Kære kagekoner :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2012

Levi&LilysMor

Thalita skriver:

Jeg vil meget gerne prøve at lave mig en rigtig flot kage 

Jeg har læst meget om det herinde, og jeg har set jeres flotte kager. Jeg er så nået til at kigge på udstyret til det, men ville egentligt gerne høre hvor i køber jeres?

Jeg fandt en hjemmeside der hedder www.choko-laden.dk. Er der nogen der har erfaring derfra, og hvad mener i om priserne?

Er fuldstændigt på bar bund! 

Hvis der er nogen der har lyst, må i meget gerne skrive hvad i havde da i lavede jeres første kager. Så kan jeg jo starte der 

Takker på forhånd 

Jeg har købt på www.kagebutikken.dk og www.specialkoebmanden.dk 

Jeg har min springform og bogstaver og tal udstikker, andet ejer jeg ikke endnu, men synes mine kager er blevet flotte alligevel. Ellers har jeg købt pynt, som marcipan roser osv inde på de sider

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2012

MyLittleBaby

Den lykkelige skriver:

Jo helt sikkert.. Men banan virker slet ikke smattet.. kan du sagens bruge..
Bliver spændende at se hvad han siger  Du må lige sende billed og update..

Hold nu lige op, du er skarp til det med de kager der! 

Hvor er den hvide med de tre sorte blomster bare flot! Den er jeg helt vild med  Ih, hvor jeg glæder mig til at komme igang. Jeps, jeg smider et billede ind og en beskrivelse af reaktionen når den tid er kommet 

Og tunsind tak for hjælpen! 

Anmeld

27. januar 2012

MyLittleBaby

LevisMor skriver:

Jeg har købt på www.kagebutikken.dk og www.specialkoebmanden.dk 

Jeg har min springform og bogstaver og tal udstikker, andet ejer jeg ikke endnu, men synes mine kager er blevet flotte alligevel. Ellers har jeg købt pynt, som marcipan roser osv inde på de sider

Okay, jeg har også kigget lidt på de blomster osv man kan købe færdige  Jeg har også set at der er nogen der sælger startsæt på nettet, det kunne da være at man skulle prøve med sådan et  Så har man da lidt af hvert 

Mange tak for dit svar! 

Anmeld

27. januar 2012

Den lykkelige

Thalita skriver:

Hold nu lige op, du er skarp til det med de kager der! 

Hvor er den hvide med de tre sorte blomster bare flot! Den er jeg helt vild med  Ih, hvor jeg glæder mig til at komme igang. Jeps, jeg smider et billede ind og en beskrivelse af reaktionen når den tid er kommet 

Og tunsind tak for hjælpen! 

Tusind tak skal du have  
Ja gør endelig det og god fornøjelse

Anmeld

27. januar 2012

MyLittleBaby

Den lykkelige skriver:

Tusind tak skal du have  
Ja gør endelig det og god fornøjelse

Mange tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.