bløder lidt :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2009

Mormilla

Rikke skriver:

Det lyder godt, bliver da dejligt at få vished for at den lille har det godt

Held og lykke

Mange tak...
Ja det bliver dejligt at finde ud af om alt er okay. Skal der ind i morgen kl.9, så ved noget i morgen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2009

Mormilla

Nå jeg har været på syghuset i dag og de kunne ikke se noget foster kun en foster sæk. Men måske er jeg ikke så lang, som de havde regnet med. Og hvis jeg ikke er så langt, så kan de ikke se hvis der er et foster. Så jeg har fået taget en blodprøve og skal ha taget en igen torsdag. Så fredag kan de fortelle mig om jeg er gravid eller har mistet. Jeg er bare nervøs!!!!!!!

Anmeld

17. marts 2009

Mutti2

Mormilla skriver:

Nå jeg har været på syghuset i dag og de kunne ikke se noget foster kun en foster sæk. Men måske er jeg ikke så lang, som de havde regnet med. Og hvis jeg ikke er så langt, så kan de ikke se hvis der er et foster. Så jeg har fået taget en blodprøve og skal ha taget en igen torsdag. Så fredag kan de fortelle mig om jeg er gravid eller har mistet. Jeg er bare nervøs!!!!!!!

Hold da op.... 3 dage er lang tid at gå og vente, når det handler om det!!! Jeg krydser alt hvad der krydses kan

Lad os endeligt høre hvordan det kommer til at gå!!?

Hvordan har DU det??

Knus Pernille

Anmeld

17. marts 2009

Mormilla

Milla-Victoria's mor skriver:

Hold da op.... 3 dage er lang tid at gå og vente, når det handler om det!!! Jeg krydser alt hvad der krydses kan

Lad os endeligt høre hvordan det kommer til at gå!!?

Hvordan har DU det??

Knus Pernille

Ja det er lang tid at vente!!!

Jeg føler mig gravid men noget siger mig os at det hele ikke er som det skal være Så kan slet ikke finde ud af det!!!

Har prøvet det en gang før hvor jeg fandt ud af det til scanning i uge 11. Men der var jeg stoppet med at ha kvalme og alt det der.
Da jeg var gravid med min søn,skulle vi til at starte med regensglas befrugtning. Der sagde de at jeg ikke var gravid, men skulle ha en stor mens. Men de kunne bare ikke se ham i nu. Så sidder og tænker på begge dele hvad det nu er denne gang.

Anmeld

17. marts 2009

Mathilde

Mormilla skriver:

Puha søde!
Jeg kender alt for godt de tanker der opstår i den lange ventetid, hvor man ikke ved om der stadig er et lille liv eller om det er væk. Det er bare rigtig hårdt! Jeg håber du har nogle at snakke med...

Tænker på dig.
Knus

Anmeld

17. marts 2009

KarinaIda

Hold da op det er langt tid og skulle vente.. Puha, og så sætter de da først en i tænkeboksen!! Jeg håber stort for dig at de siger du er gravid, bliver ked af og høre andet....

for dig, og alt andet jeg kan krydse....

Karina

Anmeld

17. marts 2009

Mormilla

Mathilde skriver:

Puha søde!
Jeg kender alt for godt de tanker der opstår i den lange ventetid, hvor man ikke ved om der stadig er et lille liv eller om det er væk. Det er bare rigtig hårdt! Jeg håber du har nogle at snakke med...

Tænker på dig.
Knus

Ja det er det!!!
Jeg har min mand, familie og venner. Men min mand mener jo at alt er okay fordi jeg stadig føler mig gravid.

Men mange tak fordi du skrev

Anmeld

17. marts 2009

Mormilla

KarinaIda skriver:

Hold da op det er langt tid og skulle vente.. Puha, og så sætter de da først en i tænkeboksen!! Jeg håber stort for dig at de siger du er gravid, bliver ked af og høre andet....

for dig, og alt andet jeg kan krydse....

Karina

Mange tak skal du ha!!!!

Anmeld

17. marts 2009

Mutti2

Mormilla skriver:

Ja det er lang tid at vente!!!

Jeg føler mig gravid men noget siger mig os at det hele ikke er som det skal være Så kan slet ikke finde ud af det!!!

Har prøvet det en gang før hvor jeg fandt ud af det til scanning i uge 11. Men der var jeg stoppet med at ha kvalme og alt det der.
Da jeg var gravid med min søn,skulle vi til at starte med regensglas befrugtning. Der sagde de at jeg ikke var gravid, men skulle ha en stor mens. Men de kunne bare ikke se ham i nu. Så sidder og tænker på begge dele hvad det nu er denne gang.

Jeg kan godt forstå du er forvirret, især med de oplevelser du har haft i dine tideligere graviditeter!!! Jeg håber virkeligt på det bedste for dig.

Og som Mathilde skriver, så håber jeg du har nogen hos, dig du kan snakke med det om.

Selv om det er hårdt, så tænk positivt!!

Jeg ved næsten ikke hvad jeg skal sige, for jeg kan slet ikke forestille mig hvor hårdt det må være. Men heldigvis er det "kun" 3 dage, og ikke en uge....

Stort knus til dig

Anmeld

17. marts 2009

Mormilla

Milla-Victoria's mor skriver:

Jeg kan godt forstå du er forvirret, især med de oplevelser du har haft i dine tideligere graviditeter!!! Jeg håber virkeligt på det bedste for dig.

Og som Mathilde skriver, så håber jeg du har nogen hos, dig du kan snakke med det om.

Selv om det er hårdt, så tænk positivt!!

Jeg ved næsten ikke hvad jeg skal sige, for jeg kan slet ikke forestille mig hvor hårdt det må være. Men heldigvis er det "kun" 3 dage, og ikke en uge....

Stort knus til dig

Mange tak for de søde ord!!!

Ja det er godt det ikke er 3 uger jeg skulle vente!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.