Jubii milepæl - 12 uger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2012

Masig

Ønskebarnet2012 skriver:

Ja, det er rigtigt. Sådan har jeg det også selv. Vil ikke gå ud og købe noget før vi er helt sikre på at vores lille guldklump er og har det som den skal. Jeg har også en masse i familien der vil give deres ting til os. Og det er da super lækkert  Men glæder mig nu mest til jeg selv kan gå ud og købe de ting jeg ikke kan stå for 

Ja helt klart... Bare det at indrette værelset bliver jo fedt... Tror også jeg får svært ved ikke at købe for meget tøj...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2012

Jannieb

Masig skriver:

Ja helt klart... Bare det at indrette værelset bliver jo fedt... Tror også jeg får svært ved ikke at købe for meget tøj...

Ja, det vrimler jo med flot og smart tøj til de kære små 

Jeg tror også jeg får lidt svært ved at beherske mig og ender sikkert også med at man køber alt for meget som de sikkert ikke når at bruge. De vokser jo hurtigt ud af det.

Anmeld

25. januar 2012

Masig

Ønskebarnet2012 skriver:

Ja, det vrimler jo med flot og smart tøj til de kære små 

Jeg tror også jeg får lidt svært ved at beherske mig og ender sikkert også med at man køber alt for meget som de sikkert ikke når at bruge. De vokser jo hurtigt ud af det.

Det er jo det, det er jo helt skørt hehe... Men sådan skal det jo nok bare være, man skal også have lov til at købe lidt jo..

Anmeld

25. januar 2012

Jannieb

Masig skriver:

Det er jo det, det er jo helt skørt hehe... Men sådan skal det jo nok bare være, man skal også have lov til at købe lidt jo..

Ja, helt sikkert 

Anmeld

25. januar 2012

Kay

tillykke glæder mig til at det er min tur til at "fejre" det i morgen

Anmeld

25. januar 2012

Masig

Kay skriver:

tillykke glæder mig til at det er min tur til at "fejre" det i morgen

Det er lige om lidt jo.. Man kan godt fejre lidt på forskud hehe...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.