Caroline86 skriver:
Ja, jeg bliver sgu provokeret af en anden tråd der kører herinde, men mit indlæg hører ikke til i den tråd, så I får det her i stedet...
Jeg bliver SÅ harm når jeg ser at nogen forældre vælger IKKE at vaccinere deres børn... FINT, det er alles eget valg, men tænk lige på at I faktisk også træffer et valg på andres vegne når I risikerer at sende smitte ud i institutionerne!
Laura er vaccineret - og det bliver hun ved med at blive!
Da Laura var 9 mdr. gammel blev hun smittet med mæslinger! Hun havde ikke nået sin MFR vaccine endnu (15. mdr) og blev smittet af et barn i vuggestuen der ikke fulgte vaccinationsprogrammet og i øvrigt blev sendt i vuggestue med MÆSLINGER!!!!! 

Min lille skat blev indlagt og nogle dage frygtede vi og lægerne for hendes liv. Det var det værste jeg nogensinde har været igennem og jeg kan blive så rasende over at nogle mennesker bevidst udsætter små børn for det helvede det er med de sygdomme!
JA, heldigvis slipper mange igennem uden at blive syge - men det er fandme ikke alle!!!
Og til dem der ikke var her sidste jul (jep! vi blev udskrevet d.23. dec. 2010), dem der ikke så alle trådede, eller dem der trænger til en reminder... Sådan her så hun ud d.21. december da vi var blevet smidt hjem fra hospitalet, med apatisk barn, fordi der ikke var mulighed for isolationsstue!!!!
Tænk på andre børn end Jeres egne! Der er andre der også kommer i farezonen!! og det er IKKE ufarligt for en 9 mdr gammel BABY at blive smittet med det skidt!
(FLERE BILLEDER PÅ SIDE 6)
Jeg fatter simpelthen heller ikke at man ikke bare får sine børn vacc. Det koster jo intet, så tag dog imod det med kyshånd..
Astrid følger vacc-programmet til punkt og prikke, og bliver ved med det. Det eneste jeg tænkte over da hun skulle vacc var den der børn kan blive handicappet a. (kan ikk huske hva det er for en a dem)
Den synes jeg var lidt skræmmende, men altså chancerne er jo så små, så hvilken risiko er størst at løbe..
Husker tydeligt Jeres forfærdiglig kamp. Og stakkels lille LauraPrinsessen! Så dejligt at hun er kommet sig. Flotte pigen..