? om epidoral-bedøvelse...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2012

gonefishing

SilasMor skriver:

Har lige et spørgsmål om epidoral-bedøvelse (staves).

Hvordan lå/sad I da I fik den lagt?

Da de forsøgte at ligge den ved mig da jeg skulle føde Silas, skulle jeg sidde op. Det lykkedes dem ikke at ligge den 

Så ville hører om der er nogen af jer der 'bare' lå på siden da de lagde bedøvelsen?

nemlig alt hvad jeg har for at de kan ligge den når jeg lige om snart skal føde lillesøster

Jeg sad også op... De havde lidt problemer men jeg mærkede ingen ting

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg sad op begge gange. De havde dog lidt problemer med, at ligge den ved fødsel nr. 2.

Anmeld

24. januar 2012

klmf

Vores instruks (anæstesien Svendborg) siger vistnok, at det er ligegyldigt om man sidder eller ligger. Men min kiropraktor sagde at det var en fordel at ligge ned, når man har den store mave, fordi det er svært at få det rigtige 'bøj' i hofterne når man sidder. Jeg fik den selv siddende og det lykkedes først i 3.forsøg, men det er dælme også et smalt stykke de har at ramme på. Er glad for det ikke er mig, der skal lægge dem.... Det er vist 50% talent og 50% held

Anmeld

24. januar 2012

Silas&Mille

lotchen skriver:

Vores instruks (anæstesien Svendborg) siger vistnok, at det er ligegyldigt om man sidder eller ligger. Men min kiropraktor sagde at det var en fordel at ligge ned, når man har den store mave, fordi det er svært at få det rigtige 'bøj' i hofterne når man sidder. Jeg fik den selv siddende og det lykkedes først i 3.forsøg, men det er dælme også et smalt stykke de har at ramme på. Er glad for det ikke er mig, der skal lægge dem.... Det er vist 50% talent og 50% held

håber også bare jeg får lov til at ligge ned denne gang

tror slet ikke jeg vil kunne klare at sidde op, det var så hårdt sidste gang.

Anmeld

24. januar 2012

Carl-Emil's mor

SilasMor skriver:

Da de forsøgte at ligge den ved mig da jeg skulle føde Silas, skulle jeg sidde op. Det lykkedes dem ikke at ligge den 

Så ville hører om der er nogen af jer der 'bare' lå på siden da de lagde bedøvelsen?

nemlig alt hvad jeg har for at de kan ligge den når jeg lige om snart skal føde lillesøster

Jeg skulle ligge på sidden med benene op mod maven og hagen ned mod brystet så jeg nærmest skød ryg som en kat fordi så erÅbningen mellem "stykkerne" større

Anmeld

24. januar 2012

Tona

SilasMor skriver:

Jeg sad op, helt foroverbøjet. Den første der kom ind kunne ikke lægge den overhovedet. Men så ringede de efter en ny, som vist nok havde en højere uddannelse og han kunne.

Syntes du skal få sagt på forhånd at du er nervøs for det og at det tidligere har været et problem. Så er de forberedte på det og I kan tale om mulighederne for at der kan komme en dygtigere og gøre det.

Håber at det funker denne gang

Anmeld

24. januar 2012

klmf

SilasMor skriver:

håber også bare jeg får lov til at ligge ned denne gang

tror slet ikke jeg vil kunne klare at sidde op, det var så hårdt sidste gang.

Bare sig du helst vil ligge på siden når lægen kommer, så går det nok

Anmeld

24. januar 2012

Silas&Mille

lotchen skriver:

Bare sig du helst vil ligge på siden når lægen kommer, så går det nok

Må jeg se om jeg kan huske.
Kan godt huske sidste gang at jeg ikke var specielt snaksagelig

Om ikke andet må jeg lige snakke med min JM om det på torsdag, hvor jeg skal til forhåbentlig sidste besøg  

Anmeld

24. januar 2012

klmf

SilasMor skriver:

Må jeg se om jeg kan huske.
Kan godt huske sidste gang at jeg ikke var specielt snaksagelig

Om ikke andet må jeg lige snakke med min JM om det på torsdag, hvor jeg skal til forhåbentlig sidste besøg  

Det kommer nok når først du når dertil at den skal lægges

Anmeld

24. januar 2012

Muhmi

Nøj det er jeg glad for at hører 

Det var virkelig ubehageligt at skulle sidde op og 'skyde' ryg, alt imens man har bidende veer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.