Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Rosengreen skriver: Hej allesammen! Nu gør jeg det -jeg springer ud! Jeg er gravid, og Mynte skal være storesøster!! Jeg var i november igennem en graviditet udenfor livmoderen, hvilket jeg skrev om her: Gravid udenfor livmoderen . under 7 uger efter jeg fik fjernet den ene æggeleder, stod jeg så med en positiv test igen den 23. december (så den anden æggeleder virker vidst fint ) På torsdag skal vi til scanning for at høre om alt er som det skal være, og for at finde ud af hvor langt jeg egentlig er henne (ca. 9-10 uger), jeg glæder mig helt vildt! Indtil videre er der mange tegn på at alt er som det skal være. Jeg har den vildeste kvalme og en hurtigt voksende mave! Jeg glæder mig til at være på baby.dk som gravid, og spørge jer om en helt masse dumme spørgsmål Forresten var det også mig bag tråden: Graviditetstest hvor? -Rosengreen
Hej allesammen!
Nu gør jeg det -jeg springer ud! Jeg er gravid, og Mynte skal være storesøster!!
Jeg var i november igennem en graviditet udenfor livmoderen, hvilket jeg skrev om her: Gravid udenfor livmoderen . under 7 uger efter jeg fik fjernet den ene æggeleder, stod jeg så med en positiv test igen den 23. december (så den anden æggeleder virker vidst fint )
På torsdag skal vi til scanning for at høre om alt er som det skal være, og for at finde ud af hvor langt jeg egentlig er henne (ca. 9-10 uger), jeg glæder mig helt vildt! Indtil videre er der mange tegn på at alt er som det skal være. Jeg har den vildeste kvalme og en hurtigt voksende mave!
Jeg glæder mig til at være på baby.dk som gravid, og spørge jer om en helt masse dumme spørgsmål
Forresten var det også mig bag tråden: Graviditetstest hvor?
-Rosengreen
Stort tillykke! håber på det bedste for dig/jer
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mange tak allesammen
Rigtig stort Tillykke.. Dejligt der kom en graviditet så hurtig efter den "mislykket" ..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128