Giraffen skriver:
jeg var faktisk ikke klar over det med kassens komfort vil du prøve at uddybe det?
Og er der noget man kan gøre for at gøre Odder-kassen (vi har en Zip) mere lækker (vi har en Dunlipulla madras) - evt i form af tæpper eller andet
?
med kassen komfort mener jeg at i emmaljunga der er de meget bedre forede i siderne af kassen, stoffet er tykkere og mere lækkert at ligge op af for baby..

Derudover er isolationen i emmaljunga meget bedre, både i bunden men også i siderne da de har lagt flamingo ind for en, så barnet ikke får den samme træk som du kan risikere i en odder (ikke at det behøver få træk i en odder)
jeg har prøvet, og odders kasser er ikke nær så dybe som emmaljungas, og heller ikke ligeså brede, så der er bare heller ikke plads til at putte en masse deri..
En lækker madras gør helt klart meget, men for mig betyder det os noget at baby kan ligge med snuden op i kanten uden at det ligger ubehageligt, og det er der ikke den store mulighed for i odder..
jeg holder stadig på at det odder sælger på er deres lynlås, fordi den giver nem adgang til baby, men mest på grund af deres stel, fordi folk synes emmaljunga hænger, men de kommer kun til at hænge hvis man ikke sætter sig ind i vognens funktioner, og i instruktions bogen står der at man skal indstille stellet efter vægt når barnet bliver større, så kommer det ikke til at hænge..
men ja, det er ret svært at forklare hvis man ikke har prøvet begge vogne med et barn i.. men jeg siger at den bedste vogn for mig (ikke nødvendigvis andre) ville være en blanding af odders stel og emmaljungas kasse.. hvis de arbejdede sammen kunne de skabe den perfekte barnevogn..
Anmeld