Aaaaarrrggggh:-( de skide overboer......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2009

heaven

Det er f..... både overpå og nedenunder..... Jeg har lige været runden for at banke på, men de kan ikke høre mig, når jeg hamre og banker løs

Det er ufatteligt..... jeg forstår ikke hvordan man kan være sådan.... jeg har lige ledt alt igennem, og der står at det ikke er tilladt at larme på den måde, men der står ikke noget klokkeslet!!

Vi har bedt dem alle om at give besked når de holder fest, hvilket de alle har sagt ja til, men ingen gør det!!

Jeg er simpelthen så frustreret lige nu, Milla-Victoria bliver ved med at vågne (7 gange indtil videre siden kl. 19.30) Det er SÅ synd for hende....

Jeg har også gået videre med det flere gange, men de bliver ved med at sige at de har sendt brev ud og at vi selv skal prøve at klare det....

Jeg forstår simpelthen ikke at man ikke kan tænke på sine naboer, jeg forstår sagtens når det er børn der larmer, for vi ved alle der ikke er en knap, der kan skrue op og ned på dem Børn er børn, og det er til at forholde sig til.... men ellers synes jeg da godt lige man kan tænke på andre. Jeg overvejer at synke til deres niveau, i morgen tideligt kl. 5 når den lille vågner og de ligger med tømmermænd..... Men så er jeg jo bare ikke en skid bedre end dem!!

Men tak for svar i dejlige piger

Ej seriøst - jeg synes godt nok du skal ringe til politiet nu, hvis de stadig larmer. det andet kan du da ikke byde din datter, det er da så synd. Og så synes jeg du skal snakke et par ord med klaphattene engang imorgen - stille og roligt, men bestemt!!

Jannie - glad for at bo i hus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2009

starsofheaven

ih for fanden da det lyder trals for dig og meget synd for din datter.. øv øv. har du ringet til politiet?

Anmeld

13. marts 2009

PrincessQ

Føler virkelig med dig!

Ring til politiet og få dem til at komme ud. hvis de begynder at larme igen når politiet er gået ringer du også bare igen og igen og igen.. Det er den eneste måde de kan lære det på og hvis der står man ikke må larme sådan, ja så må man ikke larme sådan og det gælder SPECIELT om natten (som det jo egentlig er nu) og endnu mere når de ikke har givet besked om det på forhånd!

Anmeld

13. marts 2009

starsofheaven

ja jeg mner også du bare skal tinge til politiet

Anmeld

14. marts 2009

Cris

Desværre har politiet så meget at lave at nogle gange ikke gider at komme pga naboer, especielt i Kbh. Min veninde har haft et lignende problem. Efter flere gange kom politiet og ungene blev lidt bange og det hele blev lidt bedre... Og heldighvis for hende, så blev lejligheden til salg og det var det. Og jeg har en anden ven (elektronik ingeniør) som var træt af naboen pga musiken hver nat. Så har han klippet ledningerne til hans lejlighed nogle gange. Så har de ikke haft strøm i mange timer!! Så startede de musiken igen og så har han skynde sig at klippe ledninger en gang til. Efter et styk tid, har han forstået og ikke har spild musiken om natten. Men det var hellere ikke den rigtige ting at gøre. Det er virkeligt et problem i lejligheder... Naboer kan øddelægge det hele...

Anmeld

14. marts 2009

malou

Det er frygteligt at bo sådan et sted... med unge uansvarlige der ikke tænker på andre end dem selv.... desværre tror jeg reglen er at man må spille/larme til kl.22 i hverdage og i weekenden er det vinduer+døre der skal være luk. efter kl.24 men der må stadig spilles musik... ikke så højt som før men det vil jo stadig genere din lille datter når de går rundt deroppe. Forstår godt du er fustreret.. men pris dig lykkelig for de snart flytter!

Jeg ville ikke gå op og brokke mig når det står på.... men måske prøve at gå derop en hver dag ,hvor de ikke er fulde og hvad de ellers er på... og snak med dem stile og roligt. Du når længest med at snakke med dem der... og så er du ikke hidsig!! Forklar dem dit problem og om de ikke vil vise lidt hensyn.

Held & lykke

knus malou

Anmeld

14. marts 2009

Diana...

Hej søde

Hvad tid stoppet musikken igår fik i ro og fred?

Knus Diana som er glad for at bo i hus.

Anmeld

14. marts 2009

Mutti2

Tjae.... kl. kvart i et blev det bare for meget for mig. Så jeg gik ned til dem (dem ovenpå var taget i byen), jeg hamrede så hårdt jeg kunne, og endeligt kunne de høre mig, jeg fik at vide at jeg skulle gå om til bag døren.

Sjovt nok, lige det sekund før jeg banker på, bliver der sagt derinde at der bor et lille barn ovenpå.... der bliver grinet, og skruet en smule op.... det gjorde mig bare endnu mere vred.

Jeg kommer om til bagdøren, der bliver åbnet, og jeg prøver så vidt så muligt at styre min vrede. (det var ikke nemt). De henter hende pigen der bor der, som sjovt nok spørger hvad mit problem er.

Jeg forklarer hende at man godt lige kan tage at tænke på os andre der bor i bygningen. Og at jeg har en datter der prøver på at sove lige ovenover. Hun griner, og siger at det er ikke første gang hun holder fest, og at der da aldrig har været problemer før......
(SOM OM DET HJÆLPER)
I mellemtiden er en af de andre naboer kommet ud, og støtter mig

Vi har flere gange brokket os, jeg har bare aldrig været ansigt til ansigt med dem her!!

Vi beder dem om at skrue ned eller slukke festen. Hun indviller i at skrue lidt ned, men nægter at slukke festen. De skal alligevel ind til byen om en times tid.
Vi bad hende slutte det inden for en halv time, ellers måtte vi jo ringe til politiet!!!!! Der bliver selvf. sagt nogle knap så pæne ting til os....

Der bliver skruet minimalt ned, og så går der 10 min så er der lukket og slukket dernede.

Så "truslerne" hjalp!! Men jeg har tænkt mig at kontakte boligselskabet på mandag. Det kan ikke passe, at man ikke kan få lov at være i sit eget hjem, uden at få hovedpine af deres støj-niveau!!!!

Men det bliver spændende at se hvordan natten kommer til at forløbe i aften!!

Men endnu engang tak for alle jeres indlæg

Knus Pernille

Anmeld

14. marts 2009

Zeta

Jeg havde samme problem her hvor jeg flyttede ind, et par der holdt abefester på hverdage og hver weekend. Snak og henstillinger hjalp ikke, så jeg tog sagen i egen hånd. Gik ned i kælderen hvor målertavler og sikringer er (nybyggeri fra 2007) og pillede alle deres sikringer ud med defekte jeg havde liggende. Så blev der fred og ro resten af natten :-)

Anmeld

14. marts 2009

KarinaIda

Hold da fast en træls underbo... Havde jeg været dig, havde jeg kontaktet politiet for længst.... Jeg havde samme problem da jeg boede i Odense sammen med min eks.. Og første gang man ringede til politiet gjorde de intet, men da alle os der var trætte af det ringede og klagede os til dem, så kom de også og bankede på indtil der blev åbnet.... der sagde politiet til dem, sker det igen, kommer i med på stationen og får lov til og blive der natten over samt i får en bøde.... Og TRO mig, det hjalp gevaldigt på vores overbo som larmede og skændtes hver weekend.... Ja de nøjes faktisk ikke med kun og holde det til weekenderne, de gjorde det også i hverdagene, og det træls når man står og skal monster tidligt op for og nå sit tog så man kan kommem i skole....

Men held og lykke med det.....

Karina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.