Navnehjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2012

MissBee

sandorff skriver:

jeg ved ikke hvorfor... jeg aner det ikke. jeg ved bare at jeg virkelig hader det.

jeg synes det kan være vældig nuttet men jeg tror kun det kommer til at ske i de første par måneder fordi det er sødt.. derefter går jeg ind for at de udvilker hver deres personlighed  og derfor ingen ens tøj

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2012

JeNoVa

Jeg vil gerne foreslå navnet Romeo, som jeg ville have kaldt min søn, hvis jeg havde fået sådan en.

Anmeld

24. januar 2012

MissBee

JeNoVa skriver:

Jeg vil gerne foreslå navnet Romeo, som jeg ville have kaldt min søn, hvis jeg havde fået sådan en.

sødt men jeg kan ikke li at jeg tænker hedder din tvilling så julie..

Anmeld

24. januar 2012

JeNoVa

MissBee skriver:

sødt men jeg kan ikke li at jeg tænker hedder din tvilling så julie..

Ja, det kan jeg godt se.

Anmeld

24. januar 2012

sandorff

MissBee skriver:

jeg synes det kan være vældig nuttet men jeg tror kun det kommer til at ske i de første par måneder fordi det er sødt.. derefter går jeg ind for at de udvilker hver deres personlighed  og derfor ingen ens tøj

jeg kender to med tvillinger.
det ene par på 6 år er klædt nogenlunde ens. hvis den ene har en lilla bluse med glitter og sorte bukser har den anden lilla bukser med glitter og sort bluse på, så har de måske samme bolero på!
det andet på der er to år er ALTID klædt 110% ens fra yderst til inderts. og de er bare så forskellige som nogen kan være, både af sind og fysik!

Anmeld

24. januar 2012

MissBee

sandorff skriver:

jeg kender to med tvillinger.
det ene par på 6 år er klædt nogenlunde ens. hvis den ene har en lilla bluse med glitter og sorte bukser har den anden lilla bukser med glitter og sort bluse på, så har de måske samme bolero på!
det andet på der er to år er ALTID klædt 110% ens fra yderst til inderts. og de er bare så forskellige som nogen kan være, både af sind og fysik!

det er da også lidt synd for man bør jo fremme deres forskellighed og at de netop ikke er en og samme person men 2 tænkende individer

Anmeld

24. januar 2012

N&N

Jeg har stemt Micah og Liam

Anmeld

24. januar 2012

MissBee

N&N skriver:

Jeg har stemt Micah og Liam

tak for din stemme

Anmeld

24. januar 2012

Pigent

MissBee skriver:

tak for dine mange forslag

Var så lidt  Håber der er noget der kan bruges 

Anmeld

24. januar 2012

Nessie

Jeg har stemt Christopher. Synes de andre er lige en tand for engelske.

Vi havde også bestemt os for at navnet skulle være internationalt, og her endte vi på Daniel, som det eneste vi kunne blive enige om

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.