Endeligt!! om festen på lørdag ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2009

linemus

Synes det lyder lækkert, hvis du vil lave mad, men kun hvis du kan overskue det. Du må ikke få stress bare fordi vi kommer - det er jo ikke meningen. Vi forventer et vist niveau af rod i huset, bare så du ved det

Jeg skyder på, at Loggi og moi kommer ca. kl. 17. Men vi kan jo lige sende en sms, når vi er på vej.

Apropros... sender du ikke lige en pb ud med din adresse og mobilnr. så vi kan finde vej

4 dage!!! Hvor blev tiden lige af??

Line - er lidt skuffet over, at jeg ikke kan få mortens plads i sengen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2009

ka li ja

linemus skriver:

Synes det lyder lækkert, hvis du vil lave mad, men kun hvis du kan overskue det. Du må ikke få stress bare fordi vi kommer - det er jo ikke meningen. Vi forventer et vist niveau af rod i huset, bare så du ved det

Jeg skyder på, at Loggi og moi kommer ca. kl. 17. Men vi kan jo lige sende en sms, når vi er på vej.

Apropros... sender du ikke lige en pb ud med din adresse og mobilnr. så vi kan finde vej

4 dage!!! Hvor blev tiden lige af??

Line - er lidt skuffet over, at jeg ikke kan få mortens plads i sengen...

jeg kan sagtens overskue det. elsker at lave mad hvis det er til andre end bare familen
og hvis folk alligeel først kommer sidst på eftermiddagen har jeg jo hele dagen. regner nemlig med at aflevere ungerne om formiddagen.
ja der vil nok være en god portion rod i hjørnerne osv, men jeg har sådan nogle linser på der gør at man slet ikke kan se rod, sådan et par kan i få når i træder ind i gemakkerne
aj jeg skal nok lige få støvsuget og ryddet det værste væk, men gider ikke det vilde. vi skal jo ikke kigge på lort, men hinanden
ja jeg syntes da også morten var lidt kedelig sådan at sætte sig på sengen hlt alene. hehe.
jeg har forresten 4 madrasser og 2 pladser i sofaen..... og en havehynde til en solvogn. er det ikke nok??

Anmeld

17. marts 2009

linemus

vi skal jo ikke kigge på lort, men hinanden

Nemlig

jeg har forresten 4 madrasser og 2 pladser i sofaen..... og en havehynde til en solvogn. er det ikke nok??

Jo, det må det være, vi kommer jo kun 7. Så fylder vi bilen med øl i stedet...

Anmeld

17. marts 2009

ka li ja

linemus skriver:

Jo, det må det være, vi kommer jo kun 7. Så fylder vi bilen med øl i stedet...

skide godt!!!! jeg glæder mig!!
du har fået en pb nu

Anmeld

17. marts 2009

Susan1978

Kalija
sender du mig en Pb også med adresse og nummer.

Jeg kører selv, hvad tid må man tidligst være der?

Anmeld

17. marts 2009

Susan1978

lala doppeltoprettelse

Anmeld

17. marts 2009

Lise

Jeg ville helt sikkert synes det ville være alle tiders med hjemmelavet mad i stedet for kebabret fra Søvind pizzaria Så hvis du gerne vil, så har du min accept

Jeg vil gerne have pb med adresse og tlf. nr

Anmeld

17. marts 2009

ka li ja

Lise skriver:

Jeg ville helt sikkert synes det ville være alle tiders med hjemmelavet mad i stedet for kebabret fra Søvind pizzaria Så hvis du gerne vil, så har du min accept

Jeg vil gerne have pb med adresse og tlf. nr

super! hvad siger i andre til hjemmelavet mad???

Anmeld

17. marts 2009

birgittemarie

ka li ja skriver:

super! hvad siger i andre til hjemmelavet mad???

Lækkert! Jeg glæder mig

Og tager forresten også de rester juice, sodavand og sprut der var tilbage fra sidste fest med...

Knus B

Anmeld

17. marts 2009

Astrid P

Hurra for hjemmelavet mad! Det lyder da helt perfekt...

Jeg ved endnu ikke hvornår jeg dukker op, men engang i løbet af eftermiddagen. Så kan jeg jo hjælpe dig med at lave mad!!!

Fårk, jeg glæder mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.