Skruk!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2012

AnneBJ

Altså...! Jeg har jo SVORET at der skulle være MINDST 3 år mellem vores børn... men øhh.. det bliver svært at overholde! Jeg er ved at være skruk igen! Vi skal ikke have nogen nu, og forsøger heller ikke, jeg skal gøre min uddannelse og mit vægttab færdigt! Men skulle vi ikke være praktiske, ville jeg ikke være svær at overtale.

Det er ikke længe siden at jeg troede det var smuttet. Var til lægen for at få taget blodprøve og hele cirkusset. Den var dog negativ, og det er fint nok - men jeg havde faktisk nået at gå og glæde mig lidt..! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2012

Kit

Joooo!!!!

Skulle man ikke være praktisk, fornuftig og økonomisk, så var jeg sprunget til på et spiltsekund. Men vi vil gerne nyde Alberte mens hun er lille og hun er jo bare fantastisk, så jeg vil rigtig gerne give hende tid.

Og så drømmer vi om et større hus, hvor der er et ekstra børneværelse -  come on Lotto-gevinst.

Så vi holder os i betrækket - tror sgu heller ikke M er med på den allerede nu

Anmeld

27. januar 2012

Kit

...mit vægttab færdigt!

Anne, hvordan går det med din hulahop-ring?

Jeg har ønsket mig en i fødselsdagsgave og håber jeg får den. Virker det hos dig?

Anmeld

27. januar 2012

JonTri

Ha... Tjoo hun var da nyser lækker... Og til sommer spammer jeg jer, indtil mindst een er gravid;-). 

Anmeld

27. januar 2012

Maria-s

Jooo det begynder da at "nage"... og jeg LIGNER én der er +halvvejs!.....  Min mave er bare SVULMET op her de sidste dage/ par uger. (måske det hænger sammen med min HUNGRENDE efter madmadmadchokoladechokolade lige for tiden?????)

Men som alle andre er økonomien ikke til det lige pt og fokus lige nu er at finde vores eget sted OG så synes jeg Noah skal have lov tid bare at være bare ham lidt endnu (og jeg orker heller ikke mindre søvn end jeg får lige pt, så falder jeg da helt fra hinanden )

EJ det skulle altså IKKE være et negativt indlæg!  Jeg ER skruk! Men jeg opstiller bare rigtig mange grunde til hvorfor det ikke skal være NU, fordi jeg har lovet mig selv at der skal være MINIMUM 2 år imellem

Meeen der skal jo heller ikke gå  FOR længe. For jeg bliver 30 i år og manden 33 så bliver vi jo nogle gamle hoveder der sletslet ikke magter al den manglende nattesøvn...........

Anmeld

27. januar 2012

AnneBJ

Kit skriver:

Anne, hvordan går det med din hulahop-ring?

Jeg har ønsket mig en i fødselsdagsgave og håber jeg får den. Virker det hos dig?

Åh Kit - der sker squ ikke en skid... så den virker i hvert fald ikke fra sin plads under sengen  Lige nu lever jeg lidt i fornægtelse - min barsel slutter på tirsdag, så fra onsdag er der skole igen. De fleste dage er dog fra 8.30 - 11.15, så jeg kan nå lektier inden jeg henter Felix og har aftalt med Jørn at jeg har træningstid når der er Beverly Hills! Så skal jeg i gang igen!

Da jeg startede med at bruge den regelmæssigt, sammen med fornuftig kost, røg der 11 cm om min talje på 6 uger... 

Anmeld

27. januar 2012

AnneBJ

JonTri skriver:

Ha... Tjoo hun var da nyser lækker... Og til sommer spammer jeg jer, indtil mindst een er gravid;-). 

Fedt!! 

Anmeld

27. januar 2012

Rødhætte

Jeg er hvis den eneste der ikke er skruk! Jeg synes det er skønt at William er blevet så stor og giver en masse sjove og dejlige oplevelser.. Kunne slet ikke tænke mig at dele ham med et lille spædbarn endnu. Herhjemme er vi ret enig om at der min skal være 3 år imellem..

Anmeld

28. januar 2012

Diana...

Marco2 skriver:

Nej. Nu er det slut.

HVis jeg ligger alle de gode ting mht graviditet, fødsel, spædbarn og alt det er  i en bøtte, og ligger alle de gode ting ved at have "større" børn man kan snakke med, er selvhjulpne, mere voksentid i en bøtte, så vejer den bøtte med de større børn mest nu. Forstår du hvad jeg mener? VI er glade for at have to velskabte dejlige børn nu, og vi er jo ikke vårunger længere, så vi stopper her. Men havde vi været yngre kunne det da godt være der skulle komme en efternøler. Men vi fik børn sent så vi stopper mens legen er god og vil nyde de vidunderlige piger vi har 

Hvor mange stiler I efter at få?

AG

Øj det kunne jeg ha skrevet!  Enig! 

Jeg ELSKER dog den alder de har nu og er da lidt ked af at jeg ikke skal opleve den igen MEN som du selv skriver vejer den anden bøtte mere. plus jeg tror simpelthen ikke min krop kan klare en graviditet mere og det kan mit hoved heller ikke! 

Anmeld

28. januar 2012

Diana...

Rødhætte skriver:

Jeg er hvis den eneste der ikke er skruk! Jeg synes det er skønt at William er blevet så stor og giver en masse sjove og dejlige oplevelser.. Kunne slet ikke tænke mig at dele ham med et lille spædbarn endnu. Herhjemme er vi ret enig om at der min skal være 3 år imellem..

Ja det er nemlig bare en helt fantastisk og sjov alder de har nu og der sker SÅ meget med dem lige nu det er så fantastisk altså 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.