Odder vs. Emmaljunga.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2012

sofies

De er begge gode vogne. Havde en emmajunga kombi og købte en odder da den blev for lille. Så nu har vi en god klapvogn og en god barnevogn. Syntes dog at min lille kombivogn var pænere end det store odder skrummel, men odderen er stadig en god vogn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2012

Ka+Ma=Be

LevisMor skriver:

Vi prøver herhjemme at finde ud af hvad vi er til, men vi kan ikke finde ud af det, så kunne det være spændende at høre hvad i andre sagde til de to vogne

Jeg har stemt blankt, da jeg synes der er fordele og ulemper ved begge Skulle jeg købe en barnevogn, skulle det være en odder. Jeg hører alle vejne fra, at de laver de klart bedste og mest holdbare stel.

Men jeg har f.eks. en emmaljunga kombivogn - og det laver odder jo ikke.  

Jeg har haft problemer med mit letvægtsstel, som har irriteret mig GRÆNSELØS, men derudover er jeg rigtig glad for den lille vogn

Til gengæld har Emmaljunga et klicksystem som fungerer rigtig godt, en kasse der kan vugge sig selv, indbygget fluenet, etc

Anmeld

27. januar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

LevisMor skriver:

Det sagde hende i babysam også da vi var derinde idag at en odder er en bedre vogn, men det siger prisen også,

det var heller ikke meningen vi skulle købe en sprit ny, men det endte det ud med , så med x dream stell 2 og den helt nye slags af victory modellen med lynlås og solskærm, og vi kom sku kun af med 8500, kunne vi ikke sige nej tak til

Det var endda pænt billigt. Det forstår jeg godt der ikk kunne siges nej til!!
Men tillykke med den nye vogn- I blir lykkelige for den!!

Anmeld

28. januar 2012

Levi&LilysMor

LouiseVous skriver:

Det var endda pænt billigt. Det forstår jeg godt der ikk kunne siges nej til!!
Men tillykke med den nye vogn- I blir lykkelige for den!!

Mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.