Anonym skriver:
Som jeg tidliger har skrevet herinde - Jeg ønker barn 2!! Men kommunen hjælper os i hjemmet! & i fleste af jer svarede! vent med det, og bevis i kan forsøge barn 1 - & vent til kommunen er stoppet hos jer !
Der er lavet en endelig afgørelse. Ikke fordi at vores baby ikke udvikler sig, for det gør H*N. Vi får ros og H*N udvikler sig som et barn skat!! Men Kommunen vil fortsat være en del af vores liv, faktisk flere år frem. ikke fordi at der kommer pædagoer på i hjemmet i flere år/mdr, for det holder forhåbentlig snart, men der vil altid på en eller anden måde blive holdt øje med os, Bla fordi min kæreste har det svært med det praktiske til hverdagen, og er på pension og mangter ikke at arbejde i flex. Jeg har haft et hårdt Teenagte liv, stammer fra min adoption som har gjort at jeg ikke har haft det godt og haft svært ved tilknytninng. ALT det vil de i deres hænder være trygge ved! at vi kan klare udfordringerne, til når barnet blir større, og de krav der kommer hen af vejen. Og det gør de ikke sådan uden videre smutter. MENJA! jeg vil jo inderligt gerne ha et mere. Trods min kritiske Teenagte liv og barndom holder det mig ikke fra at blive mor, jeg klare det super godt, og det får jeg osse ros for!.. Men???! alligevel er vi enige i at tage nr 2 og så slutte her... hvad havde u gjort piger ? fulgt jeres hjerter om en mere ? eller ladet kommunen bestemme ?? eller så længe man klare sit første, kan de ik røre os ?
har det også sådan at jeg ikke magter tage den op med de mennesker der kommer her, for de vil helt sikkert tage deres parti og sige det modsatte ! hvilket jeg på en måde ik synes de skal blande sig i da det er vores liv! vi har fået et barn hvorfor så ik nr 2 ? vi har tænkt alt igennem og ved hvad vi går ind til !
By the way.. Så behøver dem der kommer i jeres hjem, ikke nødvendigvis "være på deres side". Da jeg blev gravid med Cajsa (og Isabella stadig var i pleje) fik jeg af vide, at det skulle jeg bare gøre.. Faktisk kunne de slet ikke forstå hvorfor jeg ringede og spurgte, fordi de havde set den udvikling jeg havde været igennem.. De var 100% trygge ved, at jeg skulle have et barn mere.. Den eneste grund til at vi havde en familiekonsulent i forbindelse med Cajsas fødsel, var fordi jeg selv bad om det. Og deres udtalelser (sammen med min behandlers), var hovedårsagen til at min ældste flyttede hjem - efter 6 år i pleje.
Jeg havde også 100% opbakning fra min familie, fra vores omgangskreds, fra psyk.. Der var ikke én eneste der sagde, at vi ikke kunne klare det.
Så lyt til de ting der bliver sagt, tag det til jer, og brug det til noget konstruktivt, i stedet for at sige, at det er jeres liv.. Ja, det er jeres liv, men det er også jeres barns (børns), og det er dem der ender med at betale den ultimative pris, hvis kommunen ikke finder jer egnet