Sex... Hvor lang tid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2012

Zeus

mc90 skriver:

Nej det kan jeg godt forstå... Det skal jo heller ikke være sådan at man ligger og tænker "bliv nu færdig"...

Men ærger mig bare hver gang vi er færdige, over det ikke varede længere....

I det mindste er det 10 min, 2-3 gange om ugen.. Her er det 10 min højst én gang om måneden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2012

Sabsy

Jeg har stemt over 30min.

Vi havde sex hele natten i nat (den lille er hos farmor og farfar)
Men vi har sex næsten hver dag og vi har været sammen i 3 1/2 år

Anmeld

28. januar 2012

Sabsy

mc90 skriver:

Hey piger!

Har et spørgsmål jeg håber i vil svare på..

Dyrker sex 2-3 gange om ugen med min kæreste. Men allerede efter 10 min kommer han.. det er sjældendt vi dyrker sex længere tid, og det synes jeg er ærgerlig..

Vi har prøvet at holde lidt igen, når han bliver alt for ophidset men pludselig så kommer han bare..

Er jeg den eneste der kun får lov at nyde det i 10 min? Savner sådan at dyrke sex længere tid...

Håber i kan hjælpe......

Prøv og køb en penis ring til ham - det skulle være skide godt

Anmeld

28. januar 2012

morbibi

Her er det lige fra 10 min til flere timer og jeg vil faktisk helst nøjes med max 30 min. Så hvis vi gør det uden for meget forspil, så kommer han også hurtig og er jeg i hopla til et maraton, så bliver forspillet langt og han bliver drillet og liret godt og grundigt

Anmeld

28. januar 2012

Lullaby

Altså jeg skal bruge lang tid på at komme så det tager rimelig lang tid hver gang. Men en quickie hvor jeg ikke skal komme tager en 10 min tid

Anmeld

28. januar 2012

mc90

Zeus skriver:

I det mindste er det 10 min, 2-3 gange om ugen.. Her er det 10 min højst én gang om måneden

Øv det er jeg ked af :-(

Anmeld

28. januar 2012

mc90

Bubbes skriver:

Jeg har stemt over 30min.

Vi havde sex hele natten i nat (den lille er hos farmor og farfar)
Men vi har sex næsten hver dag og vi har været sammen i 3 1/2 år

Det lyder super dejligt.....

Anmeld

28. januar 2012

mc90

Bubbes skriver:

Prøv og køb en penis ring til ham - det skulle være skide godt

Har prøvet med penis ring.. Det hjælper faktisk ikke

Anmeld

28. januar 2012

FrkZier

altså herhjemme, ville 10 min være laang tid..

min kæreste kommer super hurtigt hvis der bare er gået mere end 1 døgn siden sidst, og når jeg siger hurtigt, snakker jeg en 1-2 minutter -.- derfor har vi ofte sex to gange om dagen, fordi så anden gang holder han lidt længere, hvor jeg så også kan få lidt mere ud af det

Anmeld

28. januar 2012

mc90

k skriver:

altså herhjemme, ville 10 min være laang tid..

min kæreste kommer super hurtigt hvis der bare er gået mere end 1 døgn siden sidst, og når jeg siger hurtigt, snakker jeg en 1-2 minutter -.- derfor har vi ofte sex to gange om dagen, fordi så anden gang holder han lidt længere, hvor jeg så også kan få lidt mere ud af det

Hold da op.. Det var hurtigt.. Men så er det jo dejlig at du får sex 2 gange om dagen.. Ville jeg elske....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.