Vi flyttede ind i den lækreste lejlighed i nov, og har siden da HVER ENESTE WEEKEND, været plaget af vores overboers højrøstet musik eller skænderier. Tit er det til midnat, andre gange til 3 - 4 stykker, de holder både min datter og jeg selv vågne!!!
Jeg mener selvfølgelig det er iorden de holder fester, men fandme (undskyld sproget) IKKE hver weekend, og heller ikke så højt at vi andre føler vi sidder lige ved siden af højtaleren!! Billeder og vinduer ryster. Naboerne har flere gange været oppe og banke på, men de spiller så højt at de ikke kan høre når vi næsten sparker døren ind!!
Det er en 19 årig pige og hende muslimske kæreste der bor deroppe. jeg er ikke nervøs for at gå derop og give en skideballe, og bede dem om at tænke på os andre, men jeg må indrømme at jeg ikke bryder mig om at lade den lille ligge alene inde og sove imens jeg går derop!!! Jeg har også på fornemmelsen af at de sælger stoffer deroppe, men ikke noget jeg yderligere kan bevise!!
mit ? går på om man kan melde dem til politiet for at være for højrøstet!!? Jeg har kontaktet udlejeren, men uden held!!

Nogen forslag??
Jeg er SÅ arrig lige nu!!

Det er sgu synd for den lille at hun skal vækkes konstant.... har lige brugt en ½ time på at få hende til at sove igen

Pernille
Anmeld