Skruk!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.452 visninger
24 svar
0 synes godt om
27. januar 2012

Mettemus

Er det kun mig der bliver mega, mega skruk af at se sådan en lækker lille prinsessebebs?

Og dødmisundelig over at man stort set ikke kan se at Marie har været gravid?!?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2012

Marco2

Nej, lige et splitsekund blev jeg det da også  Men vi skal IKKE ha' flere nu. Men vil godt vedkende mig at det også trak lidt

AG

Anmeld

27. januar 2012

Mettemus

Marco2 skriver:

Nej, lige et splitsekund blev jeg det da også  Men vi skal IKKE ha' flere nu. Men vil godt vedkende mig at det også trak lidt

AG

Ih AG, hvorfor? Ikke bare en enkelt lille fodboldspillende lømmellillebror til forstyrre tøserne når de har kærester på besøg?

Anmeld

27. januar 2012

Marco2

Mettemus skriver:

Ih AG, hvorfor? Ikke bare en enkelt lille fodboldspillende lømmellillebror til forstyrre tøserne når de har kærester på besøg?

Nej. Nu er det slut.

HVis jeg ligger alle de gode ting mht graviditet, fødsel, spædbarn og alt det er  i en bøtte, og ligger alle de gode ting ved at have "større" børn man kan snakke med, er selvhjulpne, mere voksentid i en bøtte, så vejer den bøtte med de større børn mest nu. Forstår du hvad jeg mener? VI er glade for at have to velskabte dejlige børn nu, og vi er jo ikke vårunger længere, så vi stopper her. Men havde vi været yngre kunne det da godt være der skulle komme en efternøler. Men vi fik børn sent så vi stopper mens legen er god og vil nyde de vidunderlige piger vi har 

Hvor mange stiler I efter at få?

AG

Anmeld

27. januar 2012

_-Kathrine-_

Jooooo.... Jeg er da mega monster skruk!!

Anmeld

27. januar 2012

Mettemus

Marco2 skriver:

Nej. Nu er det slut.

HVis jeg ligger alle de gode ting mht graviditet, fødsel, spædbarn og alt det er  i en bøtte, og ligger alle de gode ting ved at have "større" børn man kan snakke med, er selvhjulpne, mere voksentid i en bøtte, så vejer den bøtte med de større børn mest nu. Forstår du hvad jeg mener? VI er glade for at have to velskabte dejlige børn nu, og vi er jo ikke vårunger længere, så vi stopper her. Men havde vi været yngre kunne det da godt være der skulle komme en efternøler. Men vi fik børn sent så vi stopper mens legen er god og vil nyde de vidunderlige piger vi har 

Hvor mange stiler I efter at få?

AG

Jo jeg forstår godt hvad du mener. Men der er jo nogen der slet ikke kan bære tanken om ikke at have spædbørn i huset og derfor ender med en kæmpe børneflok. Sådan har i det ikke? - Det er ok at Smilla er din sidste baby?

Min ex' storebror havde fået deres første to tidligt og fik så en efternøler sent. De snakkede om at blive "bombet tilbage til stenalderen", fordi de havde vænnet sig til selvhjulpne unger, og vist helt havde glemt hvordan det var ikke at få sovet.

Vi stiler vist ikke efter noget bestemt. Jens har sat en grænse ved 35 år, så derefter er det slut. Jeg havde engang en drøm om fire, hvor vi så skulle have dem to og to, men den er vist opgivet. Det ville betyde at jeg skulle blive gravid nu, og det har vi slet ikke økonomi til.

Anmeld

27. januar 2012

Mettemus

_-Kathrine-_ skriver:

Jooooo.... Jeg er da mega monster skruk!!

Hep hep Kathrine! Skidt med at skulle tabe x-antal kilo inden graviditet nr. 2 - de kommer jo alligevel snigende i løbet af de ni lange måneder.

Op på hesten - so to speak!

Anmeld

27. januar 2012

_-Kathrine-_

Mettemus skriver:

Hep hep Kathrine! Skidt med at skulle tabe x-antal kilo inden graviditet nr. 2 - de kommer jo alligevel snigende i løbet af de ni lange måneder.

Op på hesten - so to speak!

Du har ganske ret, men manden er hverken til at hugge eller stikke i
Så vi må vente liiiidt endnu..!
Havde besøg af SP'en igår, til vores sidste besøg med Villads, som spurgte om vi snart skulle ses igen - og der måtte jeg fortælle at der nok lige gik et stykke tid endnu, da manden ikke var helt klar. Så sagde hun at jeg bare skulle sige til ham at det tog lidt længere tid at lave nr. 2

Anmeld

27. januar 2012

Mettemus

_-Kathrine-_ skriver:

Du har ganske ret, men manden er hverken til at hugge eller stikke i
Så vi må vente liiiidt endnu..!
Havde besøg af SP'en igår, til vores sidste besøg med Villads, som spurgte om vi snart skulle ses igen - og der måtte jeg fortælle at der nok lige gik et stykke tid endnu, da manden ikke var helt klar. Så sagde hun at jeg bare skulle sige til ham at det tog lidt længere tid at lave nr. 2

haha! Good point! Og så er der jo også ni måneders leveringstid - masser af tid til at vænne sig til tanken

Anmeld

27. januar 2012

_-Kathrine-_

Mettemus skriver:

haha! Good point! Og så er der jo også ni måneders leveringstid - masser af tid til at vænne sig til tanken

Præcis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.