Tjae.... kl. kvart i et blev det bare for meget for mig. Så jeg gik ned til dem (dem ovenpå var taget i byen), jeg hamrede så hårdt jeg kunne, og endeligt kunne de høre mig, jeg fik at vide at jeg skulle gå om til bag døren.
Sjovt nok, lige det sekund før jeg banker på, bliver der sagt derinde at der bor et lille barn ovenpå.... der bliver grinet, og skruet en smule op.... det gjorde mig bare endnu mere vred.
Jeg kommer om til bagdøren, der bliver åbnet, og jeg prøver så vidt så muligt at styre min vrede. (det var ikke nemt). De henter hende pigen der bor der, som sjovt nok spørger hvad mit problem er.
Jeg forklarer hende at man godt lige kan tage at tænke på os andre der bor i bygningen. Og at jeg har en datter der prøver på at sove lige ovenover. Hun griner, og siger at det er ikke første gang hun holder fest, og at der da aldrig har været problemer før......

(SOM OM DET HJÆLPER)
I mellemtiden er en af de andre naboer kommet ud, og støtter mig
Vi har flere gange brokket os, jeg har bare aldrig været ansigt til ansigt med dem her!!
Vi beder dem om at skrue ned eller slukke festen. Hun indviller i at skrue lidt ned, men nægter at slukke festen. De skal alligevel ind til byen om en times tid.
Vi bad hende slutte det inden for en halv time, ellers måtte vi jo ringe til politiet!!!!! Der bliver selvf. sagt nogle knap så pæne ting til os....
Der bliver skruet minimalt ned, og så går der 10 min så er der lukket og slukket dernede.
Så "truslerne" hjalp!! Men jeg har tænkt mig at kontakte boligselskabet på mandag. Det kan ikke passe, at man ikke kan få lov at være i sit eget hjem, uden at få hovedpine af deres støj-niveau!!!!
Men det bliver spændende at se hvordan natten kommer til at forløbe i aften!!
Men endnu engang tak for alle jeres indlæg
Knus Pernille