linemus skriver:
Synes det lyder lækkert, hvis du vil lave mad, men kun hvis du kan overskue det. Du må ikke få stress bare fordi vi kommer - det er jo ikke meningen. Vi forventer et vist niveau af rod i huset, bare så du ved det 
Jeg skyder på, at Loggi og moi kommer ca. kl. 17. Men vi kan jo lige sende en sms, når vi er på vej.
Apropros... sender du ikke lige en pb ud med din adresse og mobilnr. så vi kan finde vej 
4 dage!!! Hvor blev tiden lige af??
Line - er lidt skuffet over, at jeg ikke kan få mortens plads i sengen...
jeg kan sagtens overskue det. elsker at lave mad hvis det er til andre end bare familen

og hvis folk alligeel først kommer sidst på eftermiddagen har jeg jo hele dagen. regner nemlig med at aflevere ungerne om formiddagen.
ja der vil nok være en god portion rod i hjørnerne osv, men jeg har sådan nogle linser på der gør at man slet ikke kan se rod, sådan et par kan i få når i træder ind i gemakkerne

aj jeg skal nok lige få støvsuget og ryddet det værste væk, men gider ikke det vilde. vi skal jo ikke kigge på lort, men hinanden

ja jeg syntes da også morten var lidt kedelig sådan at sætte sig på sengen hlt alene. hehe.
jeg har forresten 4 madrasser og 2 pladser i sofaen..... og en havehynde til en solvogn. er det ikke nok??
Anmeld