...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2012

ano14316

Anonym skriver:

6 mdr

Jeg tænker:" Er det ikke helt normalt er blive "skruk" igen, kort tid efter man har født"

Det er jeg da, selvom jeg har min lille mus her på 3 mdr. men det er jo bare noget helt fysiologisk der sker, når man lige har fået et barn, man savner at være gravid, selvom det har været hårdt, og man vil så gerne genopleve/genopfriske hvilken fantastisk følelse det er at blive mor, det er jo en kæmpe rus, selvom det også er benhårdt.

Og så er det jo at ens fornuft lige skal skride ind og sige:" Så så, lille du, vent du lige et par år med nummer 2."

Jeg synes bare du skal slå koldt vand i blodet, og nyd den første.

nummer 2 kan jo også sagtens komme om et par år..

Og det ville jeg sådan set have svaret lige gyldig om du havde kommunen ind over eller ej... og om du var 17, 25 eller 32....

håber du tager den beslutning der er bedst for jer...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2012

Anonym trådstarter

Zeus skriver:

Jeg er ked af at skulle lægge det ud på den måde, men jeg har været hele møllen igennem Og jeg ville ikke ønske for mit værste fjende at skulle igennem det samme.. At skulle ringe til kommunen, fordi det er éns barns fødselsdag, og spørge om det er i orden at man ser det.. Eller hvis cirkus er i byen den weekend hvor man ikke har sit barn hjemme, så er det bare ærgeligt.. Når man skal i campingvogn, og man skal ringe og spørge om man kan få et par dage ekstra, og ALT afhænger af hvad kommunen synes, selv om det er ens eget barn.. Men det er det bare ikke længere, når kommunen har taget over, for så bestemmer man ingenting selv, og det ér ikke længere éns eget barn - det er kommunens Man har ingen rettigheder, de bestemmer om barnet må se sine bedsteforældre, eller om dine søskende må komme forbi i samværsweekenderne.. Jeg fik rent faktisk af vide, at jeg skulle ringe til kommunen og spørge om lov, hvis Isabella skulle op til min bror et par timer, selv om han er en ganske alm fyr, som på daværende tidspunkt var konstabel i militæret..

Det er et helvede

fik du fjernet dit barn ' pga nr 2' eller hvad var årsagen ??

nejnej, det ik dig- Min kæreste kan bare godt se fornuften i det og har sagt han ikke vil være med til det her, at vi skal vente som i siger.... det er hårdt,

Anmeld

24. januar 2012

Anonym trådstarter

ano14316 skriver:

Jeg tænker:" Er det ikke helt normalt er blive "skruk" igen, kort tid efter man har født"

Det er jeg da, selvom jeg har min lille mus her på 3 mdr. men det er jo bare noget helt fysiologisk der sker, når man lige har fået et barn, man savner at være gravid, selvom det har været hårdt, og man vil så gerne genopleve/genopfriske hvilken fantastisk følelse det er at blive mor, det er jo en kæmpe rus, selvom det også er benhårdt.

Og så er det jo at ens fornuft lige skal skride ind og sige:" Så så, lille du, vent du lige et par år med nummer 2."

Jeg synes bare du skal slå koldt vand i blodet, og nyd den første.

nummer 2 kan jo også sagtens komme om et par år..

Og det ville jeg sådan set have svaret lige gyldig om du havde kommunen ind over eller ej... og om du var 17, 25 eller 32....

håber du tager den beslutning der er bedst for jer...

vi venter med nr 2, da manden er hoppet fra, efter han har læst jeres historier  / beskeder.

Anmeld

24. januar 2012

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Hvorfor skulle du ikke kunne blive gravid igen?

Hvad skulle spille ind, som gjorde at du ikke kan blive gravid igen?

ja , hvis der opstår kræft i livmoderen eller noget andet...

Anmeld

24. januar 2012

Zeus

Anonym skriver:

du har så meget ret.... Hvad er grunden for dit/dine er i pleje ?

Fordi jeg lige havde fået min diagnose dengang (da jeg var i 7. måned), og jeg havde slet slet ikke styr på noget som helst.. Jeg keglede rundt i mine egne følelser, min fortid, min nutid, alt var kaos.. Det er først for 3-4 år siden at jeg begyndte at få styr på mit liv, inden da var jeg ikke meget værd. Jeg klarede at være mor for Isabella når jeg havde hende på samvær, men resten af tiden forsøgte jeg bare at holde mig ovenvande..

Jeg begyndte på behandling for 4 år siden, og siden da er det kun gået fremad. For ca. 3 år siden, var jeg helt på benene igen, for 2 år siden blev jeg gravid, for 8 mdr siden flyttede Isabella hjem.. Hun kom i pleje da hun var lige under 3 mdr, og flyttede hjem da hun var 6 år og 5 mdr

Anmeld

24. januar 2012

Mum33

Anonym skriver:

jeg er igang med kørekort, og skal igang med at udd. mig .. det ikke min kæreste der er ligeså ivrri som jeg.... han ku sagtnes vente i 6 år

jamen hallo - gem babyen, der er god tid. Spar sammen til en bil, få din uddannelse og tag på road-trip bare Jer to, når den mindste er gammel nok til at blive passet  Nyd tiden.

Vi har en på 3. Glæder os til at få en mere, men hvor har vi nydt bare ham og vores tid sammen.

Anmeld

24. januar 2012

Zeus

Anonym skriver:

fik du fjernet dit barn ' pga nr 2' eller hvad var årsagen ??

nejnej, det ik dig- Min kæreste kan bare godt se fornuften i det og har sagt han ikke vil være med til det her, at vi skal vente som i siger.... det er hårdt,

Nej, min nr 1.. Nr 2 har altid boet hjemme, selv om jeg fik hende, mens nr 1 stadig var i pleje Nu bor begge hjemme hos mig 

Anmeld

24. januar 2012

Anonym trådstarter

Zeus skriver:

Nej, min nr 1.. Nr 2 har altid boet hjemme, selv om jeg fik hende, mens nr 1 stadig var i pleje Nu bor begge hjemme hos mig 

hvorfor kom nr 1 i pleje ??( ej hvor godt de er hjemme hos dig

Anmeld

24. januar 2012

Anonym trådstarter

Nordjyden skriver:

jamen hallo - gem babyen, der er god tid. Spar sammen til en bil, få din uddannelse og tag på road-trip bare Jer to, når den mindste er gammel nok til at blive passet  Nyd tiden.

Vi har en på 3. Glæder os til at få en mere, men hvor har vi nydt bare ham og vores tid sammen.

Anmeld

24. januar 2012

Zeus

Anonym skriver:

hvorfor kom nr 1 i pleje ??( ej hvor godt de er hjemme hos dig

Det har jeg skrevet lidt længere oppe på siden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.