Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har ikke engang set billeder af nogen lille prinsesse og alligevel er jeg mega skruk. Er halvejs blevet enig med J om at vi skal proeve naar Sofia er 1,5aar. Jeg har vaeret SAA glad for at vaere taet paa min soester, saa jeg oensker ogsaa at mine boern skal komme rimelig taet paa hinanden
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nej, skruk er jeg ikke. Hun ser sød og smuk ud, men der går nogle år inden jeg bliver sådan skruk skruk tror jeg.
By the way, der MÅ simpelthen have været et hav af stylister mm der har "ordnet" hende på stuen inden hun kom frem i kameraernes lys.. right?
PeruBaby skriver: Jeg har ikke engang set billeder af nogen lille prinsesse og alligevel er jeg mega skruk. Er halvejs blevet enig med J om at vi skal proeve naar Sofia er 1,5aar. Jeg har vaeret SAA glad for at vaere taet paa min soester, saa jeg oensker ogsaa at mine boern skal komme rimelig taet paa hinanden
uh det lyder spændende - og det er jo lige om lidt i skal i gang så! Ih hvor dejligt, så glæder vi os til mavebilleder fra Peru også. For de kommer, ikk?
Det må også være dejligt med søskende så tæt. Jeg kan dog ikke overskue det lige pt, så det med at blive skruk over en lille prinsessebebs gik vist ret hurtigt over igen
Sofia skriver: Nej, skruk er jeg ikke. Hun ser sød og smuk ud, men der går nogle år inden jeg bliver sådan skruk skruk tror jeg. By the way, der MÅ simpelthen have været et hav af stylister mm der har "ordnet" hende på stuen inden hun kom frem i kameraernes lys.. right?
her er det også gået over igen - det stak åbenbart ikke så dybt. Heldigvis kan man sige, eftersom det økonomisk ville være fuldstændigt ude i hampen at begynde på noget før jeg er færdig. Ét barn under uddannelse er vist nok!
Og jo - helt klart en hær af stylister! Altså man kan jo slet ikke se at hun har været gravid, for slet ikke tale om at have født? Jeg så næsten bedre ud da jeg blev indlagt til kejsersnit end jeg gjorde da jeg kom ud!?! Min mave var samme størrelse, jeg havde ikke sovet i tre døgn og gik som... ja ikke ret pænt i hvert fald. Puh hvor er det snyd!
Hvis der kom en stylist og ordnede mig og hev mig i et korset og vaskede mit hår, gav mig pænt og meget flatterende tøj på, så kunne jeg helt sikkert også have været top-nice dagen efter min fødsel. Det kunne i andre sgu også!!!
Derudover. (Jo, jeg er skurk) Ejjj jeg ved ikke hvad der sker? Hallo, jeg skulle aldrig have flere. Og når jeg tænker på at være gravid og gå der i 8 mdr. og vente og have det pissedårligt og have ondt, og være tyk og ikke måtte det ene eller det andet og falde i søvn på sofaen UDMATTET kl. 17.30 så... får jeg kvalme og kuldegysninger og orker det slet slet overhovedet ikke.
Meeeeen... når jeg så ser spædbarns billeder af Richard Så trææææænger jeg bare til endnu en lille aubergine med ben og arme der helt varm og blød putter sig ind til min hals og bare er læææækker og min!! Årh
Men Mikkel er: NEJ. og det er jeg i øvrigt også selv. Jeg skal have et job nu. Jeg skal have gang i den der karriere og jeg glæder mig også vildt meget til det. og jeg ved at når jeg kommer igang med alt det så falder det her i baggrunden igen.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128