Anonym skriver:
nu har manden også sagt stop efter han har læst der her herinde
Jeg er ked af at skulle lægge det ud på den måde, men jeg har været hele møllen igennem
Og jeg ville ikke ønske for mit værste fjende at skulle igennem det samme.. At skulle ringe til kommunen, fordi det er éns barns fødselsdag, og spørge om det er i orden at man ser det.. Eller hvis cirkus er i byen den weekend hvor man ikke har sit barn hjemme, så er det bare ærgeligt.. Når man skal i campingvogn, og man skal ringe og spørge om man kan få et par dage ekstra, og ALT afhænger af hvad kommunen synes, selv om det er ens eget barn.. Men det er det bare ikke længere, når kommunen har taget over, for så bestemmer man ingenting selv, og det ér ikke længere éns eget barn - det er kommunens
Man har ingen rettigheder, de bestemmer om barnet må se sine bedsteforældre, eller om dine søskende må komme forbi i samværsweekenderne.. Jeg fik rent faktisk af vide, at jeg skulle ringe til kommunen og spørge om lov, hvis Isabella skulle op til min bror et par timer, selv om han er en ganske alm fyr, som på daværende tidspunkt var konstabel i militæret..
Det er et helvede 
Anmeld