Kære kagekoner :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2012

MyLittleBaby

Den lykkelige skriver:

Jo men det bliver nok svært.. så skal det være større ting du skriver..

Jeg tænker også bogstaver på cirka 4 cm. Håber da det kan lade sig gøre 

Okay, så må jeg bare skære ud i tern denne gang. Så håber jeg da at det går 

Tusind tak for dit svar og beskrivelser, det har lige hjulpet mig godt på vej til at gå igang.

Mange tak! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2012

Den lykkelige

Tusind tak for dit svar og beskrivelser, det har lige hjulpet mig godt på vej til at gå igang.

Mange tak! 

Vil tro du godt kan det med bogstaverne.. så ville jeg nok bruge noget pap hvor jeg først skriver hvad jeg vil have også klipper det ud også skær derefter.. men har aldrig prøvet det.. så bare gætteri..
Men baby skoene på denne kage (jeg har vedhæftet billed af) lavede jeg bare sådan selv.. Altså skar en skabelon i tykt pap også skar ud efter den..
Bare husk maizena til når du ruller fondant ud.. så det ikke klistre til skabelonen..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. januar 2012

MyLittleBaby

Den lykkelige skriver:

Vil tro du godt kan det med bogstaverne.. så ville jeg nok bruge noget pap hvor jeg først skriver hvad jeg vil have også klipper det ud også skær derefter.. men har aldrig prøvet det.. så bare gætteri..
Men baby skoene på denne kage (jeg har vedhæftet billed af) lavede jeg bare sådan selv.. Altså skar en skabelon i tykt pap også skar ud efter den..
Bare husk maizena til når du ruller fondant ud.. så det ikke klistre til skabelonen..

Wow! 

Hvor er du god! Hvordan har du lavet skabelonen til skoene? Jeg er helt vild med dem! 

Den er altså helt vildt flot! 

Anmeld

27. januar 2012

Den lykkelige

Thalita skriver:

Mange tak! 

Hvilken frugt ville du bruge??
Den første bryst kage jeg lavede var bare lagkagebunde med et lag vanilie creme+makroner, et lag med creme og banan stykker i og et sidste lag med mosede flødeboller  ja vammelt men ville kæresten have og det smagte faktisk rigtig godt!!!

Anmeld

27. januar 2012

MyLittleBaby

Den lykkelige skriver:

Hvilken frugt ville du bruge??
Den første bryst kage jeg lavede var bare lagkagebunde med et lag vanilie creme+makroner, et lag med creme og banan stykker i og et sidste lag med mosede flødeboller  ja vammelt men ville kæresten have og det smagte faktisk rigtig godt!!!

Jeg havde tænkt på æble, pære og banan  Kan det gå?

Maste flødeboller?  Det lyder faktisk til at det kunne smage meget godt 

Anmeld

27. januar 2012

Den lykkelige

Thalita skriver:

Wow! 

Hvor er du god! Hvordan har du lavet skabelonen til skoene? Jeg er helt vild med dem! 

Den er altså helt vildt flot! 

Tusind tak!!  Hvis du vil se mine kager kan jeg lige skrive mit navn til dig i privat besked.. så kan du slå mig op på facebook hvor jeg har album åbent med mine kager..
Jeg brugte skabelonen fra denne side:
http://www.min-mave.dk/grupper/kager/thread-1738913.htm
Printede det ud, tegnede over på tykt karton og skar så fondanten ud efter hjemmelavet skabelon

Anmeld

27. januar 2012

MyLittleBaby

Den lykkelige skriver:

Tusind tak!!  Hvis du vil se mine kager kan jeg lige skrive mit navn til dig i privat besked.. så kan du slå mig op på facebook hvor jeg har album åbent med mine kager..
Jeg brugte skabelonen fra denne side:
http://www.min-mave.dk/grupper/kager/thread-1738913.htm
Printede det ud, tegnede over på tykt karton og skar så fondanten ud efter hjemmelavet skabelon

Det vil jeg meget gerne  Det er godt at blive inspireret.

Tusind tak! 

Anmeld

27. januar 2012

Den lykkelige

Thalita skriver:

Jeg havde tænkt på æble, pære og banan  Kan det gå?

Maste flødeboller?  Det lyder faktisk til at det kunne smage meget godt 

Ja det smagte rigtig godt faktisk.. (altså var uden bunden på flødebollen ) Men hold op der gik mange fløde boller til.. men var også en KÆMPE kage.. Jo det tror jeg går an i kagen.. det jo ikke vådt på samme måde som blendet ananas var.. hold da op en fiasko..

Anmeld

27. januar 2012

MyLittleBaby

Den lykkelige skriver:

Ja det smagte rigtig godt faktisk.. (altså var uden bunden på flødebollen ) Men hold op der gik mange fløde boller til.. men var også en KÆMPE kage.. Jo det tror jeg går an i kagen.. det jo ikke vådt på samme måde som blendet ananas var.. hold da op en fiasko..

Det glæder jeg mig også til at smage  Og jeg glæder mig endnu mere til at se min kærestes ansigt når han ser at jeg har været kreativ 

Nej, det eneste der er lidt smattet eller hvad man siger er jo bananen, men hvis jeg unlader at ligge det helt ude i kanten, mon ikke det så går 

Anmeld

27. januar 2012

Den lykkelige

Thalita skriver:

Det glæder jeg mig også til at smage  Og jeg glæder mig endnu mere til at se min kærestes ansigt når han ser at jeg har været kreativ 

Nej, det eneste der er lidt smattet eller hvad man siger er jo bananen, men hvis jeg unlader at ligge det helt ude i kanten, mon ikke det så går 

Jo helt sikkert.. Men banan virker slet ikke smattet.. kan du sagens bruge..
Bliver spændende at se hvad han siger  Du må lige sende billed og update..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.