Jubii milepæl - 12 uger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.148 visninger
25 svar
0 synes godt om
25. januar 2012

Masig

Så rundede jeg (efter min egen beregning af sidste mens) 12 uger

Så nu skal NF bare gå godt på mandag og så tror jeg endelig jeg kan begynde at slappe lidt mere af og nyde graviditeten istedet for at gå og være nervøs det meste af tiden...

Ville ikke noget særligt med indlægget, bare ud med min lettelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2012

Jannieb

Masig skriver:

Så rundede jeg (efter min egen beregning af sidste mens) 12 uger

Så nu skal NF bare gå godt på mandag og så tror jeg endelig jeg kan begynde at slappe lidt mere af og nyde graviditeten istedet for at gå og være nervøs det meste af tiden...

Ville ikke noget særligt med indlægget, bare ud med min lettelse

Hvor dejligt!  Selvfølgelig kommer det til at gå godt på mandag. Jeg går selv og venter på jeg kommer godt over de 12 uger. Er idag 8+1.

Jannie

Anmeld

25. januar 2012

Masig

Ønskebarnet2012 skriver:

Hvor dejligt!  Selvfølgelig kommer det til at gå godt på mandag. Jeg går selv og venter på jeg kommer godt over de 12 uger. Er idag 8+1.

Jannie

Ja det tror jeg da også.. Har set baby to gange allerede og der havde den det ganske fint så det håber vi da den stadig har

Puha kan godt huske da jeg var de der 7-8 uger henne, og man synes bare der var lang tid til det hele, men alligevel så går tiden bare super stærkt, når man sådan tænker tilbage....

Anmeld

25. januar 2012

Jannieb

Masig skriver:

Ja det tror jeg da også.. Har set baby to gange allerede og der havde den det ganske fint så det håber vi da den stadig har

Puha kan godt huske da jeg var de der 7-8 uger henne, og man synes bare der var lang tid til det hele, men alligevel så går tiden bare super stærkt, når man sådan tænker tilbage....

Ja, tiden flyver afsted når man ser tilbage. Føler det var igår jeg testede positivt, men det er alligevel 5 uger siden

Men må sige at Baby.dk også har hjulpet mig meget, altså med hensyn til utrygheden. Altid dejligt man kan snakke med nogle herinde der er i samme båd  

Anmeld

25. januar 2012

Mor til Magnus

Ihh hvor skønt!

Bliver spændende og dejligt at få et kig ind i babys verden til NF

Jeg er 9+4 og glæder mig også enormt meget til jeg kan begynde at slappe lidt mere af. Føj hvor er ventetiden ulidelig!!!

Anmeld

25. januar 2012

Masig

Ønskebarnet2012 skriver:

Ja, tiden flyver afsted når man ser tilbage. Føler det var igår jeg testede positivt, men det er alligevel 5 uger siden

Men må sige at Baby.dk også har hjulpet mig meget, altså med hensyn til utrygheden. Altid dejligt man kan snakke med nogle herinde der er i samme båd  

Helt klart.. Jeg har virkelig brugt baby.dk meget siden jeg blev gravid... Også bare det at have nogle at "følges med" som er bare nogenlunde lige langt som en selv, det er altså virkelig betryggende at have nogen i samme båd, som man kan dele frustrationer og glæder med....

Anmeld

25. januar 2012

Masig

Mor til Magnus skriver:

Ihh hvor skønt!

Bliver spændende og dejligt at få et kig ind i babys verden til NF

Jeg er 9+4 og glæder mig også enormt meget til jeg kan begynde at slappe lidt mere af. Føj hvor er ventetiden ulidelig!!!

Helt vildt... Jeg synes godt nok også det har været en lang ventetid, men alligevel går tiden jo hurtigt... Har du været til læge og fået tid til NF?

Anmeld

25. januar 2012

Mor til Magnus

Masig skriver:

Helt vildt... Jeg synes godt nok også det har været en lang ventetid, men alligevel går tiden jo hurtigt... Har du været til læge og fået tid til NF?

Nej, skal først derop i næste uge. Men har pga. blødninger allerede haft et kig derind 2 gange, hvor alt så fint ud. Så håber meget, at vi kan slappe af til NF og bare nyde det

Anmeld

25. januar 2012

Jannieb

Masig skriver:

Helt klart.. Jeg har virkelig brugt baby.dk meget siden jeg blev gravid... Også bare det at have nogle at "følges med" som er bare nogenlunde lige langt som en selv, det er altså virkelig betryggende at have nogen i samme båd, som man kan dele frustrationer og glæder med....

Kan kun give dig ret. Nogle dage kan jeg godt sidde her hjemme og føle mig lidt ensom. Selvfølgelig har jeg min kæreste at snakke med, men det er ikke helt det samme. Mine veninder snakker jeg ikke rigtig om graviditet med. Ved ikke hvorfor, men det virker som om de ikke er særlig interesseret Så det kan godt være lidt ensomt til tider. Godt man har Baby.dk!

Anmeld

25. januar 2012

Masig

Mor til Magnus skriver:

Nej, skal først derop i næste uge. Men har pga. blødninger allerede haft et kig derind 2 gange, hvor alt så fint ud. Så håber meget, at vi kan slappe af til NF og bare nyde det

Nå for søren.. Ej det kan da også bare forskrække en altså, men dejligt at den har det godt derinde... Vi har fået lavet to tryghedsscanninger, simpelthen fordi jeg er pylret og bare skal se at den er der og har det godt hehe... Har pletblødt et par gange, men det var ingenting... Men har haft meget ondt i maven, så har været lidt nervøs, men det lader til den har det godt nok jo...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.