser et minut, er han ikke ved at komme igen Og vil jeg have et hurtigt knald jeg jeg rive lidt og så er han der 

Må være fedt at kunne "Styre det" hehe Lyder skønt ellers

Anmeld

6. februar 2012

Ntk

Prøv evt at gå til lægen og bed om en henvisning til Jysk sexologisk klinik, Randers Regionshospital eller Sexologisk klinik, Rigshospitalet afhængigt af hvor I bor - der er læger, psykologer og sygeplejersker alt afhængig af hvilken problematik man har - jeg kender nogen som har gået i Randers, og de var rigtig glade for det.

Man kan få hjælp til alle mulige seksuelle problemstillinger, også manglende lyst, manglende orgasme, smerter ved samleje osv.

Håber det kan hjælpe!

mange hilsner m

Anmeld

6. februar 2012

Muhmi

Prøv med kondom... Det tager noget af følelsen...

Anmeld

6. februar 2012

Isabella_mor

her er det VIRKELIG forskelligt... 

nogle dage er det tæt på at han kommer i bukserne inden vi er gået igang, andre gange er det to ryk og en aflevering, og andre gange er det til jeg bliver tyndslidt og bliver nødt til at afbryde samlejet pga at det begynder at gøre ondt... 

så MEGET forskelligt.. men generelt mellem 10-20 minutter... 

hvis forspil gælder med er det nok længere..

Anmeld

6. februar 2012

Ansemusen

Hvad med at forsøge jer med at bruge kondom? Det gør ham jo mindre følsom, og derfor burde han holde lidt længere  Og hvis ikke han får lige så meget ud af det, så kan I jo bare tage det af et stykke inde i herlighederne

Anmeld

6. februar 2012

MelikkazMoar

mc90 skriver:

Hey piger!

Har et spørgsmål jeg håber i vil svare på..

Dyrker sex 2-3 gange om ugen med min kæreste. Men allerede efter 10 min kommer han.. det er sjældendt vi dyrker sex længere tid, og det synes jeg er ærgerlig..

Vi har prøvet at holde lidt igen, når han bliver alt for ophidset men pludselig så kommer han bare..

Er jeg den eneste der kun får lov at nyde det i 10 min? Savner sådan at dyrke sex længere tid...

Håber i kan hjælpe......

jeg er heldig  hvis vores samleje varer 10 min.

min kæreste kommer meget meget hurtigt, 4 min.. er ikke underdrevet..

han lider af en form for præsentationsangst er vi kommet frem til her hjemme..

men tilgengæld, når han er fuld !  hold da op, så er 40min. minimum..

Anmeld

6. februar 2012

Trolde_mor

Man kan få kondom med bedøvende creme i, hvis det er. Så kan han jo evt. tage det af efter et stykke tid, så han også får mærket dig uden Og ellers prøv tantra?

Svarede forresten mere en 30 min.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.