bløder lidt :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.183 visninger
29 svar
0 synes godt om
14. marts 2009

Mormilla

jeg bløder lidt lydserødt og det prikker og spænder i underlivet. jeg er i 7 uge. Har snakket med lægen og han siger at jeg skulle ringe igen hvis det værre. jeg er meget nervøs for at jeg er ved at midste det

Hvad synes i at jeg skal gøre???
Er der nogen som har prøvet det samme???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2009

Mca<3

Mormilla skriver:

jeg bløder lidt lydserødt og det prikker og spænder i underlivet. jeg er i 7 uge. Har snakket med lægen og han siger at jeg skulle ringe igen hvis det værre. jeg er meget nervøs for at jeg er ved at midste det

Der er desværre ikke så meget man kan gøre ...
Har blødt flere gange i den her graviditet og som de sagde der er intet at gøre , hvis fosteret skal ud skal det ud fordi noget er galt ,,, Mit blev dog ... Jeg blødte dog også sort hvilket er tegn på gammelt blod ..
Jeg krydser fingre for dig søde Og håber på det aller bedste ..

Knus

Anmeld

14. marts 2009

Mormilla

3 gangs mor skriver:

Der er desværre ikke så meget man kan gøre ...
Har blødt flere gange i den her graviditet og som de sagde der er intet at gøre , hvis fosteret skal ud skal det ud fordi noget er galt ,,, Mit blev dog ... Jeg blødte dog også sort hvilket er tegn på gammelt blod ..
Jeg krydser fingre for dig søde Og håber på det aller bedste ..

Knus

Mange tak

Tror at det er stoppet men tager det lige lidt med ro i dag!!!

Anmeld

14. marts 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Kan godt forstå du er nervøs

Men tror det er meget normalt at bløde lidt i løbet af graviditeten. Jeg har blødt begge gange i starten af graviditeten, men mine børn er alligevel sunde og raske

Krydser fingre for dig alligevel...

Anmeld

14. marts 2009

Mormilla

Rikke skriver:

Kan godt forstå du er nervøs

Men tror det er meget normalt at bløde lidt i løbet af graviditeten. Jeg har blødt begge gange i starten af graviditeten, men mine børn er alligevel sunde og raske

Krydser fingre for dig alligevel...

okay det er jeg glad for at høre at der er andre der har gjort det, uden at der skete noget!!!

Anmeld

14. marts 2009

Mutti2

Hej søde.

Nu skriver du jo at du er i uge 7. Det vil vel sige at den hedder 6 + et eller andet!!!?
Hvis du så regner på det skulle du jo have haft din mens nu....ikke??

Jeg tror ikke du skal være nervøs, det er der mange der oplever omkring den tid hvor de skulle have mens, deriblandt mig, som i dag har den skønneste lille pige dansende foran mig

Så slap lidt af i dag, og tænk positivt

Krydser fingre. Stort knus Pernille

Anmeld

14. marts 2009

Sortkjær

Det samme skete for mig omkring uge 7, men jeg blødte bare ret meget og i flere dage.. Så kan sagtens forstå din frustration..
Jeg var lige så nervøs som dig, så tog til lægen og blev scannet,
men heldigvis var det ingenting galt.
Blødte så igen lidt efter nogle dage, men er nu i uge 15+6 så alt er gået godt.
Er sikker på du ikke skal være for nervøs, det er en normal ting..
Held og lykke

Anmeld

14. marts 2009

starsofheaven

Mormilla skriver:

hey
jeg kan sagnes forstå du er urolig. jeg blødte selv på samme tidspunkt i min gravditet og kontaktde lægen og han sagde at barnet havde det gdot og det var meget normalt at nogle bløder lidt. Det skal selvfølgelig ik være voldsomt så er der jo noget helt galt. men kan da træste lidt med at jeg prøvet det samme men det viste sig at være fordi jeg løftede tunge ting, dengang var jeg i hjemmeplejen og tog for hårdt fat hvis du forstår. og det resulteret i at ejg blødte nogle dage!

Pøj pøj med det hele!

Anmeld

14. marts 2009

Mormilla

starsofheaven skriver:

hey
jeg kan sagnes forstå du er urolig. jeg blødte selv på samme tidspunkt i min gravditet og kontaktde lægen og han sagde at barnet havde det gdot og det var meget normalt at nogle bløder lidt. Det skal selvfølgelig ik være voldsomt så er der jo noget helt galt. men kan da træste lidt med at jeg prøvet det samme men det viste sig at være fordi jeg løftede tunge ting, dengang var jeg i hjemmeplejen og tog for hårdt fat hvis du forstår. og det resulteret i at ejg blødte nogle dage!

Pøj pøj med det hele!

Er glad for at høre at du os har prøvet det... Nu har jeg jo en dreng på 10 mån som gerne vil sidde på mor hele tiden. Men det kan jeg jo ikke ændre på. Men han starter i dagpleje på mandan. Det hjælper nok lidt på det.
Er glad for at jeg har min mand!!!! Han har taget sig af alt i dag, så jeg kunne slappe af Han er bare så dejlig!!!!!!!!!!

Anmeld

14. marts 2009

KarinaIda

Jeg blødte også i uge 7, og der sendte de mig simpelthen til en tidlig scanning, fordi de var bange for det var en begyndende abort, men intet var galt.. Og har blødt flere gange gennem min graviditet, men har idag den smukkeste og dejligste datter som intet fejler... Men man kan sagtens småbløde omkring de tidspunkter man skulle have sin mens. hvis man ikke var gravid....

Så tror bestemt ikke du har noget og være bange for....

Men ja, tag det roligt, lig og slap af på sofaen, og blive vartet op.... Så går det hele nok i sig selv igen...

Held og lykke...

De varmeste tanker Karina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.