Sex... Hvor lang tid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor lang tid dyrker i sex?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

9.226 visninger
41 svar
0 synes godt om
28. januar 2012

mc90

Hey piger!

Har et spørgsmål jeg håber i vil svare på..

Dyrker sex 2-3 gange om ugen med min kæreste. Men allerede efter 10 min kommer han.. det er sjældendt vi dyrker sex længere tid, og det synes jeg er ærgerlig..

Vi har prøvet at holde lidt igen, når han bliver alt for ophidset men pludselig så kommer han bare..

Er jeg den eneste der kun får lov at nyde det i 10 min? Savner sådan at dyrke sex længere tid...

Håber i kan hjælpe......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2012

Maja88

kan kun sige: Du er ikke alene

Anmeld

28. januar 2012

B&J

det er ikke så længe siden der var stort set en af samme spørgsmål tror sagten du kan finde den.. men ja min kæreste er det min 30 minutter og max 2timer ca

Anmeld

28. januar 2012

mc90

Maja88 skriver:

kan kun sige: Du er ikke alene

Nej tænkte det nok

Anmeld

28. januar 2012

mc90

B&J skriver:

det er ikke så længe siden der var stort set en af samme spørgsmål tror sagten du kan finde den.. men ja min kæreste er det min 30 minutter og max 2timer ca

Ok jeg prøvet at lede..

Lyder skønt, du kan tro jeg er misundelig...

Anmeld

28. januar 2012

B&J

mc90 skriver:

Ok jeg prøvet at lede..

Lyder skønt, du kan tro jeg er misundelig...

Ja men her hjemme kunne det også være dejligt hvis vi havde det overstået på 10 minutter når man har lyst til hinanden vi ved aldrig om det tager 30 minutter eller 2 timer for han kan holde længe så det er lige over med jeg er misundelig på dig også

Anmeld

28. januar 2012

mc90

B&J skriver:

Ja men her hjemme kunne det også være dejligt hvis vi havde det overstået på 10 minutter når man har lyst til hinanden vi ved aldrig om det tager 30 minutter eller 2 timer for han kan holde længe så det er lige over med jeg er misundelig på dig også

Nej det kan jeg godt forstå... Det skal jo heller ikke være sådan at man ligger og tænker "bliv nu færdig"...

Men ærger mig bare hver gang vi er færdige, over det ikke varede længere....

Anmeld

28. januar 2012

B&J

mc90 skriver:

Nej det kan jeg godt forstå... Det skal jo heller ikke være sådan at man ligger og tænker "bliv nu færdig"...

Men ærger mig bare hver gang vi er færdige, over det ikke varede længere....

det kan jeg godt forstå men så kan i jo altid igen

Anmeld

28. januar 2012

Masig

mc90 skriver:

Hey piger!

Har et spørgsmål jeg håber i vil svare på..

Dyrker sex 2-3 gange om ugen med min kæreste. Men allerede efter 10 min kommer han.. det er sjældendt vi dyrker sex længere tid, og det synes jeg er ærgerlig..

Vi har prøvet at holde lidt igen, når han bliver alt for ophidset men pludselig så kommer han bare..

Er jeg den eneste der kun får lov at nyde det i 10 min? Savner sådan at dyrke sex længere tid...

Håber i kan hjælpe......

Er det inkl forspil eller er det bare den "rå sex" når han er inde i én? For så er det vel også kun en ti min tids her, men er det inkl forspil (for begge) ja så kan vi nemt komme op på en 30-60 min tror jeg...

Anmeld

28. januar 2012

MyLittleBaby

min kæreste kan "holde" i cirka tre kvarter 

men min ekskæreste kunne også kun i de der ti minutter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.