Jubii milepæl - 12 uger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2012

Masig

Ønskebarnet2012 skriver:

Kan kun give dig ret. Nogle dage kan jeg godt sidde her hjemme og føle mig lidt ensom. Selvfølgelig har jeg min kæreste at snakke med, men det er ikke helt det samme. Mine veninder snakker jeg ikke rigtig om graviditet med. Ved ikke hvorfor, men det virker som om de ikke er særlig interesseret Så det kan godt være lidt ensomt til tider. Godt man har Baby.dk!

Ja sådan har jeg det også.. Kan godt snakke med kæresten, men han kan jo ikke rigtig sætte sig ind i det, da han ikke ved hvordan det hele føles... Og mine veninder har allerede børn så de gider jo ikke rigtig snakke graviditet mere... Så det er rart at der er nogle i samme situation.. også det der med at man er lidt anonym, det er bare ofte nemmere at snakke med nogle som egentlig ikke ved hvem man er synes jeg...

Bonus er jo så at man faktisk nogle gange får nogle gode veninder ud af det i sidste ende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2012

Mor til Magnus

Masig skriver:

Nå for søren.. Ej det kan da også bare forskrække en altså, men dejligt at den har det godt derinde... Vi har fået lavet to tryghedsscanninger, simpelthen fordi jeg er pylret og bare skal se at den er der og har det godt hehe... Har pletblødt et par gange, men det var ingenting... Men har haft meget ondt i maven, så har været lidt nervøs, men det lader til den har det godt nok jo...

Mit var også kun pletblødning, men nok til at pylremor her reagerede og satte alle mulige undersøgelser i værk. Men ja, indtil videre er alt godt. Så mon ikke vi bare skal slappe af og vores små blypper vokser og udvikler sig som de skal

Anmeld

25. januar 2012

Masig

Mor til Magnus skriver:

Mit var også kun pletblødning, men nok til at pylremor her reagerede og satte alle mulige undersøgelser i værk. Men ja, indtil videre er alt godt. Så mon ikke vi bare skal slappe af og vores små blypper vokser og udvikler sig som de skal

Haha godt at høre jeg ikke er den eneste... Jo der er jo ikke noget der tyder på de ikke har det godt, så tror man skal prøve at tænke positivt (siger hende der var helt sikker på at testen viste forkert og hun aldrig med gravid og fik baby hehe)...

Anmeld

25. januar 2012

Mor til Magnus

Masig skriver:

Haha godt at høre jeg ikke er den eneste... Jo der er jo ikke noget der tyder på de ikke har det godt, så tror man skal prøve at tænke positivt (siger hende der var helt sikker på at testen viste forkert og hun aldrig med gravid og fik baby hehe)...

Ja, det er nemmere sagt end gjort!

VI må krydse fingre sammen og forhåbenligt kan vi til august vise fine små babyer frem

Anmeld

25. januar 2012

Masig

Mor til Magnus skriver:

Ja, det er nemmere sagt end gjort!

VI må krydse fingre sammen og forhåbenligt kan vi til august vise fine små babyer frem

Hehe ja jeg ved det godt, jeg kan heller ikke selv leve efter mit eget råd...

Ja til august kan vi sidde med bebser i armene og kigge tilbage og grine lidt af vores nervøsitet....

Anmeld

25. januar 2012

Jannieb

Masig skriver:

Ja sådan har jeg det også.. Kan godt snakke med kæresten, men han kan jo ikke rigtig sætte sig ind i det, da han ikke ved hvordan det hele føles... Og mine veninder har allerede børn så de gider jo ikke rigtig snakke graviditet mere... Så det er rart at der er nogle i samme situation.. også det der med at man er lidt anonym, det er bare ofte nemmere at snakke med nogle som egentlig ikke ved hvem man er synes jeg...

Bonus er jo så at man faktisk nogle gange får nogle gode veninder ud af det i sidste ende

Ja det er jo bare en x-tra bonus, hvis der kommer venskab ud af det  

Min bedste veninde har 2 børn. En på 9 og en på 10. Så hun er ikke rigtig interesseret i at snakke graviditet. Og det kan godt gøre mig lidt ked nogle gange, nu når det er en man holder meget af og gerne vil dele tingene med  Når jeg kommer længere hen i forløbet håber jeg på at have en man kan tage på shoppe-tur med, snakke og hygge. Det tror jeg betyder meget.

Anmeld

25. januar 2012

Masig

Ønskebarnet2012 skriver:

Ja det er jo bare en x-tra bonus, hvis der kommer venskab ud af det  

Min bedste veninde har 2 børn. En på 9 og en på 10. Så hun er ikke rigtig interesseret i at snakke graviditet. Og det kan godt gøre mig lidt ked nogle gange, nu når det er en man holder meget af og gerne vil dele tingene med  Når jeg kommer længere hen i forløbet håber jeg på at have en man kan tage på shoppe-tur med, snakke og hygge. Det tror jeg betyder meget.

Ja jeg ville også gerne have en at shoppe med.. Har min søster selvfølgelig, men mangler også nogle gravide omkring mig synes jeg.. Når alle veninderne har børn allerede er det jo ikke nemt, men de skal jo selvfølgelig også shoppe en gang imellem  det er bare en anden str hehe.... Glæder mig også bare til mig og kæresten kan tage ud og kigge på babyting...

Anmeld

25. januar 2012

Jannieb

Masig skriver:

Ja jeg ville også gerne have en at shoppe med.. Har min søster selvfølgelig, men mangler også nogle gravide omkring mig synes jeg.. Når alle veninderne har børn allerede er det jo ikke nemt, men de skal jo selvfølgelig også shoppe en gang imellem  det er bare en anden str hehe.... Glæder mig også bare til mig og kæresten kan tage ud og kigge på babyting...

Uha, ja. Det er lige så det kribler i fingerne 

Jeg glæder mig så meget til at købe det første stykke tøj. 

Det hele er så spændende 

Anmeld

25. januar 2012

Masig

Ønskebarnet2012 skriver:

Uha, ja. Det er lige så det kribler i fingerne 

Jeg glæder mig så meget til at købe det første stykke tøj. 

Det hele er så spændende 

Ja jeg har godt nok også været tæt på at kigge babytøj, men har lovet mig selv at vente til efter NF.... Det samme med barnevogn og alt det der, det bliver altså først senere... Meget kan jo desværre stadig gå galt, og så er det bare ikke sjovt at stå der med et helt børneværelse.. Så alle de der store ting tror jeg altså jeg venter med til jeg er så langt henne at jeg stadig kan få et levende barn selvom det skulle komme for tidligt, hvis du forstår...

Og så har vi jo mange venner og familie med små børn som vi kan arve/købe brugt fra så det er begrænset hvor meget vi skal ud og købe jo...

Anmeld

25. januar 2012

Jannieb

Masig skriver:

Ja jeg har godt nok også været tæt på at kigge babytøj, men har lovet mig selv at vente til efter NF.... Det samme med barnevogn og alt det der, det bliver altså først senere... Meget kan jo desværre stadig gå galt, og så er det bare ikke sjovt at stå der med et helt børneværelse.. Så alle de der store ting tror jeg altså jeg venter med til jeg er så langt henne at jeg stadig kan få et levende barn selvom det skulle komme for tidligt, hvis du forstår...

Og så har vi jo mange venner og familie med små børn som vi kan arve/købe brugt fra så det er begrænset hvor meget vi skal ud og købe jo...

Ja, det er rigtigt. Sådan har jeg det også selv. Vil ikke gå ud og købe noget før vi er helt sikre på at vores lille guldklump er og har det som den skal. Jeg har også en masse i familien der vil give deres ting til os. Og det er da super lækkert  Men glæder mig nu mest til jeg selv kan gå ud og købe de ting jeg ikke kan stå for 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.