Aaaaarrrggggh:-( de skide overboer......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.823 visninger
20 svar
0 synes godt om
13. marts 2009

Mutti2

Vi flyttede ind i den lækreste lejlighed i nov, og har siden da HVER ENESTE WEEKEND, været plaget af vores overboers højrøstet musik eller skænderier. Tit er det til midnat, andre gange til 3 - 4 stykker, de holder både min datter og jeg selv vågne!!!

Jeg mener selvfølgelig det er iorden de holder fester, men fandme (undskyld sproget) IKKE hver weekend, og heller ikke så højt at vi andre føler vi sidder lige ved siden af højtaleren!! Billeder og vinduer ryster. Naboerne har flere gange været oppe og banke på, men de spiller så højt at de ikke kan høre når vi næsten sparker døren ind!!

Det er en 19 årig pige og hende muslimske kæreste der bor deroppe. jeg er ikke nervøs for at gå derop og give en skideballe, og bede dem om at tænke på os andre, men jeg må indrømme at jeg ikke bryder mig om at lade den lille ligge alene inde og sove imens jeg går derop!!! Jeg har også på fornemmelsen af at de sælger stoffer deroppe, men ikke noget jeg yderligere kan bevise!!

mit ? går på om man kan melde dem til politiet for at være for højrøstet!!? Jeg har kontaktet udlejeren, men uden held!!

Nogen forslag??

Jeg er SÅ arrig lige nu!!

Det er sgu synd for den lille at hun skal vækkes konstant.... har lige brugt en ½ time på at få hende til at sove igen

Pernille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2009

Mutti2

Glemte helt at sige at de HELDIGVIS flytter d. 1 maj.... men der er fandme lang tid til....

Anmeld

13. marts 2009

starsofheaven

Hey

Jeg forstår dig godt, har selv prøvet det samme men dengang havde jeg ikke barn. Men sys helt sikkert at næste gang det sker og hvis de ik høre du banker på så må du ringe til politiet og sige det som det er, at de larmer og du har en lille datter og så er jeg sikker på de nok skal komme ud og se på det! Ved ik hvorn stedet er der du bor men du akn også hænge en seddel op i opgangen.

Men det helt sikkert at sker det igen så kontakt politiet! Håber det lykkeds at få lidt fred håber at høre hvad der sker i den sag!

Anmeld

13. marts 2009

Mutti2

Jeg tror snart jeg går derop igen.... det er simpelthen ulideligt!!

men er der ikke noget med ddet er tilladt at larme til kl. 23??

Anmeld

13. marts 2009

starsofheaven

Milla-Victoria's mor skriver:

Jeg tror snart jeg går derop igen.... det er simpelthen ulideligt!!

men er der ikke noget med ddet er tilladt at larme til kl. 23??

jo det mener jeg, men er der larm nu? men du må lige se det an nogle timer og så hvis jeg var dig ville jeg ringe til politiet.. de skal gøre noget når du ringer, og vi skal jo være er alle sammen jeg havde selv en overbo der var sindsyg i hoved.. hun ku finde på at banke søm i gulvet kl 3 om natten og der var jeg gravid og skulle møde kl 7 på arbejde o det var ik til at holde ud.

Anmeld

13. marts 2009

Mutti2

Ja der er monster meget larm lige nu. det er ikke sjovt. Og de råber og skriger.... jeg tror de er godt fulde

Arrrrgghhhh..... jeg forstår ikke at folk ikke kan tænke på andre mennesker!!
Jeg går snart op og klager, og hvis de bliver ved til lidt over 11 ringer jeg til politiet!!

Okay, det var da en mystisk nabo du havde Søm i gulvet, midt om natten.... hvad sker der så!!

Anmeld

13. marts 2009

starsofheaven

okay ja husker det selv og man blir skide sur og tvær over det. vi er heldigvisflytet til noget bedre og større og hvor der er ro!!!

Men du skal helt sikkert ringe og brokke dig så må de træde til det kan sku ik være rigtigt og især ik når du har en lille pige. Nogle mennesker er bare dumme! desværre! men logger snart af men du må lige fortælle mig hvorn det hele er gået.

god aften til dig

Anmeld

13. marts 2009

PrincessQ

Har i ikke nogle vedtægter om hvor længe der må være larm?

Vi har her hvor jeg bor en regel om at man må larme til kl 20.
Selvfølgelig må man holde fester men det skal meldes ud til de naboer, under og overboer.. jeg bor i en gavl lejlighed og giver besked til hele min opgang når jeg holder fest.. hvilker sker 2 - 3 gange om året max.
Hvis reglerne ikke overholdes kan man bortvises efter 3 advarsler.. de af os der ejer lejlighederne selv kan smides ud af ejerforeningen og så er man så godt som nødt til sælge.

Det kan ikke være rigtigt at de på den måde skal larme HVER weeked.
Vil helt sikkert også mene at du skal ringe til politiet hvis det er de bliver ved til efter kl 23 igen i dag. Hvis de forsætter skal du også bare fortsætte med at kontakte politiet.. de må sku for helvede fatte det til sidst!

Har pt lidt problemer med min underbo, men det er nu fordi hun er skriger og de knalder når vi andre er gået i seng.. heldigvis er det ikke verdens største problem.. kan bare grine af det og prøve at holde masken når jeg ser dem i opgangen..

Held og lykke med det.. føler virkelig med dig..

Anmeld

13. marts 2009

Camilla_a

Ej jeg føler med dig!!!! Sidder lige nu selv er mega træt af vores naboer... De er næsten lige flyttet ind og synes selv vi har været ret overbærende med dem fordi de skulle lave deres gulv og de satte alt deres skrald foran skraldeskakten så vi ik kunne komme til den, der sagde vi ik noget.
De har nu stort set sidden de flyttet ind holdt fest, sidste weekend fik vi så nok fordi de sang sing star så højt vi stort set ik kunne høre vores tv. Min kæreste bankede på og spurgte om de ville skrue lidt ned da alle jo burde kunne være her.... De blev så skide sure og 2min efter bankede de så sgu på her og brokkede sig!!!

For to dagen siden var den gal igen, de begyndte at bore kl 20:30 og her må man kun til kl 17, de fik da også vækket den ene af drengene, så jeg blev så sur og gik derover og de rulle bare med øjnene og kiggede på mig som jeg var total fatlam.

Jeg er ik en som klager over alt og alle, men mener bare alle skulle kunne være her og selvfølgelig skal de da ha lov til at holde fest, men de kunne godt ha lidt tanker på os andre... Ringer nok til viseværten på mandag og snakker med ham om det.

Ps: synes helt også du skal ringe til politiet efter kl 23

Anmeld

13. marts 2009

Mutti2

Det er f..... både overpå og nedenunder..... Jeg har lige været runden for at banke på, men de kan ikke høre mig, når jeg hamre og banker løs

Det er ufatteligt..... jeg forstår ikke hvordan man kan være sådan.... jeg har lige ledt alt igennem, og der står at det ikke er tilladt at larme på den måde, men der står ikke noget klokkeslet!!

Vi har bedt dem alle om at give besked når de holder fest, hvilket de alle har sagt ja til, men ingen gør det!!

Jeg er simpelthen så frustreret lige nu, Milla-Victoria bliver ved med at vågne (7 gange indtil videre siden kl. 19.30) Det er SÅ synd for hende....

Jeg har også gået videre med det flere gange, men de bliver ved med at sige at de har sendt brev ud og at vi selv skal prøve at klare det....

Jeg forstår simpelthen ikke at man ikke kan tænke på sine naboer, jeg forstår sagtens når det er børn der larmer, for vi ved alle der ikke er en knap, der kan skrue op og ned på dem Børn er børn, og det er til at forholde sig til.... men ellers synes jeg da godt lige man kan tænke på andre. Jeg overvejer at synke til deres niveau, i morgen tideligt kl. 5 når den lille vågner og de ligger med tømmermænd..... Men så er jeg jo bare ikke en skid bedre end dem!!

Men tak for svar i dejlige piger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.