Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Susan1978 skriver:Har Birgitte sagt hun ikke kommer? Ved du det Lise?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Susan1978 skriver:ahhhh pis, kommer lige i tanke om at jeg faktisk så sent som i aften sagde til Jannik at nogle venner da godt kunne låne kassevognen lørdag da jeg jo ikke skulle bruge bil.. hmmm det bliver spændende.. århh fuck.. er træt af mit liv. fandme aldrig noget der lykkedes.. sorry.. skulle ik gå ud over jer.
Jamen, så er der den fordel at du kan komme derover Og at jeg ikke skal køre alene. Og at vi kører på gratis diesel, og at vi kan dele broafgiften. Jeg kan måske samle dig op et sted? Aner ikke hvad der er nemmest for dig - Køge, Ringsted, Slagelse???
Men som tidligere nævnt i tråden, så kører jeg først så jeg er fremme ved 18-tiden.
linemus skriver:KalahaLoggi Nr 3Susan Nr 37Line Nr 37Astrid Nr 37Tina Nr 37Birgitte Marie Nr 14Lise Nr 36Hopper med på Nr 37-bølgen.BM: Vi skal ikke høre familiebandet - vi skal være familiebandet Glæder mig så meget!!! Håber du finder ud af noget, Susan...Hvad tager I forresten med at drikke?Knus Line - klar til fest
nå tøser!!! hvad tid regner i ca med at komme?kan forstå det er lidt blandet hvornår folk kan slippe hjemmefra
i stedet for pizza eller kebab, skal jeg så lave noget mad til os, når vi nu ikke bliver flere??altså det blir ikke noget vildt, men så vidreudvikler jeg eftermiddags snacken og så bruger jeg det til aftensmad i stedet for, så må vi æde frugt og chips indtil da.har i lys til det?jeg har vist hvidvin og lidt sprut og lidt øller til at drikke.morten har sagt han kommer hjem og sover engang, så ingen må tage hans side af sengenihh hvor er det ved at være snart!!jeg har øvet mig på trommer de sidste par dage... troede at øvelse gjorde mester!? ikke endnu da mht morgenmad, kan jeg handle lidt ost og juice ind inden, og så har vi brugsen lige ovre ved siden af, så der kan vi få næsten friske rundstykkernu vil jeg et sut i køkkenet og få ryddet aftensmad rester væk fra i gårog så tror jeg sgu jeg vil ha lavet neglekan i ha en dejlig solrig dag
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128