Odder vs. Emmaljunga.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2012

Morgensol

Jeg har svaret Odder, vi er pt en Odder zip på x-Dream stel. Dog er det en 2009 model, så der er nogle ting den ikke har soende nyere modeller har. Bl.a. Dobbelt lynlås og lomme foran på kassen.. Vi er meget tilfredse med vores Odder og kan IKKE nikke genkendende til at odders kasse sku være dårlig! Jeg sys den er super fin og stoffet er lækkert! den fylder ingenting, er super let at slå sammen, nem at manøvre rundt med og alt i alt en helt fantastisk vogn!

Jeg har også haft emmaljunga Big City, den var jeg også virkelig glad for! Den fylder lidt mere og er lidt tungere end odderen, men ellers er det også en fantastisk vogn!

Grunden til at vi nu har en Odder er at vores emmaljunga desværre blev ødelagt i sommers da der var skybrud! Var den ikke blevet det, havde vi stadig haft den! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Jeg er helt klart til Odder! !

Det jeg har erfarret er at Emmaljunga kun holder til et barn før kassen begynder at hænge på stellet, og Odder sagtens kan holde til flere børn.
Odder er begyndt at lave kasser som minder om Emmaljunga's. Dem er jeg ikk til jeg er til de mere gammeldages.. Men det er jo smagssag;b

Anmeld

27. januar 2012

marius' mor

Jeg har en emmaljunga og min søster en odder og jeg foretrækker helt klart emmaljungaen..

En odder er mere stiv i stellet, hvilket gør at jeg i hvert fald bliver øm i musklerne mellem tommel- og pegefinger...

Jeg har aldrig nogensinde haft problemer med min emmaljunga.. Så jeg skal helt sikkert aldrig have andet end sådan en..

Anmeld

27. januar 2012

Rødhætte

LevisMor skriver:

Vi prøver herhjemme at finde ud af hvad vi er til, men vi kan ikke finde ud af det, så kunne det være spændende at høre hvad i andre sagde til de to vogne

Jeg har intet dårligt at sige om Odder, men har selv en Emmaljunga som vi er super glade for.. Har aldrig fortrudt at vi valgte den!

Anmeld

27. januar 2012

Levi&LilysMor

TrineMine86 skriver:

nu har jeg ikke haft en Odder, men er suuuuper tilfreds med vores Emmaljunga, synes den er dejlig nem at styre rundt med, gode fjedre osv og så er den ikke særlig tung, så den er utrolig nem at pakke ind og ud af bilen, det tager kun 2 min

Okay   ja for den odder vi har er tung det er bare med x dream 1 ...

Anmeld

27. januar 2012

Levi&LilysMor

Okay, der er en del at tænke over endnu men tak for svar

Anmeld

27. januar 2012

lio

LevisMor skriver:

åh gud... men ja vi elsker x dream stel 2 på odderen og så havde vi tænkt med den kasse som hedder victory.

og så havde vi kigget på en emmaljunga Big Star UniQ...

og de er begge så flotte....

Jeg synes mht. de to omtalte stel at emmaljunga's vakler lidt når man går med den, jeg synes at odder'en virker mere rubust.

Anmeld

27. januar 2012

Levi&LilysMor

LouiseVous skriver:

Jeg er helt klart til Odder! !

Det jeg har erfarret er at Emmaljunga kun holder til et barn før kassen begynder at hænge på stellet, og Odder sagtens kan holde til flere børn.
Odder er begyndt at lave kasser som minder om Emmaljunga's. Dem er jeg ikk til jeg er til de mere gammeldages.. Men det er jo smagssag;b

Det sagde hende i babysam også da vi var derinde idag at en odder er en bedre vogn, men det siger prisen også,

det var heller ikke meningen vi skulle købe en sprit ny, men det endte det ud med , så med x dream stell 2 og den helt nye slags af victory modellen med lynlås og solskærm, og vi kom sku kun af med 8500, kunne vi ikke sige nej tak til

Anmeld

27. januar 2012

Levi&LilysMor

Bertemor skriver:

Jeg har svaret Odder, vi er pt en Odder zip på x-Dream stel. Dog er det en 2009 model, så der er nogle ting den ikke har soende nyere modeller har. Bl.a. Dobbelt lynlås og lomme foran på kassen.. Vi er meget tilfredse med vores Odder og kan IKKE nikke genkendende til at odders kasse sku være dårlig! Jeg sys den er super fin og stoffet er lækkert! den fylder ingenting, er super let at slå sammen, nem at manøvre rundt med og alt i alt en helt fantastisk vogn!

Jeg har også haft emmaljunga Big City, den var jeg også virkelig glad for! Den fylder lidt mere og er lidt tungere end odderen, men ellers er det også en fantastisk vogn!

Grunden til at vi nu har en Odder er at vores emmaljunga desværre blev ødelagt i sommers da der var skybrud! Var den ikke blevet det, havde vi stadig haft den! 

Tak for svar, det endte også med en odder vogn, syntes vi også var mest os så er bare glad, bare træls vi ikke købte en ny fra start af synes jeg ...

Anmeld

27. januar 2012

Levi&LilysMor

Äiti Bianca skriver:

Jeg synes mht. de to omtalte stel at emmaljunga's vakler lidt når man går med den, jeg synes at odder'en virker mere rubust.

Det synes jeg også en odder gør, nu var vi inde og prøve at køre rundt med en emmaljunga og den var da også fin, men odder var også mest os

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.