hvad sker der når man ikke vaccinerer sine børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2012

Caroline86

Hailiesmom11 skriver:

Puha stakkels lille pus..

Jeg følger også vaccinationsprogrammet og det synes jeg alle burde gøre for jeg vil allerhelst have at min datter er beskyttet og jeg vil da helst ikke have min datter bliver udsat for alt muligt fordi der er nogen der ikke vælger at vaccinere sit barn..

Jeg har en "veninde" der har en datter der er 3 uger yngre end min datter og hun er imod vaccinationsprogrammet fordi hun mener at der både er kviksølv og alt muligt mærkeligt i vaccinationen (Jeg var både ved at sige det ene og det andet, men holdt den pæne tone, men man behøver ikke opproklamere bål og brand på facebook) Moren er meget hippieagtig, alt skal være økologisk og det betyder ingen sukker o.lign og går rigtig meget op i politik og vil gerne virke klog (KAN IKKE HA HENDE LÆNGERE!)

jeg er nu også lidt hippieagtigt ang. det med sukker og økologi Men det afholder mig skisme ikke fra at vaccinere! Det var mere bare for ikke at skære alle over én kam at man altså godt kan være MEGA hys med nogle ting uden at det nødvendigvis har indflydelse på den slags beslutninger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Caroline86 skriver:

Ja, jeg bliver sgu provokeret af en anden tråd der kører herinde, men mit indlæg hører ikke til i den tråd, så I får det her i stedet...

Jeg bliver SÅ harm når jeg ser at nogen forældre vælger IKKE at vaccinere deres børn... FINT, det er alles eget valg, men tænk lige på at I faktisk også træffer et valg på andres vegne når I risikerer at sende smitte ud i institutionerne!

Laura er vaccineret - og det bliver hun ved med at blive!

Da Laura var 9 mdr. gammel blev hun smittet med mæslinger! Hun havde ikke nået sin MFR vaccine endnu (15. mdr) og blev smittet af et barn i vuggestuen der ikke fulgte vaccinationsprogrammet og i øvrigt blev sendt i vuggestue med MÆSLINGER!!!!!

Min lille skat blev indlagt og nogle dage frygtede vi og lægerne for hendes liv. Det var det værste jeg nogensinde har været igennem og jeg kan blive så rasende over at nogle mennesker bevidst udsætter små børn for det helvede det er med de sygdomme!

JA, heldigvis slipper mange igennem uden at blive syge - men det er fandme ikke alle!!!

Og til dem der ikke var her sidste jul (jep! vi blev udskrevet d.23. dec. 2010), dem der ikke så alle trådede, eller dem der trænger til en reminder... Sådan her så hun ud d.21. december da vi var blevet smidt hjem fra hospitalet, med apatisk barn, fordi der ikke var mulighed for isolationsstue!!!!

Tænk på andre børn end Jeres egne! Der er andre der også kommer i farezonen!! og det er IKKE ufarligt for en 9 mdr gammel BABY at blive smittet med det skidt!

(FLERE BILLEDER PÅ SIDE 6)

Jeg fatter simpelthen heller ikke at man ikke bare får sine børn vacc. Det koster jo intet, så tag dog imod det med kyshånd..

Astrid følger vacc-programmet til punkt og prikke, og bliver ved med det. Det eneste jeg tænkte over da hun skulle vacc var den der børn kan blive handicappet a. (kan ikk huske hva det er for en a dem)
Den synes jeg var lidt skræmmende, men altså chancerne er jo så små, så hvilken risiko er størst at løbe..

Husker tydeligt Jeres forfærdiglig kamp. Og stakkels lille LauraPrinsessen! Så dejligt at hun er kommet sig. Flotte pigen..

Anmeld

30. januar 2012

Prinsessens'Mor<3

Puh søde, en dårlig oplevelse, billederne og fortællingen, sidder med tårer i øjnene..  Her husker vi vaccinerne, havde et tidspunkt under min graviditet hvor jeg blev i tvivl om det var det rigtige og gøre, da der var en bruger herinde der fik det til og lyde som om det var det værreste man kunne gøre mod sit barn, men den person blev pænt stemt ned og  jeg kom igen med på at det er det bedste..

Dit indlæg fik mig desuden lige til og huske at Maja snart skal have sin 1 års vac. så der er nu bestilt tid til det..  (hun fylder 1 d. 13 feb)

- Malene&Maja

Anmeld

30. januar 2012

MortilElias2010

Elias følger også sine vaccinationer!

Men vil heller ikke skære alle over med en kam, da der jo tydeligvis er flere ting at tage i betragtning såsom immunforsvaret. De skal/bør ikke føle sig ramt i denne forbindelse - efter min personlige mening.

Men henvendt til forældre der uden gyldig grund ikke følger den, de skal tage det til sig..

I sætter ikke kun jeres eget barns liv på spil, men også min søn ved at fravælge vaccinationer - gå ind og se billederne af ham og fortæl mig så om I vil kunne leve med det?!

Anmeld

31. januar 2012

Hailiesmom11

Caroline86 skriver:

jeg er nu også lidt hippieagtigt ang. det med sukker og økologi Men det afholder mig skisme ikke fra at vaccinere! Det var mere bare for ikke at skære alle over én kam at man altså godt kan være MEGA hys med nogle ting uden at det nødvendigvis har indflydelse på den slags beslutninger

Jeg er også selv lidt hys med sukker og økologi, men ikke ligeså ekstremt som hende.. min datter må gerne smage en kiks selvom den ikke er økologisk eller der er sukker i...

Hun er generelt bare imod alt hvad jeg gør som hun ikke mener er rigtigt..

Anmeld

31. januar 2012

mika.F

HOLY C**P, stakkels pigebarn dog!!!!!   

må indrømme, har hele tiden været i tvivl om om liam skulle vaccineres, jeg ville helst have ham helt naturlig uden at stoppe ham med kemikalier, men især de her billeder og det du skriver har gjort mig 100% sikker på at jeg har taget den rigtige beslutning ved at lade ham vaccinere alligevel....

er glad for at læse at hun har indhentet det hele igen, hold da op en omgang!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.