Hilsen fra Helle30

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2009

Helle30

Kære piger. Tak for jeres hilsener.
Som Susan skriver, så er jeg pt. helt i vildrede over min lille datter.
Hun var jo skønnet (og scannet) til at veje ca. 3100 1 uge før termin, og så vejede hun blot 2260 ved fødselen.
Jeg har været helt i sort over det, men hun har taget godt på, og sp'en er også tilfreds med hendes udvikling - så det må jeg jo bare tage for gode varer.
Alle mulige tanker flyver rundt i hovedet på mig... Jeg nåede at drikke mig til en taxa, før jeg vidste, jeg var gravid - har jeg været for stresset? (min vikar er lige blevet sygemeldt med stress fra min klasse), har jeg spist for meget tun.... eller hvad er det? Nu synes jeg heller ikke, hun smiler så meget som Sofie gjorde på det tidspunkt. Ihhh, og det værste er, at min mand jo kan mærke min usikkerhed - og det er jo mig der skal være stærk ift. børnene.
Jeg synes også, hendes ører sidder lavt = ikke særlig kvik, men jeg har jo heller ikke andet at gøre end at sidde og glo på hende hele dagen.
Min egen læge synes, hun ser helt fin og flot ud, men har, pga. min dep. foreslået, at jeg lader hende undersøge af en børnelæge - så jeg kan få fred. Det skal vi i næste uge.
Jeg håber I alle har det godt, og jeg savner jer. Lige nu magter jeg bare ikke at sidde her så meget.

Knus fra Helle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2009

Lise

Kære Helle,

Det lyder ikke rart med alle de tanker. Det lyder til gengæld som en rigtig god ide med at få hende set af en læge - om ikke andet bare for at få ro i sindet. For Louise er sikkert en hel normal og fin pige

Tænker meget på dig, og håber at du snart kommer ovenpå og at dit gode humør vender tilbage.

Kram til dig

Anmeld

17. marts 2009

Siber

Kære Helle

jeg vil også lige sende dig en kæmpe krammer.

Når tiden og overskudet er der så her vi her!

Mange knus og Tanker fra Siber

Anmeld

17. marts 2009

BellaT

Ej puha, det er bare slet ikke behagelige tanker du render rundt med. Godt at få hende gennemtjekket, så du kan få ro.
For Louise er sikkert helt normal.
Nogle mennesker er bare små fra start til slut. Jeg startede selv på 1900 gram og jeg er stadig lille. Mindre end nogen andre i min familie.
Du skal bare læsse af herinde når og hvis du får lyst.
Håber du snart kommer ovenpå igen.

Tanker og fra Helle...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.