? om epidoral-bedøvelse...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.730 visninger
22 svar
0 synes godt om
24. januar 2012

Silas&Mille

Har lige et spørgsmål om epidoral-bedøvelse (staves).

Hvordan lå/sad I da I fik den lagt?

Da de forsøgte at ligge den ved mig da jeg skulle føde Silas, skulle jeg sidde op. Det lykkedes dem ikke at ligge den 

Så ville hører om der er nogen af jer der 'bare' lå på siden da de lagde bedøvelsen?

nemlig alt hvad jeg har for at de kan ligge den når jeg lige om snart skal føde lillesøster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2012

Eddy

Jeg skulle bare ligge på siden og den virkede kort tid efter  

Anmeld

24. januar 2012

norenberg

Første gang siddende hvor det lykkes, anden gang liggende på siden og det lykkea også men tredie gang på siden lykkedes det ikke

Anmeld

24. januar 2012

Silas&Mille

Eddy skriver:

Nøj det er jeg glad for at hører 

Det var virkelig ubehageligt at skulle sidde op og 'skyde' ryg, alt imens man har bidende veer.

Anmeld

24. januar 2012

Holbæktrunten

Eddy skriver:

samme her 

Anmeld

24. januar 2012

Silas&Mille

norenberg skriver:

Første gang siddende hvor det lykkes, anden gang liggende på siden og det lykkea også men tredie gang på siden lykkedes det ikke

Jeg er glad for at hører at der er flere der har ligget ned, for det var utrolig ubehageligt at sidde op imens de forsøger at stikke en nål i ryggen på en, imens man har veer.

Anmeld

24. januar 2012

MetteSkals

Jeg sad op og holdt om min kærestes skuldrer da de lagde min da jeg fødte Bastian i sommers. Det lykkedes i første forsøg og virkede med det samme. Var fantastisk
Jeg fik at vide at det er vigtigt at krumme ryggen på den rigtige måde og at sidde helt stille - så bed dem om at stoppe når du har en ve.

Held og lykke med det

Anmeld

24. januar 2012

Chr-Hei

Jeg sad.. Og min hjalp heller ikke..

Anmeld

24. januar 2012

Silas&Mille

MetteSkals skriver:

Jeg sad op og holdt om min kærestes skuldrer da de lagde min da jeg fødte Bastian i sommers. Det lykkedes i første forsøg og virkede med det samme. Var fantastisk
Jeg fik at vide at det er vigtigt at krumme ryggen på den rigtige måde og at sidde helt stille - så bed dem om at stoppe når du har en ve.

Held og lykke med det

Det gjorde jeg også 

Men lægen kunne bare ikke ligge den lige meget hvad. Han forsøgte tre gange. Kan du sige øm ryg dagen efter 

Men nu  jeg alt hvad jeg har for at dem på Skejby Sygehus kan finde ud af det

Anmeld

24. januar 2012

Laura.

SilasMor skriver:

Har lige et spørgsmål om epidoral-bedøvelse (staves).

Hvordan lå/sad I da I fik den lagt?

Da de forsøgte at ligge den ved mig da jeg skulle føde Silas, skulle jeg sidde op. Det lykkedes dem ikke at ligge den 

Så ville hører om der er nogen af jer der 'bare' lå på siden da de lagde bedøvelsen?

nemlig alt hvad jeg har for at de kan ligge den når jeg lige om snart skal føde lillesøster

Jeg lå på siden da jeg fik den.. Jeg har kun prøvet at få den én gang før, så ved ikke hvordan det er at få den mens man sidder op.. men synes nu ikke det var så slemt at få den som først frygtet..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.