Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg sad op da jeg fik den lagt - her efter 15 mrd. kan jeg stadig mærke en smule øverst ved ballerne
Men nøj, det var ubehageligt at sidde op og koncentrere sig om veerne imens
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
SilasMor skriver: Har lige et spørgsmål om epidoral-bedøvelse (staves). Hvordan lå/sad I da I fik den lagt? Da de forsøgte at ligge den ved mig da jeg skulle føde Silas, skulle jeg sidde op. Det lykkedes dem ikke at ligge den Så ville hører om der er nogen af jer der 'bare' lå på siden da de lagde bedøvelsen? nemlig alt hvad jeg har for at de kan ligge den når jeg lige om snart skal føde lillesøster
Har lige et spørgsmål om epidoral-bedøvelse (staves).
Hvordan lå/sad I da I fik den lagt?
Da de forsøgte at ligge den ved mig da jeg skulle føde Silas, skulle jeg sidde op. Det lykkedes dem ikke at ligge den
Så ville hører om der er nogen af jer der 'bare' lå på siden da de lagde bedøvelsen?
nemlig alt hvad jeg har for at de kan ligge den når jeg lige om snart skal føde lillesøster
Jeg sad op begge gange, da det er den bedste måde for ham/hende som skal ligge den....
Jeg lå på siden og skulle ligge musse stille.. svært når man har mega ve helvede
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128