bløder lidt :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2009

Mormilla

Milla-Victoria's mor skriver:

Hej søde.

Nu skriver du jo at du er i uge 7. Det vil vel sige at den hedder 6 + et eller andet!!!?
Hvis du så regner på det skulle du jo have haft din mens nu....ikke??

Jeg tror ikke du skal være nervøs, det er der mange der oplever omkring den tid hvor de skulle have mens, deriblandt mig, som i dag har den skønneste lille pige dansende foran mig

Så slap lidt af i dag, og tænk positivt

Krydser fingre. Stort knus Pernille

Den tanke havde jeg os men der er en uge til jeg skulle ha haft mens...
Men jeg bløder ikke mere. Men jeg er lidt øm i undelivet, især i venstre side. Men tager en snak med lægen i morgen. Har prøvet at miste uden at jeg lagde mærke til det Fandt først ud af det til min første scanning Men tror ikke at det er sådan denne gang...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2009

Mormilla

Sortkjær skriver:

Det samme skete for mig omkring uge 7, men jeg blødte bare ret meget og i flere dage.. Så kan sagtens forstå din frustration..
Jeg var lige så nervøs som dig, så tog til lægen og blev scannet,
men heldigvis var det ingenting galt.
Blødte så igen lidt efter nogle dage, men er nu i uge 15+6 så alt er gået godt.
Er sikker på du ikke skal være for nervøs, det er en normal ting..
Held og lykke

Okay troede ikke at det var normalt at bløde, men kan da se at der er flere der har prøvet det...

Anmeld

15. marts 2009

Mathilde

Jeg kan sagtens forstå du bliver bekymret og bange! Jeg blødte også da jeg var ca. 6 uger henne. Puh hvor var jeg bange for at miste, men den lille havde det fint. Jeg har nu blødt 3gange i min graviditet uden der er sket noget.
Jeg håber alt er vel

Knus Mathilde 22+4

Anmeld

15. marts 2009

Mormilla

Mathilde skriver:

Jeg kan sagtens forstå du bliver bekymret og bange! Jeg blødte også da jeg var ca. 6 uger henne. Puh hvor var jeg bange for at miste, men den lille havde det fint. Jeg har nu blødt 3gange i min graviditet uden der er sket noget.
Jeg håber alt er vel

Knus Mathilde 22+4

Okay hvor meget blødte du??? Hvis jeg må spørgere

Anmeld

15. marts 2009

Mathilde

Mormilla skriver:

Okay hvor meget blødte du??? Hvis jeg må spørgere

Selvfølgelig må du det!
Der kom ikke lige så meget som ved mens., men det var mere end en pletblødning og stod på i 3dage on and off.
Jeg tog til lægen og fik taget blodprøve for at se om mit hCG-niveau steg som det skulle. Jeg kunne ikke holde ud bare at vente, men måtte bare have klar besked!

Anmeld

15. marts 2009

Mormilla

Mathilde skriver:

Selvfølgelig må du det!
Der kom ikke lige så meget som ved mens., men det var mere end en pletblødning og stod på i 3dage on and off.
Jeg tog til lægen og fik taget blodprøve for at se om mit hCG-niveau steg som det skulle. Jeg kunne ikke holde ud bare at vente, men måtte bare have klar besked!

Okay det var meget!!! Ja det er os min plan at få taget en blodprøve, for at se om alt er okay...

Anmeld

15. marts 2009

Mathilde

Mormilla skriver:

Okay det var meget!!! Ja det er os min plan at få taget en blodprøve, for at se om alt er okay...

Ja det var en hel del, men uden at jeg mistede
Det værste ved de blodprøver er, at man skal vente så længe på svar. Jeg fik taget første blodprøve mandag, anden blodprøve onsdag og så svar fredag. Jeg var en nervevrag i de dage og var sikker på at det lille liv var gået til. Men da svaret kom tilbage var det positivt og det var en lige så vild følelse, som da jeg stod med de to streger

Jeg håber og tror, at alt er vel med dit lille liv i maven.

Anmeld

15. marts 2009

Mormilla

Mathilde skriver:

Ja det var en hel del, men uden at jeg mistede
Det værste ved de blodprøver er, at man skal vente så længe på svar. Jeg fik taget første blodprøve mandag, anden blodprøve onsdag og så svar fredag. Jeg var en nervevrag i de dage og var sikker på at det lille liv var gået til. Men da svaret kom tilbage var det positivt og det var en lige så vild følelse, som da jeg stod med de to streger

Jeg håber og tror, at alt er vel med dit lille liv i maven.

Okay håber os at jeg får godt svar tilbage. Men har godt nok haft det skidt i dag Ikke ondt bare haft det meget meget meget skidt. Håber ikke at det han noget med det at gøre

Anmeld

16. marts 2009

Mormilla

Ja har snakket med lægen og han snakker lige med syghuset og får en tid til en scanning i denne uge. Håber bare at alt er som det skal være!!!

Anmeld

16. marts 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Mormilla skriver:

Ja har snakket med lægen og han snakker lige med syghuset og får en tid til en scanning i denne uge. Håber bare at alt er som det skal være!!!

Det lyder godt, bliver da dejligt at få vished for at den lille har det godt

Held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.