Hilsen fra Helle30

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

773 visninger
13 svar
0 synes godt om
13. marts 2009

Susan1978

Helle skrev en sms til mig i morges og bad om en undskyldning for hendes fravær..

Hun skriver hun PT er på vej op af et meget sort hul af en efterfødselsreaktion som nok skyldes at Louise var så lille ved fødslen og hun hele tiden er angst for at der er noget galt med hende.
Helle modtager hjælp og har en god støtte i hendes (vores) SP.

Hun skriver også at hun ikke lige nu magter at skrive her eller til vores MG.

Jeg håber (men ved det jo godt) at i også har forståelse for at Helle ikke har været på længe. Helle ved jeg er der når hun har brug for det og jeg lovede at give jer besked.

Helle hvis du læser dette en dag, så husk på at vi alle er her for dig. OG du skal bare tage den tid det tager for dig at komme til hægterne igen. Louise er en skøn pige, som bare lige skal have lidt tid, så skal du se, så render hun hurtigt Sofie i hælene.

Stort kram Susan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2009

Mikkelmusen

Det skal hun overhovedet ikke undskylde. Vi prioriterer jo alle det der er vigtigst for os selv ikke. Det er ikke sjov at være der hvor hun er. Jeg kender det.

Jeg ønsker hende det bedste og du har SÅ ret Susan, Louise render snart Sofie i hælene.

Stort kram til dig og pigerne Helle

Anmeld

13. marts 2009

Millebasse

Det skal hun da absolut ikke undskylde! Hun skal bare tænke på sig selv og pigerne..

Et kæmpe kram til Helle

Anmeld

13. marts 2009

Ny mor

Kære Helle, hvis du læser.....

1000 % forståelse - nogle gange orker man bare ikke......

Du skal bestemt ikke undskylde, men tage alt den tid du behøver med dine piger og manden.

Og, selvom det ikke altid er så let til at bede om hjælp, så husk at jeg kun bor 10-15 min. kørsel fra dig, så tøv ikke hvis det brænder på eller hvis du bare trænger til at komme lidt ud!

Stort kram til dig og pigerne

Kh Birgitte & drengene

Anmeld

13. marts 2009

linemus

Årh, Helle. Der er jo intet at undskylde for. Det vigtigste er, at du får det godt igen og har det godt med dine piger og din mand.

Hils hende mange gange, når du snakker med hende igen, Susan. Jeg var begyndt at bekymre mig for hendes manglende log in, så du kan sige, at hun er savnet, men selvfølgelig er der fuld forståelse fra os alle.

Knus Line

Anmeld

13. marts 2009

Rasmine

13. marts 2009

ivfmarie

Kæreste ven..
Ingen grund til at undskylde! Vi er her for dig når du har lyst til os - uanset hvornår det sker!
Fat mod - der er lys for enden!

Marie

Anmeld

14. marts 2009

Plysbjørnen

Kæreste Helle.
Du har ingen grund til at undskylde... Som de andre skriver, når du har behov for os, så er vi her for dig...

Betina

Anmeld

14. marts 2009

mor til en del

Kæreste Helle.

Du skal slet ikke undskylde. Plej dig selv, og tag os i brug når du igen har overskud og energi til det... og som de andre har skrevet ....vi er her altid for dig..

Håber at fremtiden bliver lysere.

Lisbeth.

Anmeld

14. marts 2009

birgittemarie

Kæreste lille Hellepige

Hvor er jeg ked af at høre, at du har/har haft det så skidt og selvfølgelig skal du ikke undskylde noget som helst.

Du skal bare passe rigtig godt på dig selv og din lille familie og bruge os alt det, du har brug for eller lade være lige så længe, du har brug for det.

Du er i hvert fald savnet og mere end velkommen tilbage uanset hvornår og hvor meget eller hvor lidt, du har lyst til at komme med.

Knus fra Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.