Navnehjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2012

MissBee

Baagøe skriver:

Kan faktisk kun lide Jamie

jamen det er da også helt i orden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2012

MissBee

Malle skriver:

Jeg har stemt på Liam, Sean og Micah (og min mand synes også godt om Liam).

Jeg har stemt sådan fordi jeg har en forkærlighed for irske navne og jeg synes at Micah er meget specielt.

mange tak!

Hørte navnet Micah i serien heroes hvor en lille meget bedårende dreng hed det og jeg har været forelsket i det siden men ved at mange finder det lidt mærkeligt....

Anmeld

24. januar 2012

sandorff

MissBee skriver:

Hvilke navne kan du bedst lide??

Vi venter 2 drenge og det skal være internationale navne som ikke har for meget rod i kristendommen..

Lucas og noah er udelukket

jeg har stemt jayden og liam da jeg syntes de to fede navne.
hvad med Aiden og Liam?
jayden og aiden er at presse citronen...

Anmeld

24. januar 2012

MissBee

sandorff skriver:

jeg har stemt jayden og liam da jeg syntes de to fede navne.
hvad med Aiden og Liam?
jayden og aiden er at presse citronen...

Jeg læste et andet sted Jayden og kayden og det er lidt ala aiden lige en tand for meget meeen begge søde navne

Men den anden kombi hælder jeg også meget til lige pt

Anmeld

24. januar 2012

Fenja09

MissBee skriver:

Tak

dejligt med forskellighed.. dem du nævner er jeg slet ikke til hihi

Nej det vidste jeg godt hehe

Anmeld

24. januar 2012

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
MissBee skriver:

mange tak!

Hørte navnet Micah i serien heroes hvor en lille meget bedårende dreng hed det og jeg har været forelsket i det siden men ved at mange finder det lidt mærkeligt....

he he...

Da jeg var gravid snakkede vi både om drenge- og pigenavne og de to pigenavne vi havde var Ea og Charni. Vi fik jo så en Victor, men har snakket om at bruge Charni hvis vi en dag får en datter.

Anmeld

24. januar 2012

MissBee

Malle skriver:

he he...

Da jeg var gravid snakkede vi både om drenge- og pigenavne og de to pigenavne vi havde var Ea og Charni. Vi fik jo så en Victor, men har snakket om at bruge Charni hvis vi en dag får en datter.

charni er også sødt... vi skulle have haft en jenny hvis det var en pige  det var faktisk det eneste vi var enige om hahaha

Anmeld

24. januar 2012

MissTas

MissBee skriver:

Hvilke navne kan du bedst lide??

Vi venter 2 drenge og det skal være internationale navne som ikke har for meget rod i kristendommen..

Lucas og noah er udelukket

jeg synes klart at Jayden og Micah er de sødeste.. og rigtig flotte navne.. ikke nogle navne man hører så tit som fx Liam..

Anmeld

24. januar 2012

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
MissBee skriver:

charni er også sødt... vi skulle have haft en jenny hvis det var en pige  det var faktisk det eneste vi var enige om hahaha

Vi havde det faktisk utrolig let med navne herhjemme. Jeg kunne godt lide drengenavnene Victor og William og pigenavnet Isabella, men min niece hedder Isabella så det ville jeg ikke døbe mit barn. Mikkel kunne godt lide de to pigenavne, men havde ikke nogen drengenavne, så jeg var ikke meget mere end 16 uger henne før det var afgjort hvad barnet skulle hedde...

Anmeld

24. januar 2012

MissBee

MissTas skriver:

jeg synes klart at Jayden og Micah er de sødeste.. og rigtig flotte navne.. ikke nogle navne man hører så tit som fx Liam..

tak det synes jeg også  men kan ikke helt finde ud af om specielle navne er en god eller dårlig ting når man er lille??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.