Navnehjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2012

MissBee

Malle skriver:

Vi havde det faktisk utrolig let med navne herhjemme. Jeg kunne godt lide drengenavnene Victor og William og pigenavnet Isabella, men min niece hedder Isabella så det ville jeg ikke døbe mit barn. Mikkel kunne godt lide de to pigenavne, men havde ikke nogen drengenavne, så jeg var ikke meget mere end 16 uger henne før det var afgjort hvad barnet skulle hedde...

ej hvor dejligt og let!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2012

lio

Jamie

Let at udtale, ingen forvirring om stavelse eller andet, hverkan på dansk eller f.eks. engelsk.

Lyder godt.

Anmeld

24. januar 2012

MissTas

MissBee skriver:

tak det synes jeg også  men kan ikke helt finde ud af om specielle navne er en god eller dårlig ting når man er lille??

hvorfor skulle det være en dårlig ting ? jeg synes det er flot og unikt med navne som alle andre ikke har det er hvert fald min mening ..

Anmeld

24. januar 2012

Lunae

MissBee skriver:

Hvilke navne kan du bedst lide??

Vi venter 2 drenge og det skal være internationale navne som ikke har for meget rod i kristendommen..

Lucas og noah er udelukket

Jeg har stemt Liam, Micah og Marley.

Jeg er ikke så meget til engelskklingende navne og ville nok vælge navne som William, Simon eller Aston. Navne som kan udtales både dansk og engelskklingende.

Dog synes jeg faktisk at Marley er ret sødt

Anmeld

24. januar 2012

MissBee

MissTas skriver:

hvorfor skulle det være en dårlig ting ? jeg synes det er flot og unikt med navne som alle andre ikke har det er hvert fald min mening ..

synes bare det er synd hvis læreren ikke kan udtale det eller de bliver drillet fordi de ikke hedde lucas som mange af de andre børn...

Anmeld

24. januar 2012

MissBee

Lunae skriver:

Jeg har stemt Liam, Micah og Marley.

Jeg er ikke så meget til engelskklingende navne og ville nok vælge navne som William, Simon eller Aston. Navne som kan udtales både dansk og engelskklingende.

Dog synes jeg faktisk at Marley er ret sødt

Aston er også sødt men føler ikke det ville passe ind, simon bryder jeg mig ikke specielt om og william hedder vores venners dreng...

Men ja Marley er et dejligt navn!!! tak for din stemme

Anmeld

24. januar 2012

Chrizta

Profilbillede for Chrizta

Liam og Jamie
Jayden og Christopher

Andre navne...
Hayden
Luka
Sebastian
Alexander
Levi
Milo
Oliver
Samuel
Dean
Tobias
Victor

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

24. januar 2012

Lunae

Lige en tilføjelse jeg synes OVERhOVEDET ikke at Micah er mærkeligt eller for specielt. Skønt navn jeg er selv forelsket i navnet Nijas og alle siger NEJ!

Andre forslag kunne være Anikin eller Caspian

Anmeld

24. januar 2012

MissBee

Chrizta skriver:

Liam og Jamie
Jayden og Christopher

Andre navne...
Hayden
Luka
Sebastian
Alexander
Levi
Milo
Oliver
Samuel
Dean
Tobias
Victor

tak for bud dem vil jeg lige overveje

Anmeld

24. januar 2012

JH12

Liam og Jamie er nogle utrolig flotte og søde navne
Selv to navne jeg kunne finde på at vælge hvis jeg fik drenge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.