Vi prøvede det samme da vi boede i lejlighed inde i Aalborg (nu er vi heldigvis flyttet i hus i en dejlig lille by) og vores naboer (fra den anden opgang) havde stue op til vores soveværelse, og der var MEGET lydt!!!!
Vi bankede på væggen flere gange uden held og tilsidst fandt jeg hendes tf-nummer på nettet. Ringede derind og det var en fyr der tog den. Jeg bad dem venligt om at skrue ned....
De skruede lidt ned og der var simpelthen så lydt at vi kunne stå og høre alt det de sagde om os.... At jeg havde sagt sådan og sådan og nu ville de skrue op igen KUN for at genere!!!!!!!
Jeg var raaaaaaasende!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vi skrev et brev til boligselskabet og klagede og nævnte at vi havde hørt klart og tydeligt at de gjorde det for at genere......
Uden efter kom hende der boede der og undskyldte og hun anede ikke vi havde haft ringet, da hun var i køkkenet da mobilen ringede......
Men hun holdt ALDRIG fest igen mens vi boede der....... Det gjorde hendes overboere så desværre *grr*
Knus Tina (som ABSOLUT ikke savner at bo i lejlighed men nyder at bo i fredeligt villakvarter) :-D
Anmeld